
Mietin tuossa tuota Puuhiksen neuvoa polkimen pumppaamisesta. En ole Tilhen jarrujen filosofiaan vielä hirvittävästi perehtynyt, mutta eikös takajarrulle ole oma säiliönsä? Vai olikos se niin, että jalkajarru on nelipistejarru? Äkkiseltään ajateltuna ne olisivat sitten yksi järjestelmä ja Banskun mikrokuplat voivat olla missä vain? Siinä tapauksessa ilmaus pitäisi tehdä myös takasatulasta. Ilmasithan Bansku muuten molemmat etusatulat? Olikos näissä säiliön päässä ylhäällä ilmausnippaa? Mikäli oli, niin siitä kannattaa ilmata myös. Jotkut vetää myös nippusiteellä kahvan yön ajaksi kiinni tankoon ja päästävät seuraavana aamuna viimeiset ilmat pois järjestelmästä.
Sen verran täytyy vielä tuota omaa ohjetta tarkentaa, että säiliön kansi auki siis suoritetaan operaatio.