Foorumin Dinlit
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Saako noista vanhanmallisista iskareista jouset irti rikkomatta iskareita?
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Niissäkö ei irtolautasia ole? Jos ei, niin oisko varressa päässä kierteet? Jousi lyttyyn ja päästä kiertämällä auki. Öljyiskarithan ne on?
Pistä kuvia, ni ihmetellään porukalla.
Pistä kuvia, ni ihmetellään porukalla.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Varmaan ne on kierteellä. Täytyy vähän ihmetellä vielä.
Edit. Rälläkällä lähti
ei silti selvinny et oisko ne siitä saanu iskareita särkemättä. Mut ei noi silti ihan heittämällä mee paikalle, toisessa päässä on reikä 49mm ja päätypalat 51mm. Joutuu vähän vinguttelemaan jousen reikää isommaks.
Edit. Rälläkällä lähti

- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Kyllä toi alusta pehmeämmäksi muuttui jousten päivityksellä. Kiitokset Marelle iskari kaupoista, vaikka iskarit päätyivätkin roskikseen
Samalla vaihtelin öljyt ja nostin neulaa pykälän kun kävi vähän laihalla. Toi mun Dinli tolla Keihinillä vastaa kyllä kaasuun pirteämmin kun seokset on säädetty vähän laihalle, mutta ei uskalla pitää säätöjä liian laihalla, tarvis varmaan kiihdytyspumppua vähän säädellä, mutta menee vähän hienosäädön puolelle.

Re: Foorumin Dinlit
Hyvä, että pelaa
. Sitten vaan muutkin kipin kapin kaupoille ja hankkimaan varaosaa tai piristämispalikkaa
.


Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Kaasari säädetty, ni nyt kukkuu ja kiekuu. Pienen lenkin heitin uusilla jousilla ni nätisti syö kuopat ja töyssyt, kovempaa uskaltaa laskea samat paikat kuin vanhoilla jousilla. Vaikka vuodessa tullut vain 600km mittariin niin nyt maistuu taas ajaminen. Joskos Puuhiksen kanssa ens viikonloppua pistetään sama yhteen päivään 

- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Tupla
Re: Foorumin Dinlit
Uusi dinhlisti ilmoittautuu joukkoon mahtavaan 
Eteläkarjalasta matkasi 2012 -904 tänne kotkan perukoille. Hyvin pidetty ja hoidettu yksilö taitaapi olla ja toivottavasti heti ei tartteisikaan mihinkään suurempiin remppoihin ryhtyä
Erityskiitokset puuhikselle suuresta avusta dinliin liittyen

Eteläkarjalasta matkasi 2012 -904 tänne kotkan perukoille. Hyvin pidetty ja hoidettu yksilö taitaapi olla ja toivottavasti heti ei tartteisikaan mihinkään suurempiin remppoihin ryhtyä

Erityskiitokset puuhikselle suuresta avusta dinliin liittyen

- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Aika vähäiset olleet ajelut nykyisin, mutta tänään vedettiin Puuhiksen kanssa miehekäs 450km sora-/metsätie ralli. Kohtuu vähäisillä kalustotappioillakin selvittiin. Hauskaa oli koko rahan edestä. 

-
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 05 Huhti 2015 12:38
- Mönkijä:: Dinli 904 TL
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Foorumin Dinlit
no nyt täytyy hattua nostaa jätkille, me vedettiin viimeks 270km ja olin jo ihan rikki siitä reissusta. 

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Juuh, sopivat oli rappausmeinigit eilen. Kiitokset jälleen suunnistajalle/reitin piirtäjälle vaivannäöstä. 

..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Täytyy varmaan aloittaa pienet huolto toimet Dinliin. Jos ekaks halkasis ton etukatteen ni helpottaisi noita sähkö ym. hommia. Vilkun rele täytyy kans tutkia et miksi se aina märkänä naksuttaa. Sähkökaaviota tutkittuani tulin siihen tulokseen et riittää et yks releen johto antaa jostain kohtaa maihin ni rele alkaa naksumaan katkaisijoiden asennosta riippumatta, kun saa jatkuvan virran koneen ollessa virrat päällä. Kaasukahvan vähän tahmea palautus pitää myös korjata, vika joko kaasarin päässä tai vaijerissa. Ja lisävaloille uudet raudat kun eilen oli toinen valo roikkumassa johdon päässä 

-
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 05 Huhti 2015 12:38
- Mönkijä:: Dinli 904 TL
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Foorumin Dinlit
Heeei, osaako joku fiksumpi kertoo et kummin päin ton männän ylemmän renkaan pitäis tuos olla? Miä vähä mittailin välyksiä ja en tajunnu kattoo kummin päin se oli siel..
eli viiste ylöspäin vai alaspäin?

- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Tietoa ei ole kun ei ole niin pitkälle tarvinnu availla.. Oisko samoinpäin ku kaks seuraavaa, jos nekin on viistetty. Renkaiden päät pitää olla
120 astetta erillään toisiinsa nähden, näin sanoo manuska.
Tänne jonnekin olen joskus linkittäny pelkästään moottoria koskevan manuaalin, sieltä saattais tieto löytyä asennussuunnasta. Ite laittaisin viisteen alapuolelle.
Edit
Typoja
Ylinrengas: merkki ylöspäin..
Mitä varten ja millä kilsoilla kone auki?
https://www.dropbox.com/s/ihd2pfg2n1ui1 ... e.pdf?dl=0
Äkkiseltään tuoltakaan ei tietoa löytynyt. Mut dinlin korjausmanuaalissa kehoitetaan laittamaan renkaan merkki ylöspäin.
120 astetta erillään toisiinsa nähden, näin sanoo manuska.
Tänne jonnekin olen joskus linkittäny pelkästään moottoria koskevan manuaalin, sieltä saattais tieto löytyä asennussuunnasta. Ite laittaisin viisteen alapuolelle.
Edit
Typoja
Ylinrengas: merkki ylöspäin..
Mitä varten ja millä kilsoilla kone auki?
https://www.dropbox.com/s/ihd2pfg2n1ui1 ... e.pdf?dl=0
Äkkiseltään tuoltakaan ei tietoa löytynyt. Mut dinlin korjausmanuaalissa kehoitetaan laittamaan renkaan merkki ylöspäin.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
-
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 05 Huhti 2015 12:38
- Mönkijä:: Dinli 904 TL
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Foorumin Dinlit
Juu oon kyllä tutkinu kaikenmaailman manuaalit mitä oon täältä löytäny mut renkaissa ei oo minkää näköstä merkkiä.. ylemmässä on viiste ja alemmassa jonkuulain ura ja sitä ihan alimmaista en edes ruvennu irrottaa.. Kilsoja en tarkallee tiedä mut +20 tonnia joka tapaukses. Imupuolen venttiilit rupes kantamaa ja oli lautasis kulumaa sen verran et tarvi hioo ne ja samal tuli sit hoonattuu pytty kun oli sen tarpeessa. Tai siis enhän minä ite näitä juttuja oo tehny, vaan ollu avustamas ja opiskelemas.
ois kannattan venttiilinvarrenkumitkii vaihtaa mut enpä tajunnu tilata niitä samal ku kannen ja pytyn tiivisteet tilasin, sit kun polte on kova saada kone ajoon nii en rupee niitä enää tilailee. Huomen käyn kannen kans kyselees josko joltain löytyis säätöpaloi hyllystä ja säätäsi venttiilit pikapikaa.
