Täytyykin tutkia tuota nykyistä rullakaasua pystyykö siihen toteuttaa tuon ruuvirajoituksen, peukkuliipaisinta ei huvittaisi ruveta ruuvailemaan takaisin.
Katsastusmies ei ollut täysin ulalla näistä mp/mönkkärihommista sillä senverran sujuvasti kyllä laitteen käsittely onnistui, ja kyllä tuosta koneen luonteestakin tuntee heti että kaikki pollet on käytössä kun vähänkin kaasua avaat
Sanoi heti kyllä itsekkin että yleensä näissä on nuo tehot rajoitettu vain ruuvilla kaasukahvassa tai holkilla kaasarissa että kysäse varmuuden vuoksi vielä maahantuojalta niin osaavat kertoa tarkemmin.
Jos nykyistä rullaa alat tutkimaan, ni eikös se sit jo samalla vaihtuis lailliseenkin? Maks 10min homma kaikkineen kuitenkin?
Piti kans ajella tänää konttorille kun oli hyvä kelikin, mut jotain oli jossain tyritty, vakuutus oli tehty vanhalle rekisteritunnukselle. Ihan hyvä että kävin ennen konttorille lähtöä vielä postilaatikolla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ongelma ratkaistu, eli porasin vaan tuohon nykyisen rullakahvan runkoon reiän ja siihen sopivan pituinen pultti niin rajoittui kahvan liike jotakuinkin puoleen alkuperäisestä.
Huomenna sitten koittamaan kelpaako, toivottavasti olisi sama katsastusmies mikä oli aiemmallakin kerralla
Alumeetiä oli tuo kahvan runko onneksi niin sai sen reiän porailtua nätisti.
Minkäslaisia välityksiä porukalla on oikein käytössä, tuntuu vain aika lyhkäsiltä nuo nykyiset tosin aika vähäisen ajomäärän perusteella
Nopeusmittarikin pitäisi kalibroida mutta perkule soikoon kiinalaiset on laittaneet hyvinkin epämääräiset ohjeistukset tuohon hommaan, manuaalissa lukee vain että aseta lukema mittariin, mutta eikös yleensä noihin laiteta renkaan ympärysmitta?
Omat kokemukset: Takana 255/40-10 15-38 välit on auttamattomasti lyhyet jos pitää yli 80km/h ajella. Vakiokokoisilla takarenkailla aika passelit kyllä mun mielestä. Itellä on ollut aina 15t ratas edessä. Jos on nuo pienemmät katurenkaat alla, niin 36 piikkinen taakse. Jos vakionappulat niin 38 piikkinen.
Huipuissa noiden eri kombinaatioiden välillä eroa joku 20 km/h... eli 115-135km/h.. muistaakseni..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
No ni. Vähän uutta habitusta. Kuvia vois laittaa kans kun ovat paikoillaan. Onko noi ruiskulla vai millä värjätty? Orkkis orankiin vähän mustaa raitaa?
edit
Eikäku takakate on ollut ainaki harmaa..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Njoo, harmaa oli jotenkii liian..harmaa. Maalauksesta en osaa vielä sen tarkemmin sanoo ku kaveri maalannu ja haen ne vasta loppuviikosta. Laitellaa juu sit kuvaa ko paikoillaa, millon se sit lieneekää ko tuntuu et lapset, vaimo ja talo&piha vie töiden lisäks kaiken ajan. Hiljaa hyvä tulee ja tosi hiljaa vielä parempi, or not.
Mulla on kans 15/38 kiekot 225/40-10 takasilla... karvan yli 90km/h vauhilla jenkoja about 7000, mikäli mittariin on luottaminen. 100 vauhissa huutaa jo aika julmasti, eli tuolle kombolle pitäs hommailla 36 takakiekko. ei vain ole saanut vielä aikaseks ees tilata, sehän kun on nii hiton iso homma Kuiten työmatka-ajoa sillä pääosin ajelen motaria pitkin niin silläpä se olis kyllä hyvä hankinta
Aina jotain pientä pitelemistä kun käy tallissa. Rekkarikilven valot pelittäneet. Vika löytyikin äkkiä, kun tällä kertaa lähdin etsimään vikaa oikeasta suunnasta. Umpion sisällä oli johto murtunut tinauksesta poikki.
Roiskasin johdon päähän tinaa ja rupes valot tuikkimaan.
Vaihdon myös toimimattoman 12v tupsyt ulosoton kaks reikäseen usb versioon.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ei sanonut mitään rajoittimesta eikä rekisteriotteeseen tullut merkintää miten se on toteutettu.
Kehui vielä oikein asialliseksi peliksi, kertoi katsastaneensa männä viikolla erään kiinalaisvalmisteisen pelin niin koeajolla jarruja kokeillessa meinasi heittää kuulemma kuskin kyydistä kun jarrut puoltivat niin rajusti
Niin ja joo, jos manuskan ohjeen mukaan ruuvaa raidetangot siihen 385mm mitaan., niit etupää näyttää just siltä, et ois kengät vääräs jalas ja kengänkärjet yhdes..
Hyvät huutonaurut tuli tästä määritelmästä =)
Itsellä meni eturenkaat samalla vaihtoon, niin laitoin neliö alumiiniprofiilit vanteisiin kiinni, ja mittasin takarenkaan ulkoreunoilta. Tuolla menetelmällä sain ainakin itse ihan siedettäväksi säädettyä.
Stobe kirjoitti:Konttorilla käyty ja tuloksena vuosi ajoaikaa
Sait ajoaika lisenssin viel parahiksi soranroiskutukseen yms. tälle vuodelle!
Tääl rupes keljuttamaan ruosteiset kantapään suojien tukiraudat. Rälläkkää tarvittiin kantojen tekoon ruuveihin ja porakonetta katkenneisiin ruuveihin/pultteihin. Veistelin pois myös ne "ylimääräset" ulokkeet sinne takahäkin vinoputkeen. Täytyy maanantaina käydä kivijalasta kysymässä uusia ruuveja, samoten kuin niitä pellinliuskoja mihin ruuvi kierretään.
Huomenna viälä toinen sipasu Hammeria pintaan, ni josko kestäis tovin noita katella.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Remppa vienyt täysin ajan parilta viimeiseltä viikolta, mutta eilen kävin tallissa ruuvaamassa juniorille tilatun apparin penkin paikalle. Pienet muokkaukset sai tehdä kiinnikkeisiin, mutta muuten istui mielestäni aika hyvin myös ulkonäöllisesti.