Ei kestä kaasua
Ei kestä kaasua
Dille ei kestä täyskaasua ollenkaan, vaan booaa samantien kun kaasua antaa yli 1/3 verran.
Ryyppy pohjassa sai ajettua ruoskan kotia.
Ilmeisesti bensan saanti ongelma, kellään muulla ollut vastaavanlaista ja onko vika löytynyt?
Jatkuva huoltokierre jo hankinnasta asti, kyllä kannatti vaihtaa.
Ryyppy pohjassa sai ajettua ruoskan kotia.
Ilmeisesti bensan saanti ongelma, kellään muulla ollut vastaavanlaista ja onko vika löytynyt?
Jatkuva huoltokierre jo hankinnasta asti, kyllä kannatti vaihtaa.
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 19:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ei kestä kaasua
Ja mitään et oo ropannu?
Oma veikkaus ois:
- että ryypyn vaijeri vetäny jäähän ja ryyppy ei lähe pois päältä.
- ilmanputsarin kansi auki.
- ilmanputsari irti.
- ilmanputsarikotelon pohjassa olevat kaksi kuminänniä puuttuu.
Veikkaukset perustuu tähän:
- Kun suuttimen & putsarin vaihdoin, niin sattu ensin liian iso suutin, ei kestäny kaasua = porasin reikiä putsarikotelon kanteen = helpotti vähän, mut ontu silti.
- Sit laitettii sopivampi suutin, niin ei taaskaan kestäny kaasua = teippasin kanteen poratut reijät umpeen = helpotti vähän, mutta ontu silti.
- Piruuttani laitoin 2cm leveen teipinpalan ilmanputsarin kannen vakioon ilmanottoon = katos ontuminen ja all happy.
Oma veikkaus ois:
- että ryypyn vaijeri vetäny jäähän ja ryyppy ei lähe pois päältä.
- ilmanputsarin kansi auki.
- ilmanputsari irti.
- ilmanputsarikotelon pohjassa olevat kaksi kuminänniä puuttuu.
Veikkaukset perustuu tähän:
- Kun suuttimen & putsarin vaihdoin, niin sattu ensin liian iso suutin, ei kestäny kaasua = porasin reikiä putsarikotelon kanteen = helpotti vähän, mut ontu silti.
- Sit laitettii sopivampi suutin, niin ei taaskaan kestäny kaasua = teippasin kanteen poratut reijät umpeen = helpotti vähän, mutta ontu silti.
- Piruuttani laitoin 2cm leveen teipinpalan ilmanputsarin kannen vakioon ilmanottoon = katos ontuminen ja all happy.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: Ei kestä kaasua
Selvennyksen vuoksi laitettakoon, että:
Ilmanputsari ei vaikuta mitenkään, oli se sitten kiinni tai ei, kn vapari tuubi. Koppa eikä nännit vaikuta.
Suutin vaihdettu syksyllä pienemmäksi ja toiminut hyvin lämpimällä ja myös yli -10 asteen pakkasissa aikasemmin. Nyt alkoi oireilla yhtäkkiä.
Ryyppy toimii, koska vaikuttaa kierroksiin kun kone käynnissä samalla tavalla kuin lämpöiselläkin kelillä. Auttaa myös käynnistyksen yhteydessä. Niin ja kone pysyy tyhjäkäynnillä ihan normaalisti.
Anyone?
Ilmanputsari ei vaikuta mitenkään, oli se sitten kiinni tai ei, kn vapari tuubi. Koppa eikä nännit vaikuta.
Suutin vaihdettu syksyllä pienemmäksi ja toiminut hyvin lämpimällä ja myös yli -10 asteen pakkasissa aikasemmin. Nyt alkoi oireilla yhtäkkiä.
Ryyppy toimii, koska vaikuttaa kierroksiin kun kone käynnissä samalla tavalla kuin lämpöiselläkin kelillä. Auttaa myös käynnistyksen yhteydessä. Niin ja kone pysyy tyhjäkäynnillä ihan normaalisti.
Anyone?
Re: Ei kestä kaasua
Katoppas onko neulan sokka paikallaan, samalla tietenkin suuttimet irti ja kaasarin putsaus jos ois vaikka roska pääsuuttimessa.
