Viri CDI boxi

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 19:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

Viri CDI boxi

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

Mistäs mahtaa saada dinli/predatoriin viri CDI boxin?
Avatar
Jere itte
Tracks
Viestit: 1693
Liittynyt: 12 Maalis 2006 13:05
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Mä tilasin Outlawiin keväällä ihan itse BigGun:in cdi-yksikön suoraan jenkeistä. Mutta kyllähän noita muuallakin myydään. Taalan kurssi on vain aika houkutteleva. ;)
l Kipu on vain tunne l
NUTFINN
6WD
Viestit: 288
Liittynyt: 16 Tammi 2007 01:07
Paikkakunta: Warrior, AL

Viesti Kirjoittaja NUTFINN »

Ja vielä toimii?? :lol: On tollari nyt halpa, kannatta ihmeessä ostella joko tollareita tai tavaraa ameriikasta.
Rhinoton
Sumppi_
4WD
Viestit: 236
Liittynyt: 06 Elo 2006 19:49
Mönkijä:: Dinli 560
Paikkakunta: Uganda

Viesti Kirjoittaja Sumppi_ »

Jere itte kirjoitti:Mä tilasin Outlawiin keväällä ihan itse BigGun:in cdi-yksikön suoraan jenkeistä. Mutta kyllähän noita muuallakin myydään. Taalan kurssi on vain aika houkutteleva. ;)
Mites vaikuttiko paljonkin menemiseen?
jani kapanen
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Loka 2007 12:27
Paikkakunta: forssa

Viesti Kirjoittaja jani kapanen »

Osaisiko joku sanoa tarkasti esim. nettiosoitteen ( Suomessa / jenkeissä?), mistä voi ostaa viri cdi boxin Dinlin 450: een? Hinta suunnilleen? Vastauksesta etukäteen kiittäen.. :)
jmtillo
4WD
Viestit: 230
Liittynyt: 08 Elo 2006 16:02
Mönkijä:: "Agent Orange"
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

jani kapanen kirjoitti:Osaisiko joku sanoa tarkasti esim. nettiosoitteen ( Suomessa / jenkeissä?), mistä voi ostaa viri cdi boxin Dinlin 450: een? Hinta suunnilleen? Vastauksesta etukäteen kiittäen.. :)
http://www.biggunexhaust.com/index.php? ... 98_221_222
$139,95 - voisin kuvitella että hinta suomeen rahdattuna tulleineen olisi tuon sama euroina. Onko kellään kokemusta? Tuo taalan kurssi houkuttelis ostamaan vaikka mitä.. :D
Avatar
jappes
3WD
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2007 18:05
Paikkakunta: Nouste...Dinli 450tl--EscoCossu--

Viesti Kirjoittaja jappes »

jmtillo kirjoitti:
jani kapanen kirjoitti:Osaisiko joku sanoa tarkasti esim. nettiosoitteen ( Suomessa / jenkeissä?), mistä voi ostaa viri cdi boxin Dinlin 450: een? Hinta suunnilleen? Vastauksesta etukäteen kiittäen.. :)
http://www.biggunexhaust.com/index.php? ... 98_221_222
$139,95 - voisin kuvitella että hinta suomeen rahdattuna tulleineen olisi tuon sama euroina. Onko kellään kokemusta? Tuo taalan kurssi houkuttelis ostamaan vaikka mitä.. :D

Tuolta mulle tulossa, jossain merillä tällä hetkellä mm.boksi ja kaikkea muuta kivaa palikkaa.Myyjä vastasi nopeasti ja muutenkin asiallisen oloinen ja halpa, jos ei tarvii olla biggunin boksi.Pelkkä boksi n.60e ja rahti tolle jotain 12e tuolta tilattuna laskurin mukaan.
Mulle tuli kaikkiin palikoihin rahtia 45$ ja se on halpaa.
Kun katsoo palautteen/prosentit niin uskalsin tilata.
Tosin ebaystä löytyy muitakin bokseja, mutta tuolta mä sain kaikki samalla.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PROCOM-C ... QQtcZphoto
jokutunnus
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 21 Touko 2007 12:56

Viesti Kirjoittaja jokutunnus »

Millasista tehon/väännön korotuksista puhutaan ton setin jälkeen?
HesusR
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Heinä 2007 15:08
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja HesusR »

Mulle on kans tulossa tuo Procomin boxi. Ruotsin foorumilla vaan varottelivat että voivat rikkoa koneen... tiedä sitten.
Avatar
jappes
3WD
Viestit: 66
Liittynyt: 10 Syys 2007 18:05
Paikkakunta: Nouste...Dinli 450tl--EscoCossu--

Viesti Kirjoittaja jappes »

Toivottavasti tehon ja väännön lisäystä pääsee ensi viikon jälkeen arvioimaan.Tosin ei siltä paljon voi odottaa jos pelkästään boksin meinaa laittaa.
Rikkoo varmaan koneen jos kierrättää kauan korkeilla kierroksilla, eli yli ns.vakio punarajan.Onhan jenkeissä juttujen mukaan venttiileitä vääntynyt ja mennyt poikki predatoreissa, mutta siihen syynä liian löysät venttiilijouset ilmeisesti.
Siksi noi jäykemmät hommasin :)
Eihän se paljon ennakkoja muuta, joten tuskin sitä konetta oikein muu rikkoo kun kierrokset.
Tosin dinlissähän rajoitin ylempänä vakiona, kun predatorissa ainakin tietojen mukaan :?: Jonka takia predaan tulee n.6hv lisää kun dinliin vaan muutama heppa (luulin kylllä et niissä olisi sama boksi alkujaan).
Isosti mutu tietoa tämä kuitenkin......Kuukauden sisällä viisaampia.
jmtillo
4WD
Viestit: 230
Liittynyt: 08 Elo 2006 16:02
Mönkijä:: "Agent Orange"
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

Ei tuo dynakaan hirvittävän hintanen ole:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dyna-CDI ... 0217937282
HesusR
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Heinä 2007 15:08
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja HesusR »

Nyt on Procomin boxi kiinni ja mies pelkkää hymyä...:lol: kunnes kierrätän koneen pilalle.
Pikaisen koeajon jälkeen huomasin seuraavaa; kone vastaa kaasuun paremmin ja huippunopeus oli noussut n. 8km tunnissa, vaikka en uskaltanutkaan kovin kauaa kierrättää.
jmtillo
4WD
Viestit: 230
Liittynyt: 08 Elo 2006 16:02
Mönkijä:: "Agent Orange"
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

dynan cdi-boksi on tulossa rapakon takaa... :)
jmtillo
4WD
Viestit: 230
Liittynyt: 08 Elo 2006 16:02
Mönkijä:: "Agent Orange"
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

Nytpä on Dynatekin ohjelmoitava cdi paikallaan. Saas nähdä muuttuuko miksikään vai lisäsikö tämä vain "rispektiä" :)

e: vertailin orkkisboksin ja tuon dynän preload käyrien eroja. Rev-limitti on samassa eli 9100rpm. Dinlin orkkisboksin maksimi ennakko on 30 astetta@3500rpm, dynan jyrkimässä käyrässä 34 astetta samoilla jengoilla.
Toisin sanoen dinlin orkkis cdi toimii viriboksina predassa ja outlawissa :D
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja frosty »

Eli onko tällasesta Procom -boxista mitään apuja Dinliin?
Vastaa Viestiin