Eli kun selvisi, että takuu ei vaan toimi osienkaan kannalta kunnolla niin päätin koittaa toteuttaa itseäni.
Vähän yritetty parantaa dinlin ulkonäköä ja ajo-ominaisuuksiakin.
Tuli madallettua edestä paloilla ja rasvanipat laitoin samalla palloniveliinkin- http://kuvablogi.com/nayta/877720/ takaa jatkoin linkkua http://kuvablogi.com/nayta/875761/ ja iskarit vaihtuu, kun vaan saan aikaiseksi.
Suutin vaihdettu 160:seen ja putkikin tuli vaihdettua pariinkin otteeseen.Eka versio ei oikein miellyttänyt ja se voisi olla myynnissäkin jos jotain kiinnostaa http://kuvablogi.com/nayta/844731/ .
Piti sitten saada jostain kumman syystä pönttö penkin alle, kun muilla ei sellaista ole näkynyt http://kuvablogi.com/nayta/884223/ ja vilkkujen varretkin tuli samalla sirommiksi.Vähän jännittää mitä virkavalta tosta kilven sijainnista sanoo

Sen kilven alle tulee viellä uusi kestävämpi alasuoja levylle ja rattaalle rst:stä ja siihen kilpi kiinni.
Seoksia mittailin jo aiemmin noilla palikoilla, kun lambda molempiin putkiin tuli laitettua http://kuvablogi.com/nayta/844732/ ja pysyy todella hyvin optimiseoksessa n.+5 asteen ulkolämpötilassa.
Etulokarit tiputin alemmas, kun ovat jäätävän ylhäällä alkujaan.Samalla tuli edestäkin vilkut muutettua http://kuvablogi.com/nayta/884222/ ja käsisuojat sekä mielestäni kohtuullisen onnistunut lisävalo tuli myös laitettua http://kuvablogi.com/nayta/784154/
Alkuperäiset peilit eivät miellyttäneet niin tuli tehtyä nekin vähän erityylillä http://kuvablogi.com/nayta/884219/ ja http://kuvablogi.com/nayta/884221/ .
Lämpösuoja sulasi mullakin putkesta vaikka siirretty kauemmas, joten siihen nopea jonkun näköinen suoja vaan http://kuvablogi.com/nayta/884224/ ja vaihtuu kun kerkee tekemään uuden.
Kahvalämppärit laitoin talveksi.
Jarrut muutettu toimimaan erikseen pelkällä nipan muutoksella joten palautus todella helppo.
Rattaat 38 ja 15.
Rullakaasu
Tulossa viellä kesäksi katurenkaat, koko dynojetin suutinsarja, mahdollisimman pitkä imukaula pytyn ja kaasarin väliin väännön toivossa, 560 predatorin kitti, kannen porttaus, mahdollisesti toiset nokat ja jouset, Procom:in sytkäboksi, akun siirto johonkin pelkistetyn ilmeen saamiseksi, iskarit, toinen tanko ja jossain vaiheessa värinvaihto sekä kaikkea mitä ikinä mieleen tulee, eikä vaikuta pahasti alkuperäiseen (katsastuskuntoon) saattamiseen.
Megasquirt ohjelmoita ruisku myös odottamassa kokeilua, mutta se ja bensapumppu vaatii niin paljon virtaa, että en tiedä kannattaako laittaa mönkijään, vaikka mieli tekisi kokeilla edes.Ei kuitenkaan tarvii sytytystä siihen laittaa ton boksin vaihdon jälkeen.Hienosti tuntuu vaan toi kaasarikin seokset pitävän kohdallaan ja aika kivasti toimiikin mut.......
Pistetään juttua, kun tulee lisää valmista ja saa kommentoida vapaasti.