Foorumin Dinlit
- Stobe
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
- Mönkijä:: Dinli 904 560cc
- Paikkakunta: Uusimaa/Sawo
Re: Foorumin Dinlit
Itse tappelin aikanaan tuon saman asian kanssa, koko suomesta ei löytynyt mistään muualta sopivia laippamuttereita spacereihin kuin motorpowerilta originaalit hintaan 2e kappale
Ebaysta löytyi kanssa muutama setti mutta olivat niin kovilla postikuluilla että jäi tilaamatta...
Ebaysta löytyi kanssa muutama setti mutta olivat niin kovilla postikuluilla että jäi tilaamatta...
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
Re: Foorumin Dinlit
Jep.. ei löytynyt oikein mistään joten päädyin ebay:sta tilaamaan. Hommasin samalla reilumman satsin, niin postikulut ei tuntunut niin pahalta
Kinroad Sahara XT250 Racer
TGB Blade 250 '08
ex. Dinli 450 '08
TGB Blade 250 '08
ex. Dinli 450 '08
Re: Foorumin Dinlit
Berner pultilta löytyi omaani 14mm kannalla olevia. Kourallinen taisi maksaa alle 5e prikkoineen
Re: Foorumin Dinlit
Morot, nyt Dinli ollu pari päivää tallissa. 4000 taivaltanut Nitrogen Edition. Spacerit edessä ja takana, pitemmillä välityksillä ja Bilteman Linswood Winxit alla tai oli Vaihdoin juuri uudenkarheat alkuperäiset Maxxis nappulat alle, kun ei tuolle ohjauksen vetelylle meinannut tulla loppua parin päivän säätelyllä. Onneksi nurkilla asuu tuo vwaltsu niin vertailtiin noita säätöjä ja saatiin jonkinlainen päätelmä tehtyä ohjauskulmista ja iskareiden säädöistä=D> Nopeusmittarin purkasin samalla, kun oli hiukan kosteutta sisällä ja näyttö vähän vilkutteli omiaan. Nyt tuntuisi kaikki jotenkin olevan pikkuhiljaa käytynä läpi ja ajotuntuma todella kohdillaan. Myös kulkupuoli tuntuu olevan kyllä kohdillaan ja muutenkin toiminta eikä kaasuttimen sisuskaluista ole vielä mitään tietoa. Eipä kai tarvetta alkaa sitä aukomaan vielä. Takavilkut voisi vielä koittaa purkaa ja katsoa, kun välillä vähän vilkuttelee ihmeellisesti. Todella tyytyväinen hankintaan vielä
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i
Uudenmaan Mönkijät ry
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i
Uudenmaan Mönkijät ry
Re: Foorumin Dinlit
Onnittelut hyvästä valinnasta! Koitappa ihan piruuttas ilman niitä etuspacereita. Voi olla, että ohjaustuntuma paranee entisestään.
Kuva ei muuten ainakaan minulla näy.
Kuva ei muuten ainakaan minulla näy.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
- Mönkijä:: Dinli 904 TL
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Foorumin Dinlit
Niin, konehan näis on kestävä mut kaikki muu tuntuu renaavan kyl vähän välii.. tai sit näit ei vaan oo tehty jokapaikan race-meininkiin..
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4382
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
On tehty nimenomaan jokapaikan race -meinikiin, tai ainakin kokeiltu on kaikkea.. painon puolesta tosin ei ole radalle asiaa, ellei halua koluta kaikkia patin pohjia..
Mul on iskarit säädetty: puristus pehmeimillään ja paluu pehmeimmän ja mediumin välimaastos. Jousen esijännitys siten, et raajat ilmas kun alkaa jouset hölskyy, niin kierros kaks kiinnipäin.
Auraus/haritus säädetty kotinkonstein niin lähelle nollaa ku mahdollista, nappuloilla ja orkkisvanteilla nolliin. Katurenkailla muuttuu ohjaus hyökkäävämmäks, mut ei haittaa ku tottuu.
Piti maanantaina soitellakkin anttiskulle, ku siel kävin, oisin tullu turisemaan yms.. mut tuli muut ohjelmaa... Koitin kyl katella mis näkyis dinliä jossain pihassa, mut sitä ei tullu bongattua. Muita kyl paljonkin.
Nii ja takavilkut näis on peruskauraa, et niist tulee pelkkiä helistimiä. Samoja vilkkuja mitä motorpower myy ~80€ hintaan, saa ebayst 20 eurolla kaikki neljä.. been there, done that
Yhtä tällasta värkkiä ajanu, mis oli ko kumit alla, speissereillä... oli kyytii aika jäätävää, omaan verrattuna..anttisku kirjoitti:Bilteman Linswood Winxit alla tai oli
Mul on iskarit säädetty: puristus pehmeimillään ja paluu pehmeimmän ja mediumin välimaastos. Jousen esijännitys siten, et raajat ilmas kun alkaa jouset hölskyy, niin kierros kaks kiinnipäin.
Auraus/haritus säädetty kotinkonstein niin lähelle nollaa ku mahdollista, nappuloilla ja orkkisvanteilla nolliin. Katurenkailla muuttuu ohjaus hyökkäävämmäks, mut ei haittaa ku tottuu.
Piti maanantaina soitellakkin anttiskulle, ku siel kävin, oisin tullu turisemaan yms.. mut tuli muut ohjelmaa... Koitin kyl katella mis näkyis dinliä jossain pihassa, mut sitä ei tullu bongattua. Muita kyl paljonkin.
Nii ja takavilkut näis on peruskauraa, et niist tulee pelkkiä helistimiä. Samoja vilkkuja mitä motorpower myy ~80€ hintaan, saa ebayst 20 eurolla kaikki neljä.. been there, done that
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
-
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
- Mönkijä:: Dinli 904 TL
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Foorumin Dinlit
Nojoo on tehty semmoseks mut eriasia on et kestääkö sit paikat. Tai eihän mul kyl oo kokemusta noist merkkivehkeistä et kestääkö ne sen paremmin. Itel on takan Journey P357 pyörylät ja on aika monsterit ku 1,8cm korkeet nappulat Kuvaaks teist kukaa koskaa ajojaan?
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4382
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Foorumin Dinlit
Kyl sitä kypäräkamerakuvaa on toistasataa gigaa talles, mut ei sitä jaksa kukaa puoltaminuuttia kauempaa katella.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Foorumin Dinlit
Olikos kellään muistissa, että mitkä esim. noista Motonetin takavilkuista käy suoraan paikalleen ja toimii niinku pitää? Originelleissä on vissiin siis vastukset sisällä vaiko miten? Etuvilkuthan on normipolttimoilla ja eikös nuo ledit tarvii vastusta Mare79 tais joskus laittaa jotkut suoraan paikoilleen mitkä toimi
Aurauskulmat noin 3 milliä harituksella per puoli ja alla Maxxis nappulat. On aika mukava päästellä puuhiksen sanoin: satasta yhellä kädellä
Muuten iskareiden säädöt kopsattu vwaltsulta ja tuntuisi aika hyvälle nyt.
Aurauskulmat noin 3 milliä harituksella per puoli ja alla Maxxis nappulat. On aika mukava päästellä puuhiksen sanoin: satasta yhellä kädellä
Muuten iskareiden säädöt kopsattu vwaltsulta ja tuntuisi aika hyvälle nyt.
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i
Uudenmaan Mönkijät ry
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i
Uudenmaan Mönkijät ry
-
- 3WD
- Viestit: 108
- Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
- Mönkijä:: Dinli 904 TL
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Foorumin Dinlit
Mä ostin mätänetist ne koson ledit ja käyp suoraa ja pelittää, sekä siron kokosetkii. http://www.motonet.fi/fi/tuote/3830801/ ... hyvaksytty
Re: Foorumin Dinlit
Noita mä hiplailinkin tänään motonetissä. Ostin samalla motoxin 10/40 osasyntetisaattorit koneeseen. Hyvin tuntui pelaavan vaihdon jälkeen. Takavilkut näyttäisi nyt pelaavan multioil käsittelyn jälkeen mutta tiedä sitten kuinka kauan Mittaristo on tyyppiä u2-22 enkä saanut tuota huoltovaloa vielä nollattua millään ohjeella. Purinkin sen viikonloppuna kun oli imenyt vähän kosteutta sisäänsä ja pientä välkyttelyä vielä havaittavissa. Takajarrupalat unohtui ostaa samalla kun leimamies oli laittanut korjauskehotuksen niistä
Shineray Stixe 250
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i
Uudenmaan Mönkijät ry
Tyscon Street 250
Linhai 260 SS
Rally 250
TGB Avenger 400
SMC 250 exä
Polaris Sportsman 300
2 x TGB Blade 250
Outlander 400 Max
Dinli 450
Arctic Cat XC 450
Goes 625i
Uudenmaan Mönkijät ry
- Stobe
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
- Mönkijä:: Dinli 904 560cc
- Paikkakunta: Uusimaa/Sawo
Re: Foorumin Dinlit
Tulipa suoritettua pientä huoltoa Dilleen katsastusta silmälläpitäen, vaihdoin vakioänkkärin scorpionin tilalle, hitsautin vakioon sopivan kokoisen holkin että käy tuon toisen putkiston kanssa suoraan niin ei tarvitse aina koko putkistoa vaihtaa kun leimalla käy.
Äänet on kyllä melkolailla samat kummallakin änkkärillä, toivottavasti katsuri ei ala siitä huomauttelemaan.
Tyhjäkäynti tuntuu olevan talven jäljiltä vähän kadoksissa, jonkun aikaa käy kunnes tupsahtaa sammuksiin, käynnistyy kyllä uudestaan hyvin. Pienen testilenkin heitin niin ajossa kyllä toimii, liekö vanhalla bensalla osuus tuohon, reilusti kyllä laitoin uuttakin soppaa tankkiin ennenkuin aloin konetta käynnistelemään.
Äänet on kyllä melkolailla samat kummallakin änkkärillä, toivottavasti katsuri ei ala siitä huomauttelemaan.
Tyhjäkäynti tuntuu olevan talven jäljiltä vähän kadoksissa, jonkun aikaa käy kunnes tupsahtaa sammuksiin, käynnistyy kyllä uudestaan hyvin. Pienen testilenkin heitin niin ajossa kyllä toimii, liekö vanhalla bensalla osuus tuohon, reilusti kyllä laitoin uuttakin soppaa tankkiin ennenkuin aloin konetta käynnistelemään.
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
Re: Foorumin Dinlit
Noin 30km lenkin jälkeen huomasin tänään että jäähdyttimen paisuntasäiliö on aivan täynnä nestettä ja osa oli tullut näköjään jo ylivuotoletkusta pihalle.. kone kävi hienosti, ulostuleva jäähdytinneste oli mielestäni normaalin väristä (vihreä) eikä haissut omiin sieraimiin yhtään pakokaasulle. Ideoita? Onko kellään kokemusta voiko näissä viallinen jäähdyttimen korkki aiheuttaa kys. oiretta? Menopelinä siis '08 Dinli 450.
Kinroad Sahara XT250 Racer
TGB Blade 250 '08
ex. Dinli 450 '08
TGB Blade 250 '08
ex. Dinli 450 '08
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Foorumin Dinlit
Onko täytetty kylmänä ylärajaan?