Foorumin Dinlit

Keskustelua Dinli mönkijöistä
vwaltsu
4WD
Viestit: 246
Liittynyt: 14 Touko 2011 13:04
Mönkijä:: Taxi Cana
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja vwaltsu »

Ok, huomasin myös että taisin katella vääriä palloja ensin. Eikö tuossa ns. oikeassa ole kuitenkin tuo huuli / sokka toisinpäin kuin Dinlin pallossa, mahtaako pysyä?
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Onkohan sillä mitään väliä kummin päin on? Eihän tuo kuitenkaan kartio ole.
vwaltsu
4WD
Viestit: 246
Liittynyt: 14 Touko 2011 13:04
Mönkijä:: Taxi Cana
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja vwaltsu »

Tarkoitinkin tukivarsiin kiinnittyvää puolta.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Juu ymmärsin. Mutta mahtaako sillä olla väliä kummalta puolelta ne painaa läpi. Onhan nytkin ylä ja ala periaatteessa eri päin. Ja toimiihan nuo hondissakin noin päin :-k
vwaltsu
4WD
Viestit: 246
Liittynyt: 14 Touko 2011 13:04
Mönkijä:: Taxi Cana
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja vwaltsu »

Ei kai sillä väliä mitenpäin sen paikalle saa painettua, lähinnä ajattelin paikallaan pysymistä tuo huuli vs. lukkosokka tosin jos sovitus on oikea se istuu kyllä tukivarressa kiinni itteksiinkin kuin tauti. Kuka tilais ekana ja testaa sopiiko noi? :lol:
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
okin
2WD
Viestit: 33
Liittynyt: 13 Huhti 2015 21:35
Mönkijä:: Dinli 450
Paikkakunta: Loimaa

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja okin »

Terve taas piiitkän ajan jälkeen. Pari vuotta on Dinli ollu osina ja välissä muutettu osat pariin kertaan. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja heti ilmeni ongelmia. Nimittäin takaswingin puslat/neulalaakerit. Omaan oli joku patentoinu kumiset löysät puslat, tuskin on kovin toimivat. Varaosaswingissä on paikoillaan neulalaakerit, mutten äkkiseltään löytäny kun sellasta metallista puslaa myynnistä, sekin ryöstöhintaan. Oisko ollu 26e kappale. Mitenköhän toimis jos sorvaan sopivat puslat polyuretaanitangosta tai nylonista ja heitän ne pitkät metallholkit runsaan rasvan kans niistä läpi? Noin niinki äkkiä ajatellen ei se ainakaan voi huonompi rakenne olla, kuin tuo pehmeä kumi mitä sieltä löytyi... Ei viitsis pakollista enempää enää upottaa tähän kun avaamattomia varaosapaketteja on muutenkin nurkat täynnä.
Avatar
nikob
Tracks
Viestit: 1105
Liittynyt: 15 Huhti 2010 13:44
Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja nikob »

Löytyyköhän mistään orginaali vilkkua kupuineen 904?
Piti polttimo vaihtaa mutta haperat nuo kiinikkeet että meni pari poikki ja johtokin jäi käteen :x .
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
SetäSenaatti
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Elo 2020 15:43
Mönkijä:: Dinli 450
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja SetäSenaatti »

Morottelut uudelta foorumilaiselta, tässä päälle kuukausi sitten hommaamani Dinli. Öljyt vaihdettu ja säätöihin ainakin yritin laittaa, vielä olisi pientä säätämistä. Uuden rullakaasun lisäksi vaihdoin samalla uudet kahvakumit, tangonpäät ja peilit, kuvassa tosin vaan toinen peili paikoillaan. Uudet Takavilkut ja samalla ledi H4 testissä. Pestynä ja vahattuna odottaa ajoa, mutta joutuu nyt ainakin viikon malttamaan, kun leikattiin umpilisäke :|

https://ibb.co/YjxDgfH
https://ibb.co/Kx8rfnJ
Vastaa Viestiin