Dinli 901, ei lataa
Dinli 901, ei lataa
Terve,
Tässä juuri ostin kyseisen pelin käytettynä ja hetken ajettuani ei lähtenyt enään käyntiin, syy akku tyhjä.
Onko ollut vikoja tuossa latauspuolella, epäilen vähän sitä regulaattoria, jos olisi sökö? Kokeilin toisella akulla, eikä lataa sitäkään. Sulakkeet tarkistettu myös.
Avasin myös magneetonkopan, niin siellä sisällä oli öljyä, tämä normaalia? Ne startin rattaat ovat samassa kopassa, voisiko se johtua siitä, että kuuluukin olla öljyä?
Mistähän sitä kannattaisi nyt alkaa selvittämään missä vika?
Tässä juuri ostin kyseisen pelin käytettynä ja hetken ajettuani ei lähtenyt enään käyntiin, syy akku tyhjä.
Onko ollut vikoja tuossa latauspuolella, epäilen vähän sitä regulaattoria, jos olisi sökö? Kokeilin toisella akulla, eikä lataa sitäkään. Sulakkeet tarkistettu myös.
Avasin myös magneetonkopan, niin siellä sisällä oli öljyä, tämä normaalia? Ne startin rattaat ovat samassa kopassa, voisiko se johtua siitä, että kuuluukin olla öljyä?
Mistähän sitä kannattaisi nyt alkaa selvittämään missä vika?
Re: Dinli 901, ei lataa
Ongelma löytyi, regulaattorille menevä liitin katteitten alla hieman hapettunut, ja liittimestä toinen johto huonosti kiinni.
Mutta ihmetyttää vieläkin kuuluuko siellä magneetonkopassa olla öljyä?
Mutta ihmetyttää vieläkin kuuluuko siellä magneetonkopassa olla öljyä?
Re: Dinli 901, ei lataa
Mulla ainakin BigBearissä ja moottroripyörässä Suzuki DR 650 SE, on magneetto öljyn joukossa. En tiedä onko kaikissa merkeissä samalla tavalla. Luulisin kumminkin että ainakin useimmissa magneetto on öljyn joukossa.Taiqu kirjoitti:Mutta ihmetyttää vieläkin kuuluuko siellä magneetonkopassa olla öljyä?
-
- 4WD
- Viestit: 131
- Liittynyt: 14 Marras 2007 20:40
- Mönkijä:: linhai 400
- Paikkakunta: uganda
Re: Dinli 901, ei lataa
mullakin on öljyä siellä . ainakin ku ne ajoitus merkkien korkit avaa ni on ollu öljyisiä
Re: Dinli 901, ei lataa
Niin, en olisi ihmeissäni, jos se todellakin uisi öljyssä, mutta tosiaan sitä ei ole kuin pieni liru pohjalla
Re: Dinli 901, ei lataa
kyllä siellä varmaan pitää olla öljyä ku niin monella on myös itselläni.. mullakin on lataus ongelmia ja olen tutkinu ja kokeillu sen verran että tasasuuntaaja on ilmeisesti sökö.. saa nähdä saako vielä takuuseen ku takuu loppu viikko sitten..
Re: Dinli 901, ei lataa
joo eipä menny takuuseen.. uuden regulaattorin hinta 172.5€.. meinaa vähän sylettää..
- tempputomi
- 6WD
- Viestit: 810
- Liittynyt: 03 Huhti 2007 15:59
Re: Dinli 901, ei lataa
takuun loppuminen ei ole kuin apteekin hinta!!!
korjatkaa jos olen väärässä!
varsinkin jos kyseessä on vain viikko.
korjatkaa jos olen väärässä!
varsinkin jos kyseessä on vain viikko.
Re: Dinli 901, ei lataa
Regulaattori näyttäisi maksavan esim. täällä 75€ + postikulut max 20€ = 95€
Joten... tuo 172€ on "hieman" yläkanttiin...
http://www.quadri-spasso.de/product_inf ... egler.html
Joten... tuo 172€ on "hieman" yläkanttiin...
http://www.quadri-spasso.de/product_inf ... egler.html
Re: Dinli 901, ei lataa
joo se oliki EC:N hinta...
Re: Dinli 901, ei lataa
Katteet kohdallaan.joo se oliki EC:N hinta...
Re: Dinli 901, ei lataa
Sopiiko polariksen regulaattori Dinliin heittämällä? Oli kans tuo regulaattori mennyt rikki, ajattelin tilaanko uuden saksasta vai jenkeistä.
Re: Dinli 901, ei lataa
Mulla sama vika. Koneen ollessa käynnissä akun jännite alle 12V, kierrättäessä vaan laskee entisestään. Jos joku viitsisi KUVIEN kanssa kertoa missä liittimessä/palikassa on vikaa ja mitä pitäisi ostaa/putsata, olisin erittäin kiitollinen. Eilen ostin mönkijän ja viduttaa, kun ei pääse ajamaan.
Re: Dinli 901, ei lataa
Tasasuuntimelta akulle menevä punainen piuha oli lyöty poikki. Pistin paikalleen -> sähkön haju. Muovit irti, tasasuunnin irti. Tasasuunnin joskus vetänyt hieman oikoseen, oli suht räjähtäneen näköinen pohjasta joten täytynee tilata uusi. Onneksi ei maksa kuin 100e. Onko kenelläkään ideoita, mikä tuon on voinut hajottaa?
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 19:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Dinli 901, ei lataa
olin lauvantaina likan kanssa liikenneruuhkassa joku puol tuntia tms, flektihä huusi ku syötävä.
ku päästiin ruuhkasta pois niin valot himmu ja mittaristosta katos numerot etc, koitin vauhdista nii ei startannu enää, mäkistartilla toki.
noh, latailin akun jne, tänään vaan alko virta loppumaan.
joko säädin on finale tai sit shittii johdoissa, säädinhän on kuskin puolella penkin alla runkoputkessa kyljessä? kui paljo joutuu perkaan että pääsee käsiks?
edit: niinja kierroksilla laskee jännite.
ku päästiin ruuhkasta pois niin valot himmu ja mittaristosta katos numerot etc, koitin vauhdista nii ei startannu enää, mäkistartilla toki.
noh, latailin akun jne, tänään vaan alko virta loppumaan.
joko säädin on finale tai sit shittii johdoissa, säädinhän on kuskin puolella penkin alla runkoputkessa kyljessä? kui paljo joutuu perkaan että pääsee käsiks?
edit: niinja kierroksilla laskee jännite.
Viimeksi muokannut jesi, 29 Elo 2011 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904