Eli hieman rivien välistä on saanut lukea että Dinlissä olisi erilainen kansi kuin predatorissa? Palotila, venttiilien asennussyvyys? Pitääkö tämä paikkansa? Eli big bore kitillä puristukset nousisivat Dinlissä vielä suuremmaksi kuin Predatorissa johon on suunniteltu puristuksiksi kyseisillä big bore kiteillä 12.5.
Porukka on kai laittanut esmes lisätiivisteitä sylinterin alle pudottaakseen puristuksia? Mielestäni tässä huomionarvoista on kuitenkin että lisätiivarit muuttaa ajoituksia.
Eli onko kukaan Wisecon 558cc tai JE:n 560cc big bore kitin omistaja ihmetellyt suuremmissa määrin kyseisten sarjojen mäntiä?
Millainen ainevahvuus männässä on? Eli onko venttiilinkoloja mahdollista syventää maltillisesti?
Tästä löytyy kuva Wisecon 558cc männästä -> http://i.ebayimg.com/t/03-07-Polaris-PR ... xWDEwMjQ=/$(KGrHqR,!kwE5dBZDNivBOgnl9Lglw~~60_57.JPG
Ja riippuen männän alapuolen rakenteesta olisi männän keskeltä ehkä ainakin mahdollista poistaa ainetta. Koko mäntää en vetäisi matalammaksi koska se vaikuttaa squish bandiin, kuten myös vaikuttaa tiivisteiden lisäys (oletan että männän valmistaja on sen optimoinut koska männän muodot jäljittelevät palotilaa). Mielestäni männän muokkaaminen olisi fiksumpi lähestymistapa puristusten laskuun kuin tiivisteiden lisäys.. ja samalla tietenkin saataisiin vielä männän painoa alemmas, joka ei varmasti tee pahaa suhteellisen korkealle kiertävälle fuji-subarulle.
Keskustelu vapaata ja saa rönsyillä.
