Oisko kellään toiseksi uusinta lehteä ylimääräisenä? Meni mulla pikkasen pitkäksi sen osto ja sit oli loppunu kaupasta. Toivottavasti kerkeen ostaa nyt uusimman, kunhan se vaan kauppaan saapuu
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
-P- kirjoitti:Oisko kellään toiseksi uusinta lehteä ylimääräisenä? Meni mulla pikkasen pitkäksi sen osto ja sit oli loppunu kaupasta. Toivottavasti kerkeen ostaa nyt uusimman, kunhan se vaan kauppaan saapuu
-P-
Minulta taitaa löytyä, kun on tullut luettua kannesta kanteen. Voisin kokeilla siirtää halutut sivut PDF formaatissa, toki lehden voi tietysti lähettää....
-P- kirjoitti:Oisko kellään toiseksi uusinta lehteä ylimääräisenä? Meni mulla pikkasen pitkäksi sen osto ja sit oli loppunu kaupasta. Toivottavasti kerkeen ostaa nyt uusimman, kunhan se vaan kauppaan saapuu
-P-
Niitä kyllä löytyy ihan uutenakin.
Jos haluat ostaa lehden, niin laita viestiä minulle osoitteeseen toimitus@monkija-lehti.fi
Nii eikös se oo niin, että se tulee tilaajille joku 2-3 päivää ennen kuin tulee kauppoihin. Että ei oo vielä välttis kaupoissa, ku viikonloppukin tässä välissä .
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Määkin olen lehteä kaupoista etsinyt. Varmaankin on niin, että tilaajille lehti tulee ensin, ja vasta sitten kauppoihin. Ja niinhän sen pitää ollakin. Pitää vissiin alkaa kestotilaajaksi, niin saa lehden aina mahdollisimman nopeasti.
-P-
Jos haluat ostaa lehden, niin laita viestiä minulle osoitteeseen toimitus@monkija-lehti.fi
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
-P-
Ja kannattaa laittaa tilaukseen sitte kanssa. Hyvä lehti ja edullinen vuosikertatilaushinta. Eipähän tarvii muistella sitte, eikä ettiä kioskeista.
Juu tänään löytyi lehti jo ainakin Kouvolasta R-kioskista.
Mukavaa luettavaa. Nelisatasten testissä ihmetytti Polariksen puuttuminen. Varsinkin, kun Gamax:in viimeistelyä kyseenalaistettiin, ja Polariksessa taitaa olla vähän samoja "ongelmia", ainakin viissasatasissa perusmalleissa.
Polarista ei ollut, kun niillä ei ole oikein sopivaa laitetta testattuun luokkaan.
Lehti tuli postissa eilen Rovaniemelle, joten eiköhän sen hiljalleen pitäisi olla kaikilla muillakin. Kaikki lehdet ovat lähteneet postitettavaksi viime tiistaina, joten niiden olisi pitänyt olla isolla osalla jo loppuviikosta ja viimeistään alkuviikosta.