Foorumin Dinlit
Re: Foorumin Dinlit
Ok, huomasin myös että taisin katella vääriä palloja ensin. Eikö tuossa ns. oikeassa ole kuitenkin tuo huuli / sokka toisinpäin kuin Dinlin pallossa, mahtaako pysyä?
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Onkohan sillä mitään väliä kummin päin on? Eihän tuo kuitenkaan kartio ole.
Re: Foorumin Dinlit
Tarkoitinkin tukivarsiin kiinnittyvää puolta.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Juu ymmärsin. Mutta mahtaako sillä olla väliä kummalta puolelta ne painaa läpi. Onhan nytkin ylä ja ala periaatteessa eri päin. Ja toimiihan nuo hondissakin noin päin
Re: Foorumin Dinlit
Ei kai sillä väliä mitenpäin sen paikalle saa painettua, lähinnä ajattelin paikallaan pysymistä tuo huuli vs. lukkosokka tosin jos sovitus on oikea se istuu kyllä tukivarressa kiinni itteksiinkin kuin tauti. Kuka tilais ekana ja testaa sopiiko noi?
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Re: Foorumin Dinlit
Terve taas piiitkän ajan jälkeen. Pari vuotta on Dinli ollu osina ja välissä muutettu osat pariin kertaan. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja heti ilmeni ongelmia. Nimittäin takaswingin puslat/neulalaakerit. Omaan oli joku patentoinu kumiset löysät puslat, tuskin on kovin toimivat. Varaosaswingissä on paikoillaan neulalaakerit, mutten äkkiseltään löytäny kun sellasta metallista puslaa myynnistä, sekin ryöstöhintaan. Oisko ollu 26e kappale. Mitenköhän toimis jos sorvaan sopivat puslat polyuretaanitangosta tai nylonista ja heitän ne pitkät metallholkit runsaan rasvan kans niistä läpi? Noin niinki äkkiä ajatellen ei se ainakaan voi huonompi rakenne olla, kuin tuo pehmeä kumi mitä sieltä löytyi... Ei viitsis pakollista enempää enää upottaa tähän kun avaamattomia varaosapaketteja on muutenkin nurkat täynnä.
- nikob
- Tracks
- Viestit: 1105
- Liittynyt: 15 Huhti 2010 13:44
- Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Foorumin Dinlit
Löytyyköhän mistään orginaali vilkkua kupuineen 904?
Piti polttimo vaihtaa mutta haperat nuo kiinikkeet että meni pari poikki ja johtokin jäi käteen .
Piti polttimo vaihtaa mutta haperat nuo kiinikkeet että meni pari poikki ja johtokin jäi käteen .
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
-
- Noppeli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 13 Elo 2020 15:43
- Mönkijä:: Dinli 450
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Foorumin Dinlit
Morottelut uudelta foorumilaiselta, tässä päälle kuukausi sitten hommaamani Dinli. Öljyt vaihdettu ja säätöihin ainakin yritin laittaa, vielä olisi pientä säätämistä. Uuden rullakaasun lisäksi vaihdoin samalla uudet kahvakumit, tangonpäät ja peilit, kuvassa tosin vaan toinen peili paikoillaan. Uudet Takavilkut ja samalla ledi H4 testissä. Pestynä ja vahattuna odottaa ajoa, mutta joutuu nyt ainakin viikon malttamaan, kun leikattiin umpilisäke
https://ibb.co/YjxDgfH
https://ibb.co/Kx8rfnJ
https://ibb.co/YjxDgfH
https://ibb.co/Kx8rfnJ