Iskarit

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
koala
6WD
Viestit: 418
Liittynyt: 01 Helmi 2006 20:24
Mönkijä:: SMC 500re !
Paikkakunta: k:ala

Viesti Kirjoittaja koala »

HesusR kirjoitti:
Edit. Niin ja kuinka pitkä tuo takaiskari on, ei jaksa irroitella ja mitata.
420mm :shock:
revenga69
2WD
Viestit: 25
Liittynyt: 13 Elo 2008 11:12
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja revenga69 »

Mä kyselin jo ECltä kaasuiskari pakettia kun pelkäsin että ne menee mäsäksi saman tien mut eipä mulla ole mitään vikaa noissa ollut....ja reilusti alle tonnin saa setin EC ltä....ja kyllä näissä säädöissä mielestäni eroja on....kokeneempi voi olla toista mieltä... :)
be happy, drive safety...:)
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Iskari setti:Dinli NITRO DINLI 901 vuosi -05, -06 ja -07

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

Elmo02 kirjoitti:Onko jollakulla Dinli miehillä/naisilla kokemusta kyseisestä setistä?

Kuva
No niin, eli tuossahan on dnm:n iskarit kyseessä. Samat jotka minulla nyt on hsunissa alla ja joiden kanssa pääsin leikkimään jo force 400 mönkijän kanssa. Juuri soittelin Jorkille (eli Falmekin Jorille ) koska hän minulle nuo alunperin hommasi niinkuin tuon hsun mönkijänkin. Eli kestävät oikeasti crossia, supermotoa jne... iskareita saatavana eri mittaisena ja jousta eri voimakkuuksilla. Itse olen noita omia huoltanut, purkanut, simmannut uusiksi jne jne jotenka kokemusta noista on.

Mutta takas aiheeseen, Jorkki tilaa noita kasan jos saa riittävän määrän ennakkotilauksia, noin 30 sarjaa. Silloin puhutaan Jorin mukaan hinnasta joka olisi luokkaa 30% halvempi kuin se ruotsin hinta...
Eli jos se ruotsin hintalappu oli noin 970 euroa niin laskekaapa siitä setille oma hintanne :D

Ja tosiaan en ole ainuttakaan iskaria paskaksi radalla saanut, omat hitsaussaumat on kyllä kerran pettänyt ja kerran mennyt taka-akseli kieroksi.

Jos kiinnostusta iskareihin herää niin yhteyttä voi ottaa myös minuun ja laitan viestiä Jorkille. Mutta jos haluat esim madaltaa laitetta mutta saada kunnon iskarit niin tässä vastaus siihenkin...
----- Yamaha YFZ 450 ------
Janne83
2WD
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Heinä 2008 00:08
Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Janne83 »

Minä taisin saada takaiskarin paskaksi!!! vuotaa öljyä! Onko muilla tullut samaa ongelmaa? :roll:
Dinli 904 vm.08 560cc
ex.250derbi dxr
Avatar
Santeri
2WD
Viestit: 39
Liittynyt: 09 Heinä 2007 11:56
Paikkakunta: 00170
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Santeri »

Janne83 kirjoitti:Minä taisin saada takaiskarin paskaksi!!! vuotaa öljyä! Onko muilla tullut samaa ongelmaa? :roll:
mun rallysta vuosi iskarista nesteet pihalle. ainoa korjauskeino oli ostaa uus iskari.
-Santtu-
Avatar
Hiikeri
6WD
Viestit: 926
Liittynyt: 07 Tammi 2007 00:05
Paikkakunta: 013
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiikeri »

Santeri kirjoitti:mun rallysta vuosi iskarista nesteet pihalle. ainoa korjauskeino oli ostaa uus iskari.
Jos puhut "Rally" mönkkäreistä niin väärällä alueella olet ja tuskin liittyy mitenkään näihin iskareihin.
Nämä DFN:t ovat huollettavat kaasuiskarit, joten Janne83 iskarin huolto taitaa olla paikallaan?
Janne83
2WD
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Heinä 2008 00:08
Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Janne83 »

Jep siltä näyttää mut onneksi tässä on vielä takuu? :? "Toivotaan"
Dinli 904 vm.08 560cc
ex.250derbi dxr
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

minkäs pituiset noi dinlin iskarit on? eli olisko jollain tiedossa asennusreikien väli sekä edessä että takana?
----- Yamaha YFZ 450 ------
Janne83
2WD
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Heinä 2008 00:08
Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja Janne83 »

Mitä kautta näihin saa varaosia. lähinnä stefoja??? Missä olette huollattaneet ja mitä on tullut maksamaan?
Dinli 904 vm.08 560cc
ex.250derbi dxr
mkaskine
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
Mönkijä:: Yamaha YFZ450
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja mkaskine »

en osaa sanoa mistä saa, mutta oiskohan mönkijäcentterillä varaosia... sitäkautta vissiin saa uusia pamppuja... ja hintahan on se about 1000€ etuiskarit.
Mulla ainakin löytyy vermeet millä saa iskarin huollettua ( vaihdettua öljyt / simmattua uusiks jne.... ) Omat purkutyökaluni tulivat suoraan dnm:n tehtaalta taiwanista. En tiedä onko muilla suomessa työkalua siihen..

Ja mullahan ois myynnissä ne 365mm iskarit ja niihin jouset :D
----- Yamaha YFZ 450 ------
Janne83
2WD
Viestit: 48
Liittynyt: 07 Heinä 2008 00:08
Mönkijä:: Dinli 560 vm.08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja Janne83 »

Jep iskarit nytten huolettu, ei saanut mistään mallikohtasia stefoja tai tiivisteitä, paikalliselta stefa kauppiaalta löytyi hyllystä sopivat. Mutta saa simmattua öljyt ja kaasut vaihdettua. Eeeceeltä saa pelkkää iskaria. Mönkijäcenter ei tiennyt koko iskarista mitään. Ei mene takuuseen isakrit. Työkalun joutui tekee itse...
Dinli 904 vm.08 560cc
ex.250derbi dxr
Avatar
tempputomi
6WD
Viestit: 810
Liittynyt: 03 Huhti 2007 15:59

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja tempputomi »

Janne83 kirjoitti:Jep iskarit nytten huolettu, ei saanut mistään mallikohtasia stefoja tai tiivisteitä, paikalliselta stefa kauppiaalta löytyi hyllystä sopivat. Mutta saa simmattua öljyt ja kaasut vaihdettua. Eeeceeltä saa pelkkää iskaria. Mönkijäcenter ei tiennyt koko iskarista mitään. Ei mene takuuseen isakrit. Työkalun joutui tekee itse...
kuulostaa turhan tutulta! 8)
Avatar
Duster
6WD
Viestit: 402
Liittynyt: 02 Loka 2008 19:11
Mönkijä:: Dinli 904 -11
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja Duster »

Mistähän saisi löysempää jousta takaiskariin, kun liian jäykältä tuntuu tuo vakio kaasuiskarin jousi?
Dinli 450cc -11
Ex- Comanche Cross 300 -08 tl

NCQuads
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 00:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Sehän on kahdelle rekisteröity malli, tottakai se on liian jäykkä yksin ajellessa. Kannattaa mieluummin katella koko alusta uusiks, muuttuu ajettavuus totaalisesti. Eli eikun Öhlingsiä tms kyselemään.
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 22:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Iskarit

Viesti Kirjoittaja yaguza »

mulla on kaikissa iskareissa vanhemman mallin jouset(keltaset) ja iskarit simmitetty löysemmiksi,
toimii kyllä ihan hyvin jos ei ole paria donaa takataskussa sijottaa merkki-iskareihin.
Vastaa Viestiin