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 19:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ei kestä kaasua
Nipa83 kirjoitti:Selvennyksen vuoksi laitettakoon, että:
Ilmanputsari ei vaikuta mitenkään, oli se sitten kiinni tai ei, kn vapari tuubi. Koppa eikä nännit vaikuta.
Mahtaa sit mun dille olla rikki, ku siihen vaikuttaa
Btw, miks pienempi suutin?
Ja puhummeko siis 450cc dillestä?
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: Ei kestä kaasua
450 DMX kyllä.
Tottakai se putsari vaikuttaa sillon kun toimii kunnolla, mutta tässä tilanteessa ei ollut vaikutusta kaasun vastaukseen kun otti putsarin pois.
Pitääkin lähteä irrottelee kaasaria ja tsekata noi suuttimet ja neulat.
Kokeilumielessä laitoin pienemmän suuttimen.
Tottakai se putsari vaikuttaa sillon kun toimii kunnolla, mutta tässä tilanteessa ei ollut vaikutusta kaasun vastaukseen kun otti putsarin pois.
Pitääkin lähteä irrottelee kaasaria ja tsekata noi suuttimet ja neulat.
Kokeilumielessä laitoin pienemmän suuttimen.
Re: Ei kestä kaasua
Roska suuttimessa.
Derbi teki samaa, päästin kohokammion tyhjäks ja sakat pois niin rupes toimii.
Riitti kun avas kohokammion pohjaruuvin.
Derbi teki samaa, päästin kohokammion tyhjäks ja sakat pois niin rupes toimii.
Riitti kun avas kohokammion pohjaruuvin.
http://www.uudenmaanmonkijat.fi
Ex: Derbi DXR250 -05 "pikkumusta"
Ex: TGB "Tekele" Blade 425 4x4 -07
Ex: Can-Am "Rekku" Renegade 800H.O. -08
Ex: Derbi DXR250 -05 "pikkumusta"
Ex: TGB "Tekele" Blade 425 4x4 -07
Ex: Can-Am "Rekku" Renegade 800H.O. -08
Re: Ei kestä kaasua
Kaasarin putsaus, ilmansuodattimen pesu ja bensansuodattimen vaihdolla ongelmat katosi, onneks.
La-Su tuli ajeltua, mutta sitte leviskin jo seuraava paikka. Takarattaanpuoleisesta rengashubista meni boorit tällä kertaa. Mutteri oli niin kireällä vähän aikaa sitten kun tarkistin ettei liikkunut mihinkään, mutta silti boorit meni. On se p***a vehe, ei muutaku uutta osaa taas tilailemaan. Usko alkaa loppua dinlistä kohta.
La-Su tuli ajeltua, mutta sitte leviskin jo seuraava paikka. Takarattaanpuoleisesta rengashubista meni boorit tällä kertaa. Mutteri oli niin kireällä vähän aikaa sitten kun tarkistin ettei liikkunut mihinkään, mutta silti boorit meni. On se p***a vehe, ei muutaku uutta osaa taas tilailemaan. Usko alkaa loppua dinlistä kohta.
- jesi
- Tracks
- Viestit: 2029
- Liittynyt: 09 Heinä 2010 19:04
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ei kestä kaasua
Hihii.
Joko mulla on keskiviikkopainos tai jopa kerrankin tuuria.
Tiä si onko tyyppivika, eiku canakielellä siis ominaisuus...?
Joko mulla on keskiviikkopainos tai jopa kerrankin tuuria.
Tiä si onko tyyppivika, eiku canakielellä siis ominaisuus...?
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
Re: Ei kestä kaasua
Ei taida olla ominaisuus, ainakaan tänne kirjoitelleista päätellen.
Boorit menee kyllä hetkessä sileiks jos ajelee hubin mutteri löysällä. Ruuvilukitetta kannattaa laittaa heti ekalla kerralla kun joutuu kiristämään.
Boorit menee kyllä hetkessä sileiks jos ajelee hubin mutteri löysällä. Ruuvilukitetta kannattaa laittaa heti ekalla kerralla kun joutuu kiristämään.