mistä sais ryypyn vaijerin 450 dinliin ?
-
- 2WD
- Mönkijä:: dinli 500
mistä sais ryypyn vaijerin 450 dinliin ?
oli motor powerista loppu ja muualta en löytäny. eli mistä löytys ja sopiiko jonkun muun vehkeen ?
Re: mistä sais ryypyn vaijerin 450 dinliin ?
Osta irto vaijeria ja sellaset ruuvattavat nipat siihen..
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Dinli DL 901 vm08
Juurikin tuo tarvijke vaijeri taisitten teet niinkun ite tein että paikalliseen mp liikkeeseen ja pyydät nipun vaijereita seiltä ja etit sopivan... näin olen itse tehnyt kaasu ja pakki vaijerin kanssa.
Minkä vehkeen kaasuvaijeri tohon dilleen sopii?
Viimeksi muokannut jukka81, 27 Maalis 2013 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edellisen kirjoittajan viestiin voi vastata myöskin ilman lainaamista. Lainaus poistettu.
Syy: Edellisen kirjoittajan viestiin voi vastata myöskin ilman lainaamista. Lainaus poistettu.
- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Dinlin oma tietty.
Vai meinaatko jostain lähipuljusta hakea vaan jonkun käypäisen vaijerin?
edit
Niin hetkinen. Otsikossa puhe ryypynvaijerista. Kumpaa etsit. Kaasu- vai ryyppyvaijeria? Molemmat kyllä löytyy motorpowerilta.

Vai meinaatko jostain lähipuljusta hakea vaan jonkun käypäisen vaijerin?
edit
Niin hetkinen. Otsikossa puhe ryypynvaijerista. Kumpaa etsit. Kaasu- vai ryyppyvaijeria? Molemmat kyllä löytyy motorpowerilta.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Mä etsin vaan kaasuvaijeria, joo ajattelin tosta lähipuljusta hakee ja niillä ei oo dinlin osia
Viimeksi muokannut cotcot, 28 Maalis 2013 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Turha lainaus poistettu.
Syy: Turha lainaus poistettu.
- Puuhis83
- Tracks
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Mulla on iskemätön orkkisvaijeri "hyllyssä". Voin siitä huomenna pituuden ainakin mitata. Ei ossaa sanoa kuin paljon nipoissa on eroja sitten.
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..