Dinlin ilmansuodatin

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
Duster
6WD
Viestit: 402
Liittynyt: 02 Loka 2008 19:11
Mönkijä:: Dinli 904 -11
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja Duster »

Pärrä kirjoitti:
Pärrä kirjoitti:Itsellä tällainen http://kuvablogi.com/blog/11145/64/ ilmanputsari systeemi rakenteilla. Koetetaan lähteä 160 pääsuuttimella. Hei tietääkös kukaan mikä se kolmas suutin on. Sama malli kuin pääsuutin, mutta pienempi reikä. (ryyppysuutin?)

Tuli laitettua sitten lamdamittari, niin ei tarvi arpoa niin paljon säätöjen kanssa.Tuning :wink:
Sulla on näköjään samanlainen Koson G2 mittari, kun itse juuri hommasin niin tartteis asennus vinkkiä.
En nimittäin saanut kierroksia näkymään kunnolla. Hyppi ihan miten sattuu. Piuhaa kokeilin asennella n. 10 kierrosta tulpanjohdon ympärille moneen kohtaan, mutta kun ei niin ei.

Eli miten olet saanut toimimaan?
Pitäiskö toimia ihan "oikeilla" mittarin asetuksilla eli 4tahti ja 1 pyttynen? Kun olen kuullut, että joissain mittareissa pitää olla ihan ihme "väärät" asetukset, jotta toimii.
Dinli 450cc -11
Ex- Comanche Cross 300 -08 tl

NCQuads
Avatar
JJP
Tracks
Viestit: 2521
Liittynyt: 09 Maalis 2008 21:50
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja JJP »

Kokeile 2 tahtisen asetusta!
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Avatar
Pärrä
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 07 Maalis 2010 09:11
Mönkijä:: Can Am DS450 -11 EX.Dinli 901
Paikkakunta: Vaasa

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja Pärrä »

jesi kirjoitti:Josso NB lampada, niin siitä lähinnä näkee onko kone käynnissä vai ei :)
No, kyllä sillä sentään saa paremmin kaasuttimen säädot kohdalleen kuin pelkällä perstuntumalla. Täällä porukka kyselee ja ihmettelee kun paukkuu tai booaa. Eipä tarvi nyt ihan arvailla missä mennään, kun näkee mittarista.
Avatar
Pärrä
3WD
Viestit: 94
Liittynyt: 07 Maalis 2010 09:11
Mönkijä:: Can Am DS450 -11 EX.Dinli 901
Paikkakunta: Vaasa

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja Pärrä »

Duster kirjoitti:
Pärrä kirjoitti:
Pärrä kirjoitti:Itsellä tällainen http://kuvablogi.com/blog/11145/64/ ilmanputsari systeemi rakenteilla. Koetetaan lähteä 160 pääsuuttimella. Hei tietääkös kukaan mikä se kolmas suutin on. Sama malli kuin pääsuutin, mutta pienempi reikä. (ryyppysuutin?)

Tuli laitettua sitten lamdamittari, niin ei tarvi arpoa niin paljon säätöjen kanssa.Tuning :wink:
Sulla on näköjään samanlainen Koson G2 mittari, kun itse juuri hommasin niin tartteis asennus vinkkiä.
En nimittäin saanut kierroksia näkymään kunnolla. Hyppi ihan miten sattuu. Piuhaa kokeilin asennella n. 10 kierrosta tulpanjohdon ympärille moneen kohtaan, mutta kun ei niin ei.

Eli miten olet saanut toimimaan?
Pitäiskö toimia ihan "oikeilla" mittarin asetuksilla eli 4tahti ja 1 pyttynen? Kun olen kuullut, että joissain mittareissa pitää olla ihan ihme "väärät" asetukset, jotta toimii.
juu se pitää olla 2-tahtisen asetuksessa ja kun kierrät se anturijohdon tulpanjohtoon. Älä kierrä anturijohtoa yhteen vaan "spiraalille" ja teippi päälle. Minulla ainakin toimii niin.
Avatar
Duster
6WD
Viestit: 402
Liittynyt: 02 Loka 2008 19:11
Mönkijä:: Dinli 904 -11
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja Duster »

Nyt kokeilin tuosta mittarista kaikki asetukset läpi ja kyllä se varmaan se 2-t on oikea, mutta silti hyppeli kierrokset.
Ja mulla oli justiinsa yhdessä nipussa johdon ympärillä, joten vielä uusi yritys :?
Dinli 450cc -11
Ex- Comanche Cross 300 -08 tl

NCQuads
Avatar
jesi
Tracks
Viestit: 2029
Liittynyt: 09 Heinä 2010 19:04
Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Paikkakunta: Tampere

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja jesi »

Juu, semihuumorilla heitin lambadasta, kyl se NB tyhjän voittaa.

Muttamutta pitäs itekki jotai mittaria värkkäillä, koson mallistossa ei oo oikee napeksiny.
Koalalla mahto olla tämmöne: http://www.duell.fi/product.asp?sua=1&l ... 010018&q=y
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Avatar
Duster
6WD
Viestit: 402
Liittynyt: 02 Loka 2008 19:11
Mönkijä:: Dinli 904 -11
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja Duster »

Nyt toimii mittari, kun vaan veti piuhan spiraalille.
Ja mukava yllätys oli, että nyt mittari menee päälle ihan itsekseenkin kun käyntiin täräyttää.
Dinli 450cc -11
Ex- Comanche Cross 300 -08 tl

NCQuads
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 22:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja yaguza »

jesi kirjoitti:Muttamutta pitäs itekki jotai mittaria värkkäillä
Nääh ei kannata, turhaa lisäpainoa :lol:
seosmittari antureineen pitäs melkeen itekkin laittaa hankintaan lähiaikoina..
maazetung
3WD
Viestit: 108
Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
Mönkijä:: Dinli 904 TL
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja maazetung »

Nii onkos tää K&N RU-1760 nyt sit käypänen tonne tinlin orkkis suotimen tilalle koteloon vai pitääkö olla joku muu malli. Tossa kun näyttäis olevan viisto toi kiinnityskohta.. Ei muuten mut pihinä ettii halvinta ostopaikkaa ku tuntuu niin suolaselta toi 66€ + postit.. :mrgreen:
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Mulla on RU-0820. Ei se taida sinne kyllä ihan suoraan mennä vanhan tilalle jos nyt oikein muistan.
maazetung
3WD
Viestit: 108
Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
Mönkijä:: Dinli 904 TL
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja maazetung »

no juu, tuo RU-0820 näyttäis oikeemmanlaiselta ja ebaysta näyttäis saavan melkein 30€ halvemmalla kun mitä tuolta m-powerilta..
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Sen sai siihen orkkis imuputkeenkin kiinni, mutta mulla se on kotelossa ilman kantta silikoni letkulla. Ja osalla se on suoraan kaasarissa kiinni.

Kuva
maazetung
3WD
Viestit: 108
Liittynyt: 05 Huhti 2015 11:38
Mönkijä:: Dinli 904 TL
Paikkakunta: Kouvola

Re: Dinlin ilmansuodatin

Viesti Kirjoittaja maazetung »

No kahoppas, kiitos kuvasta. :)
Vastaa Viestiin