Foorumin Dinlit

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Ei taida piuhat olla missään erityisesti kiinni alunperinkään. Sulakepesät on tuossa vasemmalla sivussa muovisissa känsissä kiinni. Mä olen pöyhinyt noita johtoja hiukan ja laittanut ne sillain kun olen vaan saanut ne ylettymään.
Kuva Kuva Kuva
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Ei pitäis varaosaDinlin matka katketa ainakaan polttoainepuolen tukokseen. Tankki putsattu ja suodatin vaihdettu. Nyt ultrasin kaasarin ja oheiskikkareet. 60°C @15min..

Vielä jos olis päältä soodalla ensin puhaltanut, hapettumat olis saanut kyytiä.. Mustaa tauhkaa lohkes kuitenkin aikalailla.
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Toi ultraääni pesuri on varmaan pirun näppärä apuri kaasarin putsauksessa. Joko on varaosa vehkeeseen haettu leima? :)
Ribal
Noppeli
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Kesä 2015 00:28

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Ribal »

Vähä offtopikkia ehkä, mutta oisko kellään haluja luopua omasta Dinlistä? Voisin olla kiinnostunut varsinkin jos on Lappi/P-pohjanmaa akselilla
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Ei ole muka kerjenny käyttää konttorilla. Käytännössä ei ole oikein ollut muita mahdollisuuksia kun lauantai päivät ja on sattunut ole muuta ohjelmaa sillon. Mut parin viikon pääst sitten viimeistään, ku alkaa loma.
Katotaa ny, käykö tuo rakkine edes enää, kun tuli tuota ehjää konetta "korjattua". :mrgreen:

Update Klo 11.51:

Kyl läks käymään..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Oli Dinli Juhannuksena pari yötä taivas alla ja kosteahkosta kelistä johtuen mittarin sisälle päässyt vettä, jonka seurauksena osa nestekidenäytön riveistä näkyy huonosti. Oliko kukaan availlut tuota mittaria vai oliko tuo rakenne sellainen ettei kannata edes yrittää auki?
Deuga
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 26 Loka 2014 18:29
Mönkijä:: Dinli DMX -08
Paikkakunta: Oulu

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Deuga »

Kerran käytin tuota orkkis mittaria auki, ainakin siinä näky olevan näyttö ja muut kilkkeet kolvattu suoraan kiinni piirilevyyn. Se näyttö oli ylä- ja alareunastaan täynnä pinnejä ja kiinni piirilevyssä, ei näyttänyt minun silmään kovin huoltoystävälliseltä, mutta miepä en nuita elektroniikkajuttuja osaakaan muuta kun särkiä
"Päivä ajoa, kaksi remonttia"
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Ei ihme että näkyi vähän huonosti, kun mittarin sisältä sai kaadettua vettä pois :D
Varovainen kuivattelu kuumailmapuhaltimella ja taas toimii normaalisti. Täysin ei selvinnyt mistä välistä vesi oli sinne mennyt joten sen kummempaan lisä tiivistykseen en ruvennut.
Avatar
Stobe
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
Mönkijä:: Dinli 904 560cc
Paikkakunta: Uusimaa/Sawo

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Vihdoinkin alkaisi dille olemaan muutamaa juttua vaille valmis konttorille vientiä varten :D

Milläs tavalla näissä on alunperin toteutettu tuo tehonrajoitus kun pitäisi varmaankin katsastusmiestä varten jotain soveltaa?

Vakioputken sain soviteltua paikalleen kunhan ensin hommasi siihen sylinteriä vasten tulevat tiivisteholkit joten ei pitäisi olla putkiston osalta mitään valittamisen aihetta.
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Peukkukaasun kotilossa on ruuvi, mikä rajoittaa kaasun liikettä. Meilläpäin ei ole katsastusasemilla noita tehodynamometrejä, joten ei tähän asti ole ollut väliä, minkä mittainen ruuvi on katsastaessa paikoillaan ollut. Ykkönen sillä katsurilla on koko lenkin kait ollut silmässä, niin ei se 13,4kw tule kuitenkaan slllain esille kokonaisuudessaan muutenkaan. Ja jos on ollut rullakaasu, niin ruuvia ei tarvii ollenkaan.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Stobe
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
Mönkijä:: Dinli 904 560cc
Paikkakunta: Uusimaa/Sawo

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Onneksi ei tuo tehonrajoitustapa lue rekisteriotteessa niinkuin moottoripyörien kohdalla on laitettu, ajattelin löysyttää varmuuden vuoksi hieman kaasuvaijeria kun tuli tuo rullakaasu laitettua paikalleen niin ei pitäisi ottaa ihan niin herkästi kierroksia :)
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Jos on alkuperäinen kaasari, ni sinne vaijerin koteloon voi vaikka nipparista tehdä topparin. Tai sitten estellä luistin ylösnousemusta. Ite suunnitelin joskus minisolenoidia peukkukaasun koteloon, mut sekin jäi suorittamatta, kun rullakaasulla tulee enempi ajeltua.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Alko tossa vähän polttelemaan joku max canaan vaihto että sais ton jälkikasvun kulkemaan paremmin mönkkärin päällä, mutta päädyinkin nyt vielä halvempaan kokeiluun ja tilasin tuollaisen istuimen viritettäväksi penkkiin kiinni.

http://www.givi.it/m//motorbike-accesso ... aby%20Ride
Deuga
2WD
Viestit: 47
Liittynyt: 26 Loka 2014 18:29
Mönkijä:: Dinli DMX -08
Paikkakunta: Oulu

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Deuga »

Meikäläisellä ei katsuri paljoa testaillut. ajoin halliin niin katsoi valot, runkonumeron, nitkutteli etupalloniveliä ja mittasi päästöt... sama vaikka olis vieny jarruttoman tappiin viritetyn pommin leimalle :D
"Päivä ajoa, kaksi remonttia"
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Kuulostaa ihan normaalilta mönkijän katsastukselta. Täysin turhaa rahastusta vaan koko touhu.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Vastaa Viestiin