DINLI

Keskustelua Dinli mönkijöistä
mr_spiid
3WD
Viesti:

DINLI

Viesti Kirjoittaja mr_spiid »

mörö oon saamassa b-korttia tossa syksyllä ja aattelin tommosta dinliä kun täälläkin oon lukenut niin kehuja keskimääräistä enemmän ovat saaneet kun muut kiinalaiset tönkiät

eli onkos tommonen dinli mönkkäri hyvä vaihto ehto jos sillä välillä mentäisiin kouluun (n.50km matka) ja ajettaisiin kylä pahasta kaupungilla :?:
tempputomi
6WD

Viesti Kirjoittaja tempputomi »

suosittelisin ottamaan ensin selvää minkälainen maahantuoja sillä on, jos kumminkin päädyt dinliin niin osta jo ennen mönkiää reilusti varaosia varastoon.

nim. kokemusta on!
mr_spiid
3WD
Viesti:

tempputomi kirjoitti:suosittelisin ottamaan ensin selvää minkälainen maahantuoja sillä on, jos kumminkin päädyt dinliin niin osta jo ennen mönkiää reilusti varaosia varastoon.

nim. kokemusta on!
no motorpowerilta aattelin tilata ja hinttakin on sen verran että pakkohan ton on jotain kestettävä :roll:
Paha80
4WD
Mönkijä:: ---

Viesti Kirjoittaja Paha80 »

Joo todellakin toi maahantuonti kusee kympillä noitten osien kans mutta itellä ollu dinli nyt noin vuoden eikä oo mitää suurempaa oo tarvinnu vaihtaa... oikeestaan eniten oon vaihtanu noita takavalon polttimoita ku jostain syystä niitä palaa järjetön määrä! laakerit oon vaihtanu kerran toho taka akseliin mutta muuta ei oo tarvinnu vaihtaa ku öljyjä ja suodattimia! 5200km takana.
Because I'm so clever, But clever ain't wise
frosty
Tracks
Mönkijä:: Scrambler 1K #240

Viesti Kirjoittaja frosty »

Juu, takuuhommat kusee tossa Dinlissä, jos joudut EC:n kanssa niitä hieromaan, mutta muuten kestää ihan hyvin. En tiedä mitenkä Tempputomi omaansa kohtele, mutta itse ajan aika rankasti eikä muuta ole hajonnut kuin takavalon polttimoita. Sekin korjaantuu kun vaihtaa sinne ledi-polttimon. Taka-akselin laakerit on vaihtopisteessä.

Takuu ongelmia tuli kun kaikki renkaat kului eritahtiin ja kun toinen takarengas on miltei loppu, selvisi syy lukemattomien pyöränsuuntausten ja paineiden säätelyn jälkeen. Se kuluneempi rengas on kehältään isompi kuin se vähemmän kulunut. Maahantuoja kuittas sen vaan että se on kulunut piloille ja lupas palata asian puhuttuaan pomonsa kanssa. Luulempa ettei sitä yhteydenottoa tule. :evil: Omituisia renkaita EC:llä kun kuluu isommaksi. Kun sanoin siinä olevan joku valmistusvika, takuuvastaava tokas ettei voi olla kun ei oo ennenkään ollu.
mr_spiid
3WD
Viesti:

frosty kirjoitti: takuuvastaava tokas ettei voi olla kun ei oo ennenkään ollu.
VOI pesä :lol:
miguli
6WD
Mönkijä:: oli

Viesti Kirjoittaja miguli »

Tosta uudesta mallista et saa takavalookaan rikki, kun se on alkuperäsesti ledihässäkkä.
Mulla alkaa olla 1200 mittarissa eikä oo valittamista kyllä ollenkaan,
ja niin noi renkaat noi ihan kunnon katugummit on ihan ehdottomat sitten. Nappularenkaat kyllä kuluu millai sattuu asfaltilla jos vaan kulmat on hiukankin vitullaan.
frosty
Tracks

Paitti että mulla on kulmat tasan kohdillaan olu kokoajan. Toinen takarengas oli kehältään 2.5cm isompi kuin toinen, vaikka kokomerkintä on sama.
Muuten nuo Kendan nappulat pelaa ihan hianosti kadulla.
tepa
6WD
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

mitäs tommonen dinli kulee viritettynä ja vakiona .
frosty
Tracks

Vakiona otti mittariin 115km/h ja nyt Procomin boxilla 126km/h. Palikoita tulossa lisää niin katotaan mihin päästään... :)
jmtillo
4WD
Mönkijä:: "Agent Orange"

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

eipä ole mullakaan isompia vikoja ollu. Talvella vaihdoin takalaakerit, se on isoin suurin remontti mitä oon tehny. Nyt mittarissa 5200km. Raidetangot rupee selkeesti löystymään. Takavalonkin polttimenkin hommasin kolmannen vaihdon jälkeen ledimallisena.

Muutamia muutoksia on tullu tehtyä: - Yoshin slipari, suutisatsi, filtteri, etuiskarit, DynaFS boksi, välitykset hiukat pitemmät, jarrupiiri erotettu. GPS mitattu huippunopeus nappuloilla 130km/h. Oikeestaan kysymys pitäisi asettaa "kuinka paljon kulkee kurisestettuna ja vakiona :)
alpo
6WD

Viesti Kirjoittaja alpo »

noista renkaista sen verran että ihan itp:n kumeissa on törmätty tuohon koko heittoon ja niissä se johtu vuosimallierosta. se pienellä painettu numerosarja pitää olla sama niin on samaa vuosikertaa
reppana xxc
Paha80
4WD
Mönkijä:: ---

Viesti Kirjoittaja Paha80 »

Itellä Vampire slipari,dynojetin suutin ja neula,15 piikkinen eturatas ja 124km/h ottaa ja rajotin on vastassa siinä vaiheessa.
Because I'm so clever, But clever ain't wise
mr_spiid
3WD
Viesti:

pesä kun noi maksaa niin himputisti kiinalaiseksi, tosin toi cpi olis nätti mutaa moottoriltaan laho...mjaa taidan hommata yamaha raptorin käytettynä
jmtillo
4WD
Mönkijä:: "Agent Orange"

Viesti Kirjoittaja jmtillo »

varmaanhan tiesitkin mutta Dinli tulee taiwanista.. :D
Ei varmaan huononpi vaihtoehto tuokaan raptori, vähän kesympi vaan.. :roll: tai no jos 660 tai 700 pistät niin sitte.
Myös 400 suska ja dvx vois olla käytettynä ihan varteenotettavia vaihtoehtoja.
Vastaa Viestiin