Foorumin Dinlit

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Itse itselleni vastaten, Wildcatin vaijeri on ilmeisesti liian lyhyt Dinliin :cry: .
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Nyt ois omassa Tilhessä leimaa taas pariks vuodeks. \:D/

Kylmiltään menin, mitään osia vaihtamatta ja hyvin kelpas.
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Kytkinvaijeri vaihdettu, katteet oikaistu ja kahvansuojat asennettu \:D/

Enää komeata 10" aluvannesettiä vailla. Saa tosiaan tarjota, jos selllainen on ylimääräisenä tallin nurkissa.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Millasillas härveleillä olette tuupanneet rasvaa noihin rasvanippoihin? Rasvaprässi vielä työkaluvalikoimasta uupuu, joten hyviä ehdotuksia otetaan vastaan. Olisiko esim. tämmönen toimiva?
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/803218/0
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Kunhan prässiin tulee letku mukana niin saa sinne ahtaisiin väleihin ja tommonen yhden käden malli on aika hyvä niin saa toisella pitää sitä letkua siel paikallaan.
fr0z
6WD
Viestit: 498
Liittynyt: 31 Heinä 2011 22:37
Mönkijä:: Outti 800 Xt
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja fr0z »

Onko kukaan purkanut Dinlin nopeusmittarin anturin anturia? Itsellä lopetti mittari toiminnan, ja tuntuu toi anturin muovihattu pyörivän vähän miten sattuu... eli olisikohan johtimet poikki. Lähinnä mietin että voikohan tuota fiksata...

Edit: varovasti ihmettelemällä tuonne anturin hatun alle pääsee katsomaan. Kovasti koittanut testailla mistä johdot olisivat poikki, vai johtuuko "välillä toimii, välillä ei", vain tuosta tehottomasta magneetista.

edit: Ei tähän hintaan kyllä viitti paljoa korjailla... -> http://www.ebay.de/itm/Tachosensor-KOSO ... 56562dec9b Koson anturi on toi dinlin orggiskin.
Dinli seikkailee lumimaassa -> http://www.youtube.com/watch?v=lfsS8Ka7YZg
fr0z
6WD
Viestit: 498
Liittynyt: 31 Heinä 2011 22:37
Mönkijä:: Outti 800 Xt
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja fr0z »

Ei ollutkaan anturissa vikaa, magneetti vaan on niin heikkotehoinen. Anturin kupeen metalliin kun näytti rattaassa olevaa jälkiasennus jääkaappimagneettia, niin johan taas rokkas. Hioin varovasti anturin päästä muovia pois, jolloin anturin sai taas hieman lähemmäksi magneettia, niin johan alkoi toimia taas.
Dinli seikkailee lumimaassa -> http://www.youtube.com/watch?v=lfsS8Ka7YZg
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Laittelin takas pitemmät välitykset 15-38 et taittuu matka mukavammin. Kävin testilenkillä ja tuntuu et alkanu tilhi kiertämään paremmin ku ennen, lieneekö tuolla Keihinillä osuutta asiaan. Nelosella otti mittariin 123kmh ja vitosella 144kmh :shock: Gepsiinki tuli 133kmh. Kierrosmittarissa kävi pari kertaa 10krpm. Tossa tulpaanjohdosta lukevassa mittarissa saattaa pientä virhettä tulla. Rajoitin kyl toimii ku esim. Kolmosella koittaa kaasupohjassa niin alkaa pätkiin 9krpm jälkeen.
Avatar
jesi
Tracks
Viestit: 2029
Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Paikkakunta: Tampere

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja jesi »

Kuva
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
0201346
4WD
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Helmi 2013 14:09
Mönkijä:: dinli 450 -11

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

tääl hajos viikko sitte dillen kaasuvaijeri. 3400km tais mittarissa olla ku rispaantu poikki. onneks oli iha kotikulmilla. kiire ku ei ollu ni sisko lupas hakee seuraavaks viikonlopuks. torstaina vaa rupes näyttää uhkaavasti et sisko ei ehikkää hakee ni piti tehä väliaikais patentti, hyllyssä oli uus fillarin takavaihtajan vaijeri mis on lyijypuntti toisessa päässä ni sitä smirgelillä hiukka ohkasemmaks et mahtu kaasarin pään orkkisnippaan ja peukkupäähä hain 5mm ruuvinipan.... hintaa tuli reilu 5euroo jos tuo vaijeri lasketaa mukaa :D katotaa kaua kestää, motorpowerista tulee nyt varalle kuiteki uus mikä menee reppuu jatkossa. vaikutti kyl iha jämäkältä systeemiltä et voi ehkä kestää enempi ku orkkis...
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Mää kans räpelsin rullakaasun paikalleen. Oli aikas veemäinen jyrsiä kuorta lyhyemmäks. Samaan rahaan sai sitte vakkarinkin, kun kaasu ei palauta ja muutenkin tahmaa jotensakin.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
0201346
4WD
Viestit: 149
Liittynyt: 17 Helmi 2013 14:09
Mönkijä:: dinli 450 -11

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

itteeni kans polttelis tuo rullakaasu, ku tulee ajeltuu aika harvoi ni ei ehi peukku tottumaa tuoho ja joka kerta koskee sitte kätee ku on pitemmän siivun ajanu... onks toho jotai budjettiratkasuu olemassa? jotai valmiita kittejä näky ulkomailla ainaki olevan tarjolla about 60dollarin luokkaa...
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Puuhis83 kirjoitti:Mää kans räpelsin rullakaasun paikalleen. Oli aikas veemäinen jyrsiä kuorta lyhyemmäks. Samaan rahaan sai sitte vakkarinkin, kun kaasu ei palauta ja muutenkin tahmaa jotensakin.
Oisko sielt kahvasta menny vaijeri jostain väärästä välistä. Muistelisin, et mul oli ekaks kans ton kaasun kans vastaavaa ongelmaa.
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Näin oli käyny. Ehän mää voinu huomata että siinä takakannes on oikein ura vaijeria varten. Hetken sais pyöritellä palikoita käsis ennen ku tajusin mitenkä saa vaijerin menee oikeeseen koloseensa. :D

Löyty taas pari löysää mutteria. Ohjauspylvään alapäässä on ne kaks lukkokantasta pulttia ja molemmat mutterit viittävaille putoamista. Vähän jo olen ajolenkeillä ihmetelly kun nokka syöksyy uriin ja tien kallistuksiin voimakkaasti vaikka kuin yrittää harata sarvista vastaan. :lol:

Tämän johdosta oli loctiten ruuvilukite testipenkissä. >Hyvää lukitetta kyllä, mutta tarttis ehkä joskus saada niitä muttereita ja pultteja aukikin ilman väkivallan tekoja.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Mulla on kokemusta sekä peukkukaasusta, että rullasta. Jotenkin sitä rullaa on luontevampi käyttää vehkeessä, jossa on käsikytkin. Peukku kuuluu sitten mun mielestä työmönkkäreihin variattorilla.

Ainoat huonot ominaisuudet, joita olen rullassa huomannut, ovat peruuttamisen hankaluus, seisten ajaminen maastossa ja tappisladissa vetäminen. Peruuttaessa ainakin itse yleensä seison, katson taaksepäin ja käännän voimakkaasti. Silloin tuntuu, että kaasun sääteleminen on hankalaa. Samoin esim. jäällä tykittäminen tappisladissa, jolloin ranne meinaa joutua välillä luonnottomiin asentoihin. Maastossa seisten ajaessa taas sopivan röykyn sattuessa kohdalle, tulee vahingossa antaneeksi liikaa happea. Muuten pidän rullaa kyllä parempana. Makuasioitahan nämä tietysti ja paljon vaikuttaa se missä ja miten ajaa.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Vastaa Viestiin