Dinlin flekti ei pyöri

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
lefaslayer
3WD
Viestit: 119
Liittynyt: 28 Touko 2008 17:33
Mönkijä:: Raptor 700
Paikkakunta: E-Suomi

Re: Dinlin flekti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja lefaslayer »

tempputomi kirjoitti:
lefaslayer kirjoitti:sain uuden syylarin ja anturi siinä samassa motorpowerista ei menny ku 3kk.......

jälleen äärettömän nopeaa toimintaa dinlin osille!!! =D> =D> =D>

kyllä ovat perkeleen avuttomia tunareita :!: :!: :!

ja loppu tulos oli se kun osia ei näkynyt ja olin soittanut kymmeniä kertoja..purettiin sitten siellä vantaan motorpowerissa syylari irti jostain uudesta dinlistä
Avatar
tempputomi
6WD
Viestit: 810
Liittynyt: 03 Huhti 2007 15:59

Re: Dinlin flekti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja tempputomi »

lefaslayer kirjoitti:
tempputomi kirjoitti:
lefaslayer kirjoitti:sain uuden syylarin ja anturi siinä samassa motorpowerista ei menny ku 3kk.......

jälleen äärettömän nopeaa toimintaa dinlin osille!!! =D> =D> =D>

kyllä ovat perkeleen avuttomia tunareita :!: :!: :!

ja loppu tulos oli se kun osia ei näkynyt ja olin soittanut kymmeniä kertoja..purettiin sitten siellä vantaan motorpowerissa syylari irti jostain uudesta dinlistä

ja tämäkin tuttua toimintaa jo maahantuojalta asti.
ei homma muutu mihinkään, liekkö ruvennut talous olemaan heikolla kun on pitänyt varaosamyynti siirtää ns. eripuljuun. toimittasivat niitä osia järkihintaan niin olis kauppaa, noi paskat kun ei ehjänä kestä....
revenga69
2WD
Viestit: 25
Liittynyt: 13 Elo 2008 11:12
Paikkakunta: Espoo

Re: Dinlin flekti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja revenga69 »

Noh Noh täällä on taas tätä turhaa itkemistä....en usko että talouspuoli noilla on ihan heti rempallaan kuitenkin omistajat tuntien...
Mulla ei ole ollut osien saannin kanssa mitään vaikeuksia....joillekkin vaan näköjään käy tuo arpaonni.... :?
be happy, drive safety...:)
Avatar
tempputomi
6WD
Viestit: 810
Liittynyt: 03 Huhti 2007 15:59

Re: Dinlin flekti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja tempputomi »

revenga69 kirjoitti:Noh Noh täällä on taas tätä turhaa itkemistä....en usko että talouspuoli noilla on ihan heti rempallaan kuitenkin omistajat tuntien...
Mulla ei ole ollut osien saannin kanssa mitään vaikeuksia....joillekkin vaan näköjään käy tuo arpaonni.... :?
ei se turhaa itkemistä ole vaan tosiasia että maahantuoja EI PYSTY TOIMITTAMAAN KAIKILLE OSIA VARSINKAAN KOHTUULLISESSA AJASSA vanha vihtahousu!
Avatar
Hiltsi
4WD
Viestit: 167
Liittynyt: 12 Tammi 2007 23:30
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Dinlin flekti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja Hiltsi »

ei se turhaa itkemistä ole vaan tosiasia että maahantuoja EI PYSTY TOIMITTAMAAN KAIKILLE OSIA VARSINKAAN KOHTUULLISESSA AJASSA vanha vihtahousu!
Hyva TT

:prayer: :supz:
Derbi DXR 250 '07 L7e exä.
Dinli 904 -08
http://www.NCQuads.com
mönkkäripukki
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 14 Marras 2007 20:40
Mönkijä:: linhai 400
Paikkakunta: uganda

Re: Dinlin flekti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja mönkkäripukki »

mistä mahtais saada uuden anturin syyläriin?, kävin paikallisessa vara osa liikkeessä mut siel oli vaa liian isoja
Vastaa Viestiin