Suora lainaus lehdestä Karkkilalainen (23.5.2007)

Mönkijä aiheiset media keskustelut
javarja
2WD

Suora lainaus lehdestä Karkkilalainen (23.5.2007)

Viesti Kirjoittaja javarja »

Mönkijä ei kuulu uimarannalle

Terveiset "luontoharrastajalle", joka on ruopinut mönkijällä rauhallista uimarantaa ja sinne johtavaa metsäpolkua; jätä mönkijä kotiin ja lähde ensi kerralla kävellen luontoon.

Kävelijä

Valitettavasti lehdellä ei ole nettiversiota joten joutui naputtaa merkki kerrallaan.
hek-a
Noppeli
Mönkijä:: Catti

Viesti Kirjoittaja hek-a »

Kiitos ja kumarrus taas vaan sille, joka näin hienolla tavalla tekee hyvää harrastusta tunnetuksi!
"Elämä on ihmisen parasta aikaa"
joni
4WD

Viesti Kirjoittaja joni »

Kyllä niitä älyatleetteja piisaa alalla kuin alalla. Joku saamarin latva-B veti tuossa meidän nurkalla Yamaha R6:lla iltapäivällä kuin mikäkin rossi. Ensin se meni napapiirin suuntaan ja hetken päästä tuli sieltä takaisin. Perkules, jätkä meni minusta ohi mutkassa, jonka takana on suojatie. Minulla oli vauhtia lain sallimat 50 km/h ja tuolla Lapin Ghostriderilla reippaasti enemmän.
Perkeles kun joidenkin päähän ei sovi, että sitä vetomiehen mainetta ei hankita kaahaamalla taajamassa lähellä lasten leikki- ja uimapaikkoja. Kyseisen kaverin olisi ehkä syytä mennä treenaamaan asvalttiradalla sitä polven laahaamista, sillä sen verran amatöörimäisen näköistä oli kaverin syöttäminen. Siis suoraan sanoen säälittävältä näytti puikottaminen, mutta kaasua piti vääntää reteesti.
Saunan takana on tilaa tuollekin paskiaiselle, toteaa edes hieman vastuuntuntoisempi motoristimönkkäristimoottorikelkkailija, jonka mielestä pieni kaasun avaaminen aika ajoin ei ole kuolemansynti, jos sen tekee jossakin, missä siitä ei aiheudu vaaraa lapsille ja muille tiellä liikkujille.
kale
3WD

Viesti Kirjoittaja kale »

Aina löytyy joku pöljä joka ei ajattele mitä tekee tai välitä siitä. Oli harrastus mikä tahansa. :evil: :evil:
On asioita joita voi tehdä järjellä ja asioita joita tehdään tunteella, mönkiminen on niistä toinen
velho
6WD

Viesti Kirjoittaja velho »

ja sitten löytyy niitä jotka tykkää valittaa ihan kaikesta....
:?
Mookku ja Vaakku ATV
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
joni
4WD

Viesti Kirjoittaja joni »

Velhonkin väite on totta, en kiellä. Mutta tuo,
mistä itse valitin, oli silkkaa idiotismia! Minä en ole enkeli näissä asioissa, mutta prrrkele soikoon, minä en vaaranna tempuillani lapsia, naisia, enkä ketään muitakaan itseni lisäksi.
Tuo R6-kuski saa mielestäni painua Lapin syvimpään jänkään. Ja ei pidä luulla, että minulla olisi jotakin ärkuutosia vastaan!!!
Boss
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boss »

joni kirjoitti:Velhonkin väite on totta, en kiellä. Mutta tuo,
mistä itse valitin, oli silkkaa idiotismia! Minä en ole enkeli näissä asioissa, mutta prrrkele soikoon, minä en vaaranna tempuillani lapsia, naisia, enkä ketään muitakaan itseni lisäksi.
Tuo R6-kuski saa mielestäni painua Lapin syvimpään jänkään. Ja ei pidä luulla, että minulla olisi jotakin ärkuutosia vastaan!!!
Eikä r1:siä :D
*** http://www.pgo.fi ***
Polaