Ite tykkään dillen korkeammasta ohjausJani_rr kirjoitti:Ihan näin hypoteettinen kysymys?Onko kuin suuri ero SMC500 wildcatilla , ja Dinli 450? Tehoissa nyt ei varmaan mitään mullistavaa, mut miten ajo-ominaisuudet? (ketteryys,yms) Täällä on varmaan heppuja jotka on kumpaakin ajanut.. ja mullahan on siis wildcat ollut, ja jos dinli on liian kaukana smc:n laadusta, niin sitten pitää harkita asiaa vielä muutamaan kertaan.
Käyttö tulisi olemaan *täysiä hiekkateillä* ja talvella vähän pitävempää rengasta alle, ja taas täysiä.
Pitäis jotain mönksää alle saada, ja nyt vähän tuntuu että Raptorit menis mulla vähän hukkaan, kun varmaan kesän ajeluista noin 80% tapahtunee KTM950:lla <3.. Talveksihan tuota mönkkäri eniten haluan, ja siinäkin tapauksessa vähän harmittaisi kallista raptoria sitten pihalla pidellä ruostumassa. Jotenkin myös tuntuu että tuo dinli on aika kestävää sorttia. Toisaalta myös kaveri noita myynyt/myy, ja huoltanut joten ongelmien ilmetessä kuntoon saaminen ei tod ongelma.
Kyllähän tuo Dinli taitaa olla parikyt kiloa painavampi, joten crossiradalle varmaan aika läski (ei kyllä taida kissakaan olla mikään ratatykki). Ite vuosi sitten puntaroin ihan samalla tavalla kissan ja dinlin välillä ja lopputulemana dilleen päädyn, kun sattuu myyjä/huolto oleen ihan naapurissa. Soratierallissa varmasti hintaluokkansa ehdotonta eliittiä molemmat.Sumppi_ kirjoitti: Painohan noissa on suurinpiirtein sama.
No ei oo kuskikaan kevyt, joten ei haittaa.p-p kirjoitti:Kyllähän tuo Dinli taitaa olla parikyt kiloa painavampi, joten crossiradalle varmaan aika läski (ei kyllä taida kissakaan olla mikään ratatykki). Ite vuosi sitten puntaroin ihan samalla tavalla kissan ja dinlin välillä ja lopputulemana dilleen päädyn, kun sattuu myyjä/huolto oleen ihan naapurissa. Soratierallissa varmasti hintaluokkansa ehdotonta eliittiä molemmat.Sumppi_ kirjoitti: Painohan noissa on suurinpiirtein sama.
Mää uskoisin että kumpaankin saa varaosaa ihan yhtä hyvin. Lamokselta ite tilailin tarpeelliset, kun wildcat mulla oli. Osta ihmeessä Wildcat jos arvot noiden kahden välillä.Bansku81 kirjoitti:Oon tässä kanssa aika lailla arponu Dillen ja Wildkissan välillä. Onko varaosa/varuste saatavuus Dilleen paljon parempi? Saako noita kissan osia suomesta muualta kuin Lamokselta?