450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
mistä porukka on tilannu noita bigbore sylinteriputkia, tai kittiä mis tulee mäntä ja tiivisteetki mukaan??
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Ebay on ainakin yks.
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 02 Helmi 2013 13:05
- Mönkijä:: Polaris outlaw 650 sikiö
- Paikkakunta: Hamina
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Mistäköhän saisi riittävän jäykät kytkimen jouset dinliin ?
Kesällä laitoin vakio kytkinlevyt ja heavy duty jouset, mutta kytkin luistaa taas.
moottoria piristetty 560 sylkkä sarjalla ja scorppionssin kokoputkistolla.
Kesällä laitoin vakio kytkinlevyt ja heavy duty jouset, mutta kytkin luistaa taas.
moottoria piristetty 560 sylkkä sarjalla ja scorppionssin kokoputkistolla.
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Huonot öljyt koneessa? Peltiset välilevyt kulahtanu sileeks? Eihän vaijeri oo säädetty liian tiukalle?
Ei kyllä pitäis luistaa tolla kombolla vaikka olis vakio jouset.
Ei kyllä pitäis luistaa tolla kombolla vaikka olis vakio jouset.
-
- 2WD
- Viestit: 25
- Liittynyt: 02 Helmi 2013 13:05
- Mönkijä:: Polaris outlaw 650 sikiö
- Paikkakunta: Hamina
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Syy selvisi kun kävin purkamassa kytkimen, peltilevyt aivan sileet.
Kytkinvaijeri oli säädetty silleeen että oli noin 3-4mm välystä.
Öljyinä ollu motulin 10W40 7100 luulis noitten öljyjen olevan ihan hyvät
Ei muutakuin uus kytkin tilaukseen, välilevyineen.
Kytkinvaijeri oli säädetty silleeen että oli noin 3-4mm välystä.
Öljyinä ollu motulin 10W40 7100 luulis noitten öljyjen olevan ihan hyvät
Ei muutakuin uus kytkin tilaukseen, välilevyineen.
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Mitenkä toi bigbore kitin sylinteri putki kiinnitetään sylinteriin, liimaamalla vai lämmittämällä sylinteriä ja jäädyttämällä holkki? Tuli mieleen et kuseeko se vedet alakertaan ku lämpenee. Jos alumiini läpölaajenee enemmän ku toi valurauta holkki mikä sinne sisään asennetaan.
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Olen tässä miettinyt miten sais tuota 450 dinliä fiksusti madalettuu / levitettyy. Onko järkevämpää ostaa uudet tukivarret vai lähteä muokkaamaan vanhoja? Tiedän madallus jousia saa KW.lta, mutta maksaa sen 300 ja tukivarret sitten sen n.400.
Tälläsen meinaa bongasin e-bay.stä. http://www.ebay.co.uk/itm/Quadzilla-450 ... 0968234221
Sivuilla tosin lukee että toimitukset ainoastaan UK.n alueelle. Muutenkin mietityttää madaltaako toi yhtään vai ainoastaan levittää joten joutuuko tohon sitten kuitenkin hommaan ne madallus jouset? Jos joku on tommoset hommannu niin olis kiva kuulla minkälaiset on ollu.
Renkaista viellä että nyt kun alla on takana 255/60/10 renkaat niin kuinka paljon vaikuttaa 225/40/10 muokkaus välityksiin. Nuohan vissiin pitäs kuitenkin olla suht saman levyset mun käsittääkseni? Olis vaan todella paremman näkönen vähän matalemmilla nakeilla. Niin ja entä 20,5/10/10 rengas mitä kokoo tuo oikein vastaa, tuota 225.ko? Kun edeltävällä omistajalla oli tuon kokoset renkaat mutta sudittanu ne ihan slikseiksi. Ainakin tyhjänä meinaa näyttää jopa vähän leveemmältä kuin tuo 255.
Jos joku on tehny jotain madallus palikoita eteen niin niistäkin olisin kiinnostunut malleina. Toi orkkis tukivarsihan varsinkin alhaalla menee luonnottomaan asentoon alapallon kans kun sen tosiaan tiputtaa melkein vaakasuoraan.
Tälläsen meinaa bongasin e-bay.stä. http://www.ebay.co.uk/itm/Quadzilla-450 ... 0968234221
Sivuilla tosin lukee että toimitukset ainoastaan UK.n alueelle. Muutenkin mietityttää madaltaako toi yhtään vai ainoastaan levittää joten joutuuko tohon sitten kuitenkin hommaan ne madallus jouset? Jos joku on tommoset hommannu niin olis kiva kuulla minkälaiset on ollu.
Renkaista viellä että nyt kun alla on takana 255/60/10 renkaat niin kuinka paljon vaikuttaa 225/40/10 muokkaus välityksiin. Nuohan vissiin pitäs kuitenkin olla suht saman levyset mun käsittääkseni? Olis vaan todella paremman näkönen vähän matalemmilla nakeilla. Niin ja entä 20,5/10/10 rengas mitä kokoo tuo oikein vastaa, tuota 225.ko? Kun edeltävällä omistajalla oli tuon kokoset renkaat mutta sudittanu ne ihan slikseiksi. Ainakin tyhjänä meinaa näyttää jopa vähän leveemmältä kuin tuo 255.
Jos joku on tehny jotain madallus palikoita eteen niin niistäkin olisin kiinnostunut malleina. Toi orkkis tukivarsihan varsinkin alhaalla menee luonnottomaan asentoon alapallon kans kun sen tosiaan tiputtaa melkein vaakasuoraan.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Googlettele X-Down niin löytyy yhden sortin levittävää ja madaltavaa palaa. Oisko ollu n.190€ ebayssa. Oli tossa jonkun myytävän Dinlin mukanakin tulossa kylkiäisenä tommoset ja kysyin että myisikö pelkästään niin olisi pitänyt 400€ maksaa niin jäi itsellä ainakin toistaiseksi vielä kokeilematta.
Noiden sivuilla oli noista tosin maininta että "only for road use" eli ei varmaan sovellu oikein ainakaan hyppimiseen, missä tulee paljon ulos joustoa.
Edit. Näyttääkin olevan 299€ esim. Loefflerilla.
http://www.loeffler-quads.de/product_in ... chten.html
Noiden sivuilla oli noista tosin maininta että "only for road use" eli ei varmaan sovellu oikein ainakaan hyppimiseen, missä tulee paljon ulos joustoa.
Edit. Näyttääkin olevan 299€ esim. Loefflerilla.
http://www.loeffler-quads.de/product_in ... chten.html
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Vaikuttaa todella paljon kokonaisvälitykseen tuommoinen renkaan kehän lyhentäminen. Postasin tuonne foorumin Dinlit osioon vähän aikaa sitten noita laskureita. http://www.sammysatv.com/keskustelu/vie ... 92#p432692Heze.R kirjoitti: Renkaista viellä että nyt kun alla on takana 255/60/10 renkaat niin kuinka paljon vaikuttaa 225/40/10 muokkaus välityksiin. Nuohan vissiin pitäs kuitenkin olla suht saman levyset mun käsittääkseni? Olis vaan todella paremman näkönen vähän matalemmilla nakeilla. Niin ja entä 20,5/10/10 rengas mitä kokoo tuo oikein vastaa, tuota 225.ko? Kun edeltävällä omistajalla oli tuon kokoset renkaat mutta sudittanu ne ihan slikseiksi. Ainakin tyhjänä meinaa näyttää jopa vähän leveemmältä kuin tuo 255.
Leveämpiin takasiin kuin 255mm en ole törmännyt. Toki jotain pientä heittoa eri valmistajien renkaiden leveyksissä voi olla. Lisää leveyttä saa sitten vääntämällä nuo samat 255 kumit 12" leveälle vanteelle.
Tuommoinen 20.5x10-10 rengaskoko kuulostaa varsin erikoiselle. Yleensä ne ovat 18, 20 tai 22" korkeat. Tuo 10" leveä takanen on juurikin se 255mm.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Mites tuo oikein toimii? Tarviiko tossa olla sitten jo leveemmät raidetangotkin? Mitä taas tapahtuu orkkis tukivarsien pallonivelille? Iskarihan joustaa noilla ylemmäs joten mihin kulmaan pallonivelet oikein menee?Bansku81 kirjoitti:Googlettele X-Down niin löytyy yhden sortin levittävää ja madaltavaa palaa.
Edit. Näyttääkin olevan 299€ esim. Loefflerilla.
http://www.loeffler-quads.de/product_in ... chten.html
Loeffler.ilta löyty joku rengas joka on 285/65-10 mutta vastaa sitten jo 24".
http://www.loeffler-quads.de/product_in ... -8022.html
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
En tosta osaa sen enempää sanoa, kun tuo saksan opiskeluki jäi perus kurssiin Mutta ilmeisesti menee alkuperäisillä raidetangoilla, koska pituus käsittääkseni pysyy samana, mutta tangot on vain enemmän vaakatasossa, kun vakiona ne menee alaviistoon. Ja eikös pallonivelten kulma pysy samana, kun tukivarsien sisemmät kiinnityskohdat vain siirtyvät ylös-/ulospäin. Iskarin alempi kiinnitys siirtyy näin myös ylös/ulos joten "pituus" pysyy samana, muuttuneesta kulmasta johtuen tosin saattaa tuntuma muuttua. Saatan toki olla myös aivan väärässä
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 22:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Hmm niin. Mietin vain että jos/mikäli tohon hommaa tuon 70-80mm madaltavan jousivieteri sarjankin. Niin kuinka paljon toi sit oikein tippuu vakio malliin verattuna? Taakse vissiin kans tarvii siinä vaihees jo saada joku pidennys iskarin kiinikkeellekin. Siis jos hommaa tuon X-down palikan.
Tuo jousi sarjahan on itseasiassa aika fiksu pudotustapa koska iskari ei näin ollen pohjaa kuintenkaan yhtään ylempänä kuin normaalisti. Ulosjoustoo tulee vain reilusti lisää koska iskari joustaa vähemmän sisään kuin ulos. Onko täälä kellään kokemusta siitä 50mm madaltavasta ja 80mm sarjasta mitä myydään kumpi olis fiksumpi investointi? Käsittääkseni niitä 2 eri mallia kuitenkin on
Tuo jousi sarjahan on itseasiassa aika fiksu pudotustapa koska iskari ei näin ollen pohjaa kuintenkaan yhtään ylempänä kuin normaalisti. Ulosjoustoo tulee vain reilusti lisää koska iskari joustaa vähemmän sisään kuin ulos. Onko täälä kellään kokemusta siitä 50mm madaltavasta ja 80mm sarjasta mitä myydään kumpi olis fiksumpi investointi? Käsittääkseni niitä 2 eri mallia kuitenkin on
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
Mistä voisi löytää Dinlin ajovalon ja etuvilkut? Malli on DL 901-450 -07
Ajovalo on katteessa alhaalla ei siinä stongassa, ja vilkut on katteeseen upotettavat.
Ajovalo on katteessa alhaalla ei siinä stongassa, ja vilkut on katteeseen upotettavat.
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 12:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
http://kauppa.motorpower.fi/varaosat-at ... 8_386.html
Tai ebaysta. Kaiva varaosakuvasta osa numero ja hae sillä.
Tai ebaysta. Kaiva varaosakuvasta osa numero ja hae sillä.
Re: 450 Dinlin viri ja muitakin osia ??
901:ssä on erillisvilkut edessä. 904:ssa ne on taas upotettu katteeseen. 901:seen käynee siis mitkä tahansa erillisledivilkut esim. mätänetistä tai pilteemasta.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09