

Toi raptori on jouduttu ilmeisesti päästörajojen takia kuristamaan noin alitehoiseksi. Mutta jos keula on noussu, on varmaa ettei rajoitin ole paikallaan.Jhp-Tuning kirjoitti:Elikkä uusimmassa tuulilasin numerossa on testissä mönkijä, sekä hiukkasen yleistietoutta tl-kömpijöistä. Testipelinä toimii yamahan raptor 350, jolla testissä päätarkoituksena ajetaan työmatkaa, mutta käydään myöskin pöllyttelemässä montulla yms... Lukiessani juttua törmäsin kohtaan jossa kyseissä raptorissa on 7,7kw elikkä reilu 10hp? On vissiinki aikalailla hyvin kuristettu, kun luulis nyt siitäki sen 15kw saavan? Jutun perusteella sain sen käsityksen, että tuntui olevan testin mukaan vieläpä tehokasLainaten: " Huolimaton kytkimen lipsautus saa keulan nousemaan kohti taivasta" jne... Noh huh huh, mutta kannattaa lukaista hauska juttu, sekä faktaakin löytyi + kömpijöistä lisää mainosta kuluttajille
Samaa mieltä. Ei 10hv kamppeella paljon keulita (vahingossa) vaikka olis kuinka huolimaton kuski.iippo kirjoitti:Toi raptori on jouduttu ilmeisesti päästörajojen takia kuristamaan noin alitehoiseksi. Mutta jos keula on noussu, on varmaa ettei rajoitin ole paikallaan.Jhp-Tuning kirjoitti:Elikkä uusimmassa tuulilasin numerossa on testissä mönkijä, sekä hiukkasen yleistietoutta tl-kömpijöistä. Testipelinä toimii yamahan raptor 350, jolla testissä päätarkoituksena ajetaan työmatkaa, mutta käydään myöskin pöllyttelemässä montulla yms... Lukiessani juttua törmäsin kohtaan jossa kyseissä raptorissa on 7,7kw elikkä reilu 10hp? On vissiinki aikalailla hyvin kuristettu, kun luulis nyt siitäki sen 15kw saavan? Jutun perusteella sain sen käsityksen, että tuntui olevan testin mukaan vieläpä tehokasLainaten: " Huolimaton kytkimen lipsautus saa keulan nousemaan kohti taivasta" jne... Noh huh huh, mutta kannattaa lukaista hauska juttu, sekä faktaakin löytyi + kömpijöistä lisää mainosta kuluttajille