Moroon kaikille Dinlin omistajille. Maanantait on pahoja päiviä; tuli sitten tilattua uusi härpäke, joka saapuu uuteen kotiin ensiviikolla. Siis unettomia öitä tiedossa. Harrastelen vielä nykyään Bashanin Roadsterilla mutta kun liike, josta Dinlin tilasin, ottaa vaihdossa nykyisen...eipä tarvinnut hirveesti miettiä ja hyvityskin ihan kohtuullinen. Ennen päätöstä toisena vaihtoehtona oli SMC:n Wildcatti mutta Dinlin myymälän läheisyys ja se, että saavat myös varaosat valikoimiinsa vaikutti paljon loppuvalintaani. Ainakaan myyjien palvelualttiuudesta ei osien saannin pitäis olla kiinni verrattuna EC:n toimintaan mitä foorumilla on ruoskittu toden teolla. Siispä odotellaan ja kysellään sitten tyhmiä kun vehje on tallissa. Saa heitellä hyviä kokemuksen tuomia vinkkejä meikäläiselle jotta ajot lähtee huoletta liikkeelle
mäkkäri kirjoitti:Moroon kaikille Dinlin omistajille. Maanantait on pahoja päiviä; tuli sitten tilattua uusi härpäke, joka saapuu uuteen kotiin ensiviikolla. Siis unettomia öitä tiedossa. Harrastelen vielä nykyään Bashanin Roadsterilla mutta kun liike, josta Dinlin tilasin, ottaa vaihdossa nykyisen...eipä tarvinnut hirveesti miettiä ja hyvityskin ihan kohtuullinen. Ennen päätöstä toisena vaihtoehtona oli SMC:n Wildcatti mutta Dinlin myymälän läheisyys ja se, että saavat myös varaosat valikoimiinsa vaikutti paljon loppuvalintaani. Ainakaan myyjien palvelualttiuudesta ei osien saannin pitäis olla kiinni verrattuna EC:n toimintaan mitä foorumilla on ruoskittu toden teolla. Siispä odotellaan ja kysellään sitten tyhmiä kun vehje on tallissa. Saa heitellä hyviä kokemuksen tuomia vinkkejä meikäläiselle jotta ajot lähtee huoletta liikkeelle
Ilmeisesti ostit siitä Sarankulmasta Tampereelta Mönkkärin? Kyseinen liikehän/ketju on ostanut EC:n ja kaikki varaosat siirtyy tosiaan siihen ja ens kuun puolella pitäs olla sit Dilleen osaa ja "tuning" palikkaakin hyvin tarjolla Näin minulle kerrottiin kun liikkeessä asioin.
tempputomi kirjoitti:että maahantuoja olisi ulkoistanut varaosa puolen???
hyvä dinlin omistajille mut mahdotonta uskoa moista!
No näin minulle hehkutettiin liikkeessä kahden eri kerran/myyjän kanssa et Dinliin on saanut heikosti osia EC:n kautta mutta nyt tilanne muuttuu ens kuussa kun Dinlin vara/tuning osat siirtyy heille.. Sen paremmin en osaa sanoa mut tuskinpa paskaakaan puhuivat ja kohtahan se sit nähdään
mäkkäri kirjoitti:Moroon kaikille Dinlin omistajille. Maanantait on pahoja päiviä; tuli sitten tilattua uusi härpäke, joka saapuu uuteen kotiin ensiviikolla. Siis unettomia öitä tiedossa. Harrastelen vielä nykyään Bashanin Roadsterilla mutta kun liike, josta Dinlin tilasin, ottaa vaihdossa nykyisen...eipä tarvinnut hirveesti miettiä ja hyvityskin ihan kohtuullinen. Ennen päätöstä toisena vaihtoehtona oli SMC:n Wildcatti mutta Dinlin myymälän läheisyys ja se, että saavat myös varaosat valikoimiinsa vaikutti paljon loppuvalintaani. Ainakaan myyjien palvelualttiuudesta ei osien saannin pitäis olla kiinni verrattuna EC:n toimintaan mitä foorumilla on ruoskittu toden teolla. Siispä odotellaan ja kysellään sitten tyhmiä kun vehje on tallissa. Saa heitellä hyviä kokemuksen tuomia vinkkejä meikäläiselle jotta ajot lähtee huoletta liikkeelle
Ilmeisesti ostit siitä Sarankulmasta Tampereelta Mönkkärin? Kyseinen liikehän/ketju on ostanut EC:n ja kaikki varaosat siirtyy tosiaan siihen ja ens kuun puolella pitäs olla sit Dilleen osaa ja "tuning" palikkaakin hyvin tarjolla Näin minulle kerrottiin kun liikkeessä asioin.
Jep. Sama putiikki. Motor Power Finland ja Ec jotenkin fuusioituvat. Siitä kumpi toisen osti, en ottanut selkoa mutta pääasia olisi, että varaosa yms toimitukset alkaisivat pelaamaan kunnolla.
Jep näin minäkin olen asian ymmärtänyt kun kaveri on paikallinen dille myyjä. Ja osasi asiasta kertoa. Hyvä näin toivottavasti alkaa homma oikeasti toimimaan!!!
Olin tossa yhteydessä motorpoweriin dinlin varaosien tiimoilta niin pikapuoliin pitäisi löytyä osaa ihan joka lähtöön ja tuning hilppeitä myös.
Ja osien pitäisi myös lähiaikoina ilmestyä verkkokauppaan
miguli kirjoitti:Olin tossa yhteydessä motorpoweriin dinlin varaosien tiimoilta niin pikapuoliin pitäisi löytyä osaa ihan joka lähtöön ja tuning hilppeitä myös.
Ja osien pitäisi myös lähiaikoina ilmestyä verkkokauppaan
Mikähän on lähiaikoina kun nyt 3kk päästäkään ei ole Motorpowerin sivuilla yhtään varaosaa Dinliin?
Eihän niiden kannata seisottaa tavaraa varastossa, kun siihen hintaan mitä varaosista ottavat, niitä kukaan osta!!! Pakkoraossa itekin asioin siellä ja molemmat kerrat tuli samalla käynnillä (eka ja vika) , varsinkin kun öljynsuodattimen hinnalla olisi saanut toisesta Pirkanmaalaisesta dinli osia kauppaavasta firmasta niitä NOIN 3 KPL Toki ei ole iso asia, kymppi sinne tänne mutta kuites joku roti sentäs.