Foorumin Dinlit
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Kannattaa tutkia polttoainesuodatin ja pumppu. Jos laite toiminu aikaisemmin hyvin ja yhtäkkiä tuli vikaa niin tuskin säätämällä tulee kuntoon. Laihallehan tuo kuulostaa menevän. Se imuputken poisto vie konetta vähän rikkaammalle yläkierroksilla ja varmaan siksi auttoi paukuttamiseen. Saattaa olla joku roskakin kaasarissa.
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Pulttijako 130mm. Sisähalkaisija 110mm. Ulkohalkaisija 220mmMare79 kirjoitti:Viitsisikö joku mitata Dinlin takajarrulevyn pulttijaon ja halkaisijan? Eli se pulttijakohan on jotain 4x??mm. Tänks!
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Jänö
- 3WD
- Viestit: 107
- Liittynyt: 10 Helmi 2014 18:29
- Mönkijä:: Falmek force 400 tl
- Paikkakunta: Valko
Re: Foorumin Dinlit
Terve.Kysymys Puuhikselle ja Banskulle. Mistä olette ostaneet noi kiinnikkeet jotka ovat tossa takaraudassa?


Falmek force 400 tl
Ex Can am renegade 500 tl
Ex Cpi 250 xs tl
Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex Can am renegade 500 tl
Ex Cpi 250 xs tl
Uudenmaan Mönkijät Ry
-
- 4WD
- Viestit: 218
- Liittynyt: 22 Touko 2009 02:13
- Mönkijä:: dinli 450 nitrogen edition
- Paikkakunta: JOENSUU
Re: Foorumin Dinlit
Kaasaria taas purettu ja neulaa säädetty toiseksi ylimpään koloon,meno parani jo huomattavasti mutta edelleen kiihdyttäessä vähän tökkii, huomattavasti vähemmän tosin kuin aiemmin eli ajamaan jo pystyy. Kuuluukos kaasuläpän olla "lepoasennossa" hiukan raollaan? Oletettavasti ettei ilmansaanti kokonaan tyrehdy?
Täytynee ehkä säädättää tuo kaasari tutulla korjaajalla tai liikkeessä ja katella ite vierestä jos vaikka oppisi jotain.
On muuten sen neulan jousen ja holkkien kanssa melkoista leikkimistä ja ärräpäitä..
Tossa männäpäivänä tuli vähän ajeltua tollasella ds 450 crossilla vähän enskapolkua ja kyllä oli ero dillen ominaisuuksin ku yöllä ja päivällä
näinköhän sitä pitäs hankkia ihan puhdas crossipeli mettään na jättää dinli vaan kyläteille niin pysys kunnossa,noh ehkäpä jos nyt talven aikana sais omakotitalon ja autotaalin hankittua 
Täytynee ehkä säädättää tuo kaasari tutulla korjaajalla tai liikkeessä ja katella ite vierestä jos vaikka oppisi jotain.
On muuten sen neulan jousen ja holkkien kanssa melkoista leikkimistä ja ärräpäitä..
Tossa männäpäivänä tuli vähän ajeltua tollasella ds 450 crossilla vähän enskapolkua ja kyllä oli ero dillen ominaisuuksin ku yöllä ja päivällä


- Stobe
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
- Mönkijä:: Dinli 904 560cc
- Paikkakunta: Uusimaa/Sawo
Re: Foorumin Dinlit
Pikaisesti katsottuna näyttäis olevan fillarin ohjaustangon kiinnikkeitä eli virallisemmin ohjainkannatinJänö kirjoitti:Terve.Kysymys Puuhikselle ja Banskulle. Mistä olette ostaneet noi kiinnikkeet jotka ovat tossa takaraudassa?

"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
- Jänö
- 3WD
- Viestit: 107
- Liittynyt: 10 Helmi 2014 18:29
- Mönkijä:: Falmek force 400 tl
- Paikkakunta: Valko
Re: Foorumin Dinlit
Kiitos. 

Falmek force 400 tl
Ex Can am renegade 500 tl
Ex Cpi 250 xs tl
Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex Can am renegade 500 tl
Ex Cpi 250 xs tl
Uudenmaan Mönkijät Ry
- nikob
- Tracks
- Viestit: 1105
- Liittynyt: 15 Huhti 2010 14:44
- Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Foorumin Dinlit
Tänään Dille sai hieman huomioo.
Kunnon pesun ja katteet sai vahaa pintaan, rasvanipat tuli myös vaskulla täyteltyä.
Ketjut tuli putsattua Motulin ketjucleanersprayllä, oli kyllä melkoisen likaiset ja lopuksi ketjurasvat perään.
Muutenkin pientä yleistä putsausta tuli tehtyä, jos taas hetken pysyisi siistimpänä.
Kunnon pesun ja katteet sai vahaa pintaan, rasvanipat tuli myös vaskulla täyteltyä.
Ketjut tuli putsattua Motulin ketjucleanersprayllä, oli kyllä melkoisen likaiset ja lopuksi ketjurasvat perään.
Muutenkin pientä yleistä putsausta tuli tehtyä, jos taas hetken pysyisi siistimpänä.
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Juu niitähän ne. Ja mallia Biltema, ei vaan taida olla tuota mallia enää valikoimissa.Stobe kirjoitti:Pikaisesti katsottuna näyttäis olevan fillarin ohjaustangon kiinnikkeitä eli virallisemmin ohjainkannatinJänö kirjoitti:Terve.Kysymys Puuhikselle ja Banskulle. Mistä olette ostaneet noi kiinnikkeet jotka ovat tossa takaraudassa?
- Stobe
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
- Mönkijä:: Dinli 904 560cc
- Paikkakunta: Uusimaa/Sawo
Re: Foorumin Dinlit
Nyt kerkesi vasta ekan kerran koeajolle uusien 16/36 välitysten kanssa, eipä huuda kone enää 60-70kmh matkavauhdissa ja tuolla on varmaan positiivinen vaikutus bensankulutukseenkin että ei käy kokoaikaa pyörre tankissa 
Pikkuisen hipaisin hiomakoneella matskua pois eturattaan suojan kiinnityskohdasta ja koneen kyljestä että mahtui tuo ratas pyörimään.

Pikkuisen hipaisin hiomakoneella matskua pois eturattaan suojan kiinnityskohdasta ja koneen kyljestä että mahtui tuo ratas pyörimään.
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
Re: Foorumin Dinlit
Tuli sitten vastaan eka kumi, joka ei noussut vanteelle, vaikka tuossa juuri kehuin, että kaikki nouseeMare79 kirjoitti: Täyttö tehdään aina ilman sielua ja mikäli reuna ei jaksa nousta tubeless-uraan, niin kuormaliina renkaanympäri tyhjänä ja tarpeeksi tiukkaan. Ykskään ei oo jäänny nousematta. Välillä kyllä pamahtaa siihen malliin, että naapurit luulee varmaan että räksiä räiskin. Liukkarit auttaa tässäkin.


Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: Foorumin Dinlit
Mites ne Dinlistit joilla on skootterin kumit edessä, niin ootte ratkaisseet negatiivisen camberin ongelman? Laitoin tommoset 130/90-10 kokoset gummit eteen ja matalampi gummi tekee negatiivista camberia. Jotenkin tuo korostuu tuolla pyöreäolkaisella renkaalla. Tulee niin helkkarin hyökkäilevä ohjaus, vaikka haritusta olis 2cm per puoli. Ite en keksinyt muuta keinoa, kun kiristää esijännitystä, jotta saa keulan nousemaan ja camberin lähemmäs nollaa. Tuli vaan niin jäykkä, että keula on välittömästi ilmassa. Kakkosellakin vielä nostaa vaivatta
.
Edit. Sinänsä tää on mielenkiintoinen ilmiö, koska yleensähän negatiivinen camber jäykistää ohjausta, mutta nyt ei todellakaan ollut niin. Millaisia kokemuksia asiasta?
Ja tää on vähän offtopickia, koska kyseessä on Polle. Sori
.

Edit. Sinänsä tää on mielenkiintoinen ilmiö, koska yleensähän negatiivinen camber jäykistää ohjausta, mutta nyt ei todellakaan ollut niin. Millaisia kokemuksia asiasta?
Ja tää on vähän offtopickia, koska kyseessä on Polle. Sori

Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 4WD
- Viestit: 218
- Liittynyt: 22 Touko 2009 02:13
- Mönkijä:: dinli 450 nitrogen edition
- Paikkakunta: JOENSUU
Re: Foorumin Dinlit
Ei löytynyt vikaa kaasarista vaikka mitenpäin putsailin. Kaikki bensaletkutkin silmämääräisesti kunnossa
Löytyykös korvaavaa bensansuodatinta motonetista tai vastaavasta? Motorpowerilla näytti olevan mut mieluummin noutas kivijalkaliikkeestä. Nappasin ton alkuperäisen pois ja jonkinverran siellä oli kakkaa sisässä kun sahasin sen auki.
Kuinkas tarkistetaan bensapumpun toiminta?
Kiitos taasen!
Löytyykös korvaavaa bensansuodatinta motonetista tai vastaavasta? Motorpowerilla näytti olevan mut mieluummin noutas kivijalkaliikkeestä. Nappasin ton alkuperäisen pois ja jonkinverran siellä oli kakkaa sisässä kun sahasin sen auki.
Kuinkas tarkistetaan bensapumpun toiminta?
Kiitos taasen!
Re: Foorumin Dinlit
Ihte hain ihan jonkun harakiri suodattimen Biltemasta tai Motonetistä joka oli samaa kokoa ja hyvin on pelannut. Läpinäkyväkin vielä niin näkee jos alkaa paskaa kertyä. Turha maksaa 'alkuperäisestä' extraa.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Varmaan helpoin testata ohittamalla koko pumppu ja vetämällä letku kaasariin suoraan tankista.