Ei taida piuhat olla missään erityisesti kiinni alunperinkään. Sulakepesät on tuossa vasemmalla sivussa muovisissa känsissä kiinni. Mä olen pöyhinyt noita johtoja hiukan ja laittanut ne sillain kun olen vaan saanut ne ylettymään.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ei pitäis varaosaDinlin matka katketa ainakaan polttoainepuolen tukokseen. Tankki putsattu ja suodatin vaihdettu. Nyt ultrasin kaasarin ja oheiskikkareet. 60°C @15min..
Vielä jos olis päältä soodalla ensin puhaltanut, hapettumat olis saanut kyytiä.. Mustaa tauhkaa lohkes kuitenkin aikalailla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ei ole muka kerjenny käyttää konttorilla. Käytännössä ei ole oikein ollut muita mahdollisuuksia kun lauantai päivät ja on sattunut ole muuta ohjelmaa sillon. Mut parin viikon pääst sitten viimeistään, ku alkaa loma.
Katotaa ny, käykö tuo rakkine edes enää, kun tuli tuota ehjää konetta "korjattua".
Update Klo 11.51:
Kyl läks käymään..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Oli Dinli Juhannuksena pari yötä taivas alla ja kosteahkosta kelistä johtuen mittarin sisälle päässyt vettä, jonka seurauksena osa nestekidenäytön riveistä näkyy huonosti. Oliko kukaan availlut tuota mittaria vai oliko tuo rakenne sellainen ettei kannata edes yrittää auki?
Kerran käytin tuota orkkis mittaria auki, ainakin siinä näky olevan näyttö ja muut kilkkeet kolvattu suoraan kiinni piirilevyyn. Se näyttö oli ylä- ja alareunastaan täynnä pinnejä ja kiinni piirilevyssä, ei näyttänyt minun silmään kovin huoltoystävälliseltä, mutta miepä en nuita elektroniikkajuttuja osaakaan muuta kun särkiä
Ei ihme että näkyi vähän huonosti, kun mittarin sisältä sai kaadettua vettä pois
Varovainen kuivattelu kuumailmapuhaltimella ja taas toimii normaalisti. Täysin ei selvinnyt mistä välistä vesi oli sinne mennyt joten sen kummempaan lisä tiivistykseen en ruvennut.
Vihdoinkin alkaisi dille olemaan muutamaa juttua vaille valmis konttorille vientiä varten
Milläs tavalla näissä on alunperin toteutettu tuo tehonrajoitus kun pitäisi varmaankin katsastusmiestä varten jotain soveltaa?
Vakioputken sain soviteltua paikalleen kunhan ensin hommasi siihen sylinteriä vasten tulevat tiivisteholkit joten ei pitäisi olla putkiston osalta mitään valittamisen aihetta.
Peukkukaasun kotilossa on ruuvi, mikä rajoittaa kaasun liikettä. Meilläpäin ei ole katsastusasemilla noita tehodynamometrejä, joten ei tähän asti ole ollut väliä, minkä mittainen ruuvi on katsastaessa paikoillaan ollut. Ykkönen sillä katsurilla on koko lenkin kait ollut silmässä, niin ei se 13,4kw tule kuitenkaan slllain esille kokonaisuudessaan muutenkaan. Ja jos on ollut rullakaasu, niin ruuvia ei tarvii ollenkaan.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Onneksi ei tuo tehonrajoitustapa lue rekisteriotteessa niinkuin moottoripyörien kohdalla on laitettu, ajattelin löysyttää varmuuden vuoksi hieman kaasuvaijeria kun tuli tuo rullakaasu laitettua paikalleen niin ei pitäisi ottaa ihan niin herkästi kierroksia
Jos on alkuperäinen kaasari, ni sinne vaijerin koteloon voi vaikka nipparista tehdä topparin. Tai sitten estellä luistin ylösnousemusta. Ite suunnitelin joskus minisolenoidia peukkukaasun koteloon, mut sekin jäi suorittamatta, kun rullakaasulla tulee enempi ajeltua.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Alko tossa vähän polttelemaan joku max canaan vaihto että sais ton jälkikasvun kulkemaan paremmin mönkkärin päällä, mutta päädyinkin nyt vielä halvempaan kokeiluun ja tilasin tuollaisen istuimen viritettäväksi penkkiin kiinni.
Meikäläisellä ei katsuri paljoa testaillut. ajoin halliin niin katsoi valot, runkonumeron, nitkutteli etupalloniveliä ja mittasi päästöt... sama vaikka olis vieny jarruttoman tappiin viritetyn pommin leimalle