Mönkijä-lehti

Mönkijä aiheiset media keskustelut
fia
Noppeli

Re: Mönkijä-lehti

Viesti Kirjoittaja fia »

stequ78 kirjoitti:Onneks Suomi on vapaa maa ettei tarvi pakosta sit ostaa/tilata mönkijälehteä jos kerran kuvia liikaa ja jutut pelkkiä pintaraapaisuja, suosittelen siis moiselle valittajalle Reginaa siellä on kuule hyviä juttuja varmasti.

ei pidä ottaa palkokasveja kärsään henkilökohtaisesta mielipiteestä!! en minä ketään kiellä tilaamasta enkä lukemasta tätä lehteä, ja hehkuttamasta niin paljon kuin jaksaa. itselle vaan ei oikein napannut, modet voinee siivota kommentin jos se on jotenkin vääränlainen ja ahdistaa jotakuta. vai onko tämä niin tärkeä asia ettei eriävää mielipidettä saa olla?

nyt kun uudelleen selailen viimeisintä numeroa niin kyllä lähes joka aukealla kuvien osuus on vähintään 2/3, mielummin minä hyviä tekniikkajuttuja luen kuin kuvia katselen!!

mönkkäreistä löytyy aika hyvin vähän aikaa ilmestyneestä 4x4 maailmasta jossa muutenkin asiallinen ote. ja vanhoissa 4x4 magazineissa joiden mönkkäri juttuja aikanaan ei voinut sietää kun ei kiinnostanut, nyt nekin tullut kaivettua esiin ja luettua kun sekaantui tällaisiinkin leluihin.
stequ78
Tracks
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

en mä mtn vetäny herneitä nekkuun enkä ole hehkuttanut lehteäkään sen enempää mut ihmettelin et miks pitää ostaa/tilata jos kerran huono lehti.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
fia
Noppeli

Viesti Kirjoittaja fia »

stequ78 kirjoitti:en mä mtn vetäny herneitä nekkuun enkä ole hehkuttanut lehteäkään sen enempää mut ihmettelin et miks pitää ostaa/tilata jos kerran huono lehti.
pakko se on pari numeroa ostaa jotta voi muodostaa jonkinlaisen mielikuvan, tämä riitti toistaiseksi...varmasti tulevia numeroita selaan kaupan hyllyssä, ja jos vaikuttaa kiinnostavalta niin todennäköisesti ostan. olen myös sitä mieltä että oma harrastelehti on kuitenkin positiivinen asia, ainahan sitä voi ja pitää pyrkiä parantamaan.
Boss
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boss »

Moi vaan, eipä tässä kukaan ole herneitä kärsään vetämässä, kritiikki on aina hyvästä, eihän lehteä muuten voi kehittää. Kehitysideoita voi myös lähettää kyseisen lehden toimitukseen suoraankin, menee niin varmemmin perille. Fia on ensimmäinen joka sanoo että kuvia vähemmän. Kuvat luovat kuitenkin mielikuvaa... ajatteleppas vaikka Jallua tai Kallea ilman kuvia, aika tylsä olisi opus :D
Sanoohan sanontakin että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa vai miten se meni.

-Antti
*** http://www.pgo.fi ***
Polaris Scarmbler GNCC
oppera
2WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander Xmr 1000

Viesti Kirjoittaja oppera »

Ihan asiallinen lehti oli, ei mitää mullistavaa kuitenkaan.
Ihmisläheinenjuttu siitä pariskunnasta joka oli hommannut kömpijän mökkipoluille, tommoset on mukavia väliin lukea.
Tuo aijemmin ehotettu huoltojuttu olisi hyvä olla jossain välissä, ainakin jollakin tavalla.

Silti, Can't wait ensi numerossa ilmestyvää juttua 1000 XM R:stä! Märkä uni.
Romeo
2WD

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Hyviä kommenteja lähes kaikki. Minua ainakin kiinnostaa eniten nim.omaan työjutut. Ketä nyt suossa mönkiminen kiinnostaa 8)
Eikä se Tekniikan Maailmakaan kauhean paksu ensivuosinaan ollut. (tai en tiiä kun en silloin vielä elänyt).
Outlander 400 2012
nelitahti
2WD
Mönkijä:: Polaris 500 traktori

Viesti Kirjoittaja nelitahti »

Oli näköjään mennyt palaute Peräseinäjoen kirjastoon perille, löyty uusin mönkijä lehti hyllystä =D> yksi perussivistyksen suurista aukoista paikattu
En se mää ollu ja sitä paitsi se oli vahinko
ilekawa
3WD
Mönkijä:: Kodiak 450 SE

Viesti Kirjoittaja ilekawa »

Itsekin näkisin mielellään jotain tekniikkaakin käsitteleviä juttuja, kannattaa varmasti tekijöiden harkita, vaikka se ei helppoa olisikaan järjestää. Uusimman lehden Avant-esittely taas ei mun mielestä oikein istunut kuvioon. Olen ajanut työksenikin niillä, ja päteviähän ne on siellä missä tarvitaan, mutta mieluummin luen Koneviestistä niiden esittelyt. Niin, ja mahtisonnien esittely (jos sellainen nyt tässä joskus ilmestyy) ei sitten ole mistään kotoisin, jos siellä ei nähdä eps-Brutea!
cotcot
Moderaattori
Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e

Viesti Kirjoittaja cotcot »

Boss kirjoitti: Kuvat luovat kuitenkin mielikuvaa... ajatteleppas vaikka Jallua tai Kallea ilman kuvia, aika tylsä olisi opus :D
Sanoohan sanontakin että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa vai miten se meni.

-Antti
:lol: ....niinpä, mitenhän nuo Jallut ynm. jaksais ketään kiinnostaa, jos tekstiä vaikka 80% lehdestä ja loput kuvia. Noh mutta mutta, mielipiteitä on maailmassa yhtäpaljon kuin peräreikiä..... :butthead: ....Itse ainakin olen ollut hyvin tyytyväinen lehteen, mutta tosiaan noita remppajuttuja kaipaisin.

Mitenhän onnistuis värväämään jätkiä esim. täältä sammysilta tekemään remppajuttuja kuvien kera....meinaan vaan kun aika moni täällä kuitenkin tekee itse noita varihuoltoja + muita...... :doubt: ....saattaapi olla aivan pöllö ajatus ja minut saa vapaasti ampua alas jos siltä tuntuu. Mutta kaikkea enemmin tai vähemmin viisasta sitä aina välillä tulee mieleen...varsinkin parin oluen jälkeen :rolleyes:
-P-
6WD
Mönkijä:: Polle Sportsman 500 HO

Viesti Kirjoittaja -P- »

Heiiii, lokakuu lopussa, missä lehti?
Apuuuvvvva!

-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
tinke77
6WD
Mönkijä:: Can am 450 pro t3

Viesti Kirjoittaja tinke77 »

Näkkyy tuolla mönkijä lehden sivuilla lukevan, että tilaajille saapuu tulevana torstaina ja irtomyynnissä perjantaina. Elikkäs maltetaan huomiseen :D
Tarpeeksi kun kääntää oikealle, ni se on kohta vasemmalla...
-P-
6WD

Viesti Kirjoittaja -P- »

:D
Pitänee lykätä vaatehuoneen lattianvaihtoa toiselle päivälle sitten,vaikka vanha on jo poistettukin :twisted: :lol:

-P-
Logibear
Tracks
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Logibear »

Aivan mahtava numero taas! Mutta mikä oli pääkirjoituksen pointti? Minulle ainakaan ei tarvitse perustella miksi ajan mönkijällä, se kun on puhtaasti viihdekäytössä. Vihonviimeinen keino puolustella omaa harrastusta on alkaa osoittelemaan muita saastuttajia sormella! Miksi tällainen kirjoitus J.Helminen?
Bansku81
Tracks
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Huippu päivä Mönkijä ja DirtWheels laatikossa samana päivänä :D
-P-
6WD

Viesti Kirjoittaja -P- »

Oli joo aika paljon kivaa asiaa. Toisaalta tuosta pääkirjoituksesta voi joku satunnainen lukija saada oikaisua asiaan ja on se myös ihmettelyä siitä, miten asiaatuntemattomat täällä saavat paljon vaikutusvaltaa ja sitä myöten muokkaavat mielipiteitä. Minusta tuossa oli aika monella tasolla pohdiskelua.

Joutuu viemään appiukolle, kun aikoo ostaa mökille möön työhommiin tukkikärryn vetoon jne. Pitää yrittää ehotella vierekkäinistuttavaa, kun siinä ois lavakin sahojen jne kuljetukseen. Siitäkin artikkelista oli apua tähän palaan :)

-P-
Vastaa Viestiin