Foorumin Dinlit

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
Stobe
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
Mönkijä:: Dinli 904 560cc
Paikkakunta: Uusimaa/Sawo

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Itse tappelin aikanaan tuon saman asian kanssa, koko suomesta ei löytynyt mistään muualta sopivia laippamuttereita spacereihin kuin motorpowerilta originaalit hintaan 2e kappale :doubt:

Ebaysta löytyi kanssa muutama setti mutta olivat niin kovilla postikuluilla että jäi tilaamatta...
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
aguri
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 17 Marras 2016 09:01
Mönkijä:: TGB Blade 250

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja aguri »

Jep.. ei löytynyt oikein mistään joten päädyin ebay:sta tilaamaan. Hommasin samalla reilumman satsin, niin postikulut ei tuntunut niin pahalta =D>
Kinroad Sahara XT250 Racer
TGB Blade 250 '08
ex. Dinli 450 '08
AMSlim
3WD
Viestit: 88
Liittynyt: 11 Helmi 2010 19:20
Mönkijä:: Dinli DL-904 -10

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja AMSlim »

Berner pultilta löytyi omaani 14mm kannalla olevia. Kourallinen taisi maksaa alle 5e prikkoineen :wink:
Avatar
anttisku
6WD
Viestit: 507
Liittynyt: 11 Heinä 2010 21:52
Mönkijä:: Cf Moto 800 Terralander

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja anttisku »

Morot, nyt Dinli ollu pari päivää tallissa. 4000 taivaltanut Nitrogen Edition. Spacerit edessä ja takana, pitemmillä välityksillä ja Bilteman Linswood Winxit alla tai oli :badgrin: Vaihdoin juuri uudenkarheat alkuperäiset Maxxis nappulat alle, kun ei tuolle ohjauksen vetelylle meinannut tulla loppua parin päivän säätelyllä. Onneksi nurkilla asuu tuo vwaltsu niin vertailtiin noita säätöjä ja saatiin jonkinlainen päätelmä tehtyä ohjauskulmista ja iskareiden säädöistä=D> Nopeusmittarin purkasin samalla, kun oli hiukan kosteutta sisällä ja näyttö vähän vilkutteli omiaan. Nyt tuntuisi kaikki jotenkin olevan pikkuhiljaa käytynä läpi ja ajotuntuma todella kohdillaan. Myös kulkupuoli tuntuu olevan kyllä kohdillaan ja muutenkin toiminta eikä kaasuttimen sisuskaluista ole vielä mitään tietoa. Eipä kai tarvetta alkaa sitä aukomaan vielä. Takavilkut voisi vielä koittaa purkaa ja katsoa, kun välillä vähän vilkuttelee ihmeellisesti. Todella tyytyväinen hankintaan vielä \:D/
Kuva
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i


Uudenmaan Mönkijät ry
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 13:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Onnittelut hyvästä valinnasta! Koitappa ihan piruuttas ilman niitä etuspacereita. Voi olla, että ohjaustuntuma paranee entisestään.

Kuva ei muuten ainakaan minulla näy.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
maazetung
3WD
Viestit: 108
Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
Mönkijä:: Dinli 904 TL
Paikkakunta: Kouvola

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja maazetung »

Niin, konehan näis on kestävä mut kaikki muu tuntuu renaavan kyl vähän välii.. tai sit näit ei vaan oo tehty jokapaikan race-meininkiin.. :lol:
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4382
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

On tehty nimenomaan jokapaikan race -meinikiin, tai ainakin kokeiltu on kaikkea.. painon puolesta tosin ei ole radalle asiaa, ellei halua koluta kaikkia patin pohjia.. :lol: :lol:
anttisku kirjoitti:Bilteman Linswood Winxit alla tai oli
Yhtä tällasta värkkiä ajanu, mis oli ko kumit alla, speissereillä... oli kyytii aika jäätävää, omaan verrattuna..

Mul on iskarit säädetty: puristus pehmeimillään ja paluu pehmeimmän ja mediumin välimaastos. Jousen esijännitys siten, et raajat ilmas kun alkaa jouset hölskyy, niin kierros kaks kiinnipäin.

Auraus/haritus säädetty kotinkonstein niin lähelle nollaa ku mahdollista, nappuloilla ja orkkisvanteilla nolliin. Katurenkailla muuttuu ohjaus hyökkäävämmäks, mut ei haittaa ku tottuu.

Piti maanantaina soitellakkin anttiskulle, ku siel kävin, oisin tullu turisemaan yms.. mut tuli muut ohjelmaa... Koitin kyl katella mis näkyis dinliä jossain pihassa, mut sitä ei tullu bongattua. Muita kyl paljonkin.

Nii ja takavilkut näis on peruskauraa, et niist tulee pelkkiä helistimiä. Samoja vilkkuja mitä motorpower myy ~80€ hintaan, saa ebayst 20 eurolla kaikki neljä.. been there, done that :D
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
maazetung
3WD
Viestit: 108
Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
Mönkijä:: Dinli 904 TL
Paikkakunta: Kouvola

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja maazetung »

Nojoo on tehty semmoseks mut eriasia on et kestääkö sit paikat. Tai eihän mul kyl oo kokemusta noist merkkivehkeistä et kestääkö ne sen paremmin. :) Itel on takan Journey P357 pyörylät ja on aika monsterit ku 1,8cm korkeet nappulat :D Kuvaaks teist kukaa koskaa ajojaan?
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4382
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Kyl sitä kypäräkamerakuvaa on toistasataa gigaa talles, mut ei sitä jaksa kukaa puoltaminuuttia kauempaa katella.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Avatar
anttisku
6WD
Viestit: 507
Liittynyt: 11 Heinä 2010 21:52
Mönkijä:: Cf Moto 800 Terralander

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja anttisku »

Olikos kellään muistissa, että mitkä esim. noista Motonetin takavilkuista käy suoraan paikalleen ja toimii niinku pitää? Originelleissä on vissiin siis vastukset sisällä vaiko miten? Etuvilkuthan on normipolttimoilla ja eikös nuo ledit tarvii vastusta #-o Mare79 tais joskus laittaa jotkut suoraan paikoilleen mitkä toimi :D
Aurauskulmat noin 3 milliä harituksella per puoli ja alla Maxxis nappulat. On aika mukava päästellä puuhiksen sanoin: satasta yhellä kädellä :ruskea:
Muuten iskareiden säädöt kopsattu vwaltsulta ja tuntuisi aika hyvälle nyt.
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i


Uudenmaan Mönkijät ry
maazetung
3WD
Viestit: 108
Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
Mönkijä:: Dinli 904 TL
Paikkakunta: Kouvola

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja maazetung »

Mä ostin mätänetist ne koson ledit ja käyp suoraa ja pelittää, sekä siron kokosetkii. http://www.motonet.fi/fi/tuote/3830801/ ... hyvaksytty
Avatar
anttisku
6WD
Viestit: 507
Liittynyt: 11 Heinä 2010 21:52
Mönkijä:: Cf Moto 800 Terralander

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja anttisku »

Noita mä hiplailinkin tänään motonetissä. Ostin samalla motoxin 10/40 osasyntetisaattorit koneeseen. Hyvin tuntui pelaavan vaihdon jälkeen. Takavilkut näyttäisi nyt pelaavan multioil käsittelyn jälkeen mutta tiedä sitten kuinka kauan :mrgreen: Mittaristo on tyyppiä u2-22 enkä saanut tuota huoltovaloa vielä nollattua millään ohjeella. Purinkin sen viikonloppuna kun oli imenyt vähän kosteutta sisäänsä ja pientä välkyttelyä vielä havaittavissa. Takajarrupalat unohtui ostaa samalla kun leimamies oli laittanut korjauskehotuksen niistä :badgrin:
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i


Uudenmaan Mönkijät ry
Avatar
Stobe
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
Mönkijä:: Dinli 904 560cc
Paikkakunta: Uusimaa/Sawo

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Tulipa suoritettua pientä huoltoa Dilleen katsastusta silmälläpitäen, vaihdoin vakioänkkärin scorpionin tilalle, hitsautin vakioon sopivan kokoisen holkin että käy tuon toisen putkiston kanssa suoraan niin ei tarvitse aina koko putkistoa vaihtaa kun leimalla käy.
Äänet on kyllä melkolailla samat kummallakin änkkärillä, toivottavasti katsuri ei ala siitä huomauttelemaan.

Tyhjäkäynti tuntuu olevan talven jäljiltä vähän kadoksissa, jonkun aikaa käy kunnes tupsahtaa sammuksiin, käynnistyy kyllä uudestaan hyvin. Pienen testilenkin heitin niin ajossa kyllä toimii, liekö vanhalla bensalla osuus tuohon, reilusti kyllä laitoin uuttakin soppaa tankkiin ennenkuin aloin konetta käynnistelemään.
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
aguri
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 17 Marras 2016 09:01
Mönkijä:: TGB Blade 250

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja aguri »

Noin 30km lenkin jälkeen huomasin tänään että jäähdyttimen paisuntasäiliö on aivan täynnä nestettä ja osa oli tullut näköjään jo ylivuotoletkusta pihalle.. kone kävi hienosti, ulostuleva jäähdytinneste oli mielestäni normaalin väristä (vihreä) eikä haissut omiin sieraimiin yhtään pakokaasulle. Ideoita? Onko kellään kokemusta voiko näissä viallinen jäähdyttimen korkki aiheuttaa kys. oiretta? Menopelinä siis '08 Dinli 450.
Kinroad Sahara XT250 Racer
TGB Blade 250 '08
ex. Dinli 450 '08
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Onko täytetty kylmänä ylärajaan?
Vastaa Viestiin