Dinlin tuunaus

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Parisen viikkoa sitten sain peilit vaihdettua siroihin Look-like-a-Carbon malleihin:
Kuva

Btw, onko kellään tullut vastaan suoraan 904:sen vakio nerffeihin sopivia Alumiinisia Heel-Guardeja tai vaikka kokonaisia nerffejä joissa alu-heel-guardit?
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Jotain on tullu näperreltyä kun ei ole tarvinu korjata pätkääkään toisinkuin edellistä mönkijää =D>

50mm koropala sarville rst-putkesta, pysyy selkä ehjänä kun seisoviltaan ajelee.
Kuva
Kuva

Ratas/jarrulevynsuoja alumiinista kun se muovinen rusahti palasiksi ekalla monttureissulla, pystyn tekemään lisääkin jos jollain tarvetta.
Kuva

Pakarin lämpösuoja myös alumiinista, ei sula ja kiinni pysyy.
Kuva

Lisää thyyninkia tulossa kun aikaa riittää, mittarikatteen ja etukatteen väliin lisäkate, kääntyvät etulokarit, kantapääsuojat alumiinista jnejne...

Laittakaahan muutkin dinli-päivityksiä julki :!:
Hypo
6WD
Viestit: 382
Liittynyt: 28 Helmi 2008 08:15
Mönkijä:: Polaris Magnum 330 -04
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja Hypo »

Saksasta Löffleriltä meinasin aluvanneta ja katukummia tilata,

Voisiko joku sanoa mikä nuista sarjoista menisi 450 dinlin alle, lähinnä jaon ja vanteen keskireiän osalta.... :)

tuossa linkki http://www.loeffler-quads.de/catalog/al ... -2374.html

Kiitoksia etukäteen.
Pääsee sitä pienemmälläkin
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja Jonska »

http://www.loeffler-quads.de/catalog/sa ... -3389.html

Ihan sieltä valikosta kun valitsee dinlin ja sitte varuteet ni siellähän ne on oikeet vanteet. Eli jako eessä 4x144 ja takana 4x 110.
Ja kyllä ne Löfflerillä tietää oikeen koon halkaisijan mitta on sitte sun päätettävissä.
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
THHV
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 18 Touko 2010 20:01

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja THHV »

Hiikeri kirjoitti:Parisen viikkoa sitten sain peilit vaihdettua siroihin Look-like-a-Carbon malleihin:
Kuva

Btw, onko kellään tullut vastaan suoraan 904:sen vakio nerffeihin sopivia Alumiinisia Heel-Guardeja tai vaikka kokonaisia nerffejä joissa alu-heel-guardit?
mistä hankit nuo peilit?
THHV
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 18 Touko 2010 20:01

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja THHV »

mistä saa tilhiin tuota takarattaan/jarrylevyn suojaa? Näköjään oli pudonnut tänään paikoiltaan koko himmeli...
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja yaguza »

THHV kirjoitti:mistä saa tilhiin tuota takarattaan/jarrylevyn suojaa? Näköjään oli pudonnut tänään paikoiltaan koko himmeli...
Motorpowerin kuvastosta näytti puuttuvan.
Ulkomailta tai sitten muokkaamalla jonkun muun mönkkärin suojasta sopivan, voihan sen tehdä itsekkin niin saa ainakin mieluisen.

Mulla on muutama itsetehty siltä varalta jos oma menee rikki(ei oo vielä ainakaan menny) tai joku haluaa ostaa kestävän suojan.
THHV
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 18 Touko 2010 20:01

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja THHV »

THHV kirjoitti:mistä saa tilhiin tuota takarattaan/jarrylevyn suojaa? Näköjään oli pudonnut tänään paikoiltaan koko himmeli...
Joo orkkis suoja löytyi ehjänä maantien varresta.

Onko kukaan laittanut kierroslukumittaria dinliin? Mistä signaali ja minkälainen mittari?
Katselin mp-mittareita, mutta olivat melko suolaisen hintaisia...
Avatar
koala
6WD
Viestit: 418
Liittynyt: 01 Helmi 2006 20:24
Mönkijä:: SMC 500re !
Paikkakunta: k:ala

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja koala »

THHV kirjoitti:
Onko kukaan laittanut kierroslukumittaria dinliin? Mistä signaali ja minkälainen mittari?
.
Tuo tuli joskus asennettua, http://media.storm-motor.fi/img/product ... 003020.jpg.
Stormilta 99e.
Puolalta vaan johto kiinni, ja se on siinä :wink: .
Avatar
Pärrä
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 07 Maalis 2010 09:11
Mönkijä:: Can Am DS450 -11 EX.Dinli 901
Paikkakunta: Vaasa

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja Pärrä »

koala kirjoitti:
THHV kirjoitti:
Onko kukaan laittanut kierroslukumittaria dinliin? Mistä signaali ja minkälainen mittari?
.
Tuo tuli joskus asennettua, http://media.storm-motor.fi/img/product ... 003020.jpg.
Stormilta 99e.
Puolalta vaan johto kiinni, ja se on siinä :wink: .
Tällaisen itse laitoin saa kellon, lämpötilat ja kierrokset.Koso G2
Avatar
jesi
Tracks
Viestit: 2029
Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Paikkakunta: Tampere

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja jesi »

Kuvaa asennettuna?
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Avatar
Pärrä
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 07 Maalis 2010 09:11
Mönkijä:: Can Am DS450 -11 EX.Dinli 901
Paikkakunta: Vaasa

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja Pärrä »

jesi kirjoitti:Kuvaa asennettuna?
Mukana tulleella kaksipuoliselta tarrateipillä mittarin alle kiinni. Puolan johdon ympärille kiedotaan toinen piuha ja toinen maahan. Eka lämpöanturin laitoin kannen lämpöanturin kylkeen nippusiteellä kiinni ja toinen on mittaamassa ulkoilmaa akun päällä.Mittari asennettuna
Avatar
jesi
Tracks
Viestit: 2029
Liittynyt: 09 Heinä 2010 20:04
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Paikkakunta: Tampere

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja jesi »

Ei vallan paha.

Mää töistä nappasin amis-ikkunakalvoa, ja vedin mittarin näytön päälle, mut oli liian tummaa, ei päiväsaikaan enää saanut sujuvasti selvää :(
En kehtaa mennä ostamaan kokonaista kalvorullaa 4x4cm palan takia, tarvii jostain pummata kalvonpalasia..
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dinlin tuunaus

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Painoa oon yrittäny karsia mutta taitaa jäädä muutamiin kiloihin jos ei ihan nakuks ala riisumaan,
tähän mennessä on alumiiniseks vaihtunu muovipuskurin tukirauta ja pohjapanssari yht. n.-3kg, etuvanteet käänsin eli lähti spacerit pois -1.8kg.
Seuraavaks ois tarkoitus tehdä ohjausputki rosterista, kunhan ensin punnailee että paljonko kevenee..
Runko on sen verran jöötiä että se tuo sen n.+50kg muihin rossimönkkäreihin verrattuna :twisted:
Vastaa Viestiin