Barossa kirjoitti:Tässä olis linkki Koalan dinlikuviin: http://kuvablogi.com/nayta/1149171/
Siitä etiä päin vajaat parikymmentä kuvaa ko. vermeestä.
Hieno peli on. Saattaa vaan tolla pelillä ruveta tulemaan maksu lappuja...
Laki sanoo että kaikissa tieliikenne ajoneuvoissa on lokasuojat pakolliset..
Oli sitten mopo, MP, auto, traktori ja varmaankin nelipyörässäkin tulee olla lokasuojat..
Hyvin noi valot kyllä käyvät tohon keulaan ilman loksuja.
ei ne poliisit uskalla sakottaa kun ei ne oikeesti tiedä mitään noista mönkijöistä.. ensinnäkin myös renkaan kuvio pitää jäädä lokasuojan sisälle.. ei ainakaan mulla jää mistä jo helsingin poliisit kehtasi mainita mutta sanoi "että tämä on meidän arvailua.. koska ei autossakaan saa kuvio tulla loksun ulkopuolelle ja nää melkeen rinnastetaan autoihin"
-edit- nopea soitto akeen eli lokasuoja pitää estää koko renkaalta ylös päin lentävä vesi.. eli maalaiskielellä toi.. Mutta toi on hieno ja eiköhän tuossakin rakentelussa otettu huomioon poliisi ja siitä seuraamukset
koala kirjoitti:
Löytyy kyllä uudet lokaritkin tallista .
Odottaa vaan uusia eturenkaita, jotka pitäis tälläviikolla saapua.
pääsee nekin sitten asentamaan .
Onko uudet kumit matalammalla profiililla? Itse olen sellaisen ostoa miettinyt kun etu ja takarenkaiden kokoero on silmiinpistävä.
Viikonloppuna pitäisi muokata alkuperäisistä lokareista pienemmät ja tiputtaa ne renkaiden päälle. Kilpi ja mittaritelinettä pitäisi vielä väsätä ja uutta väriä pintaan niin kehtaa laittaa kuvia myös tännä. Näemmä hyvin samanlainen tyyliltään Koalan Dinlin kanssa on tuo omakin.
Kiitoksia, kiva kun muutkin tykkää. Tuo väri on muuten Triumphin moottoripyörissä käytettävä Roulette Green, joka taittaa auringossa vihreästä hieman kultaan.
Vanteet on hommattu kalajoen kumikorjaamolta, taisi olla ITP:n SS112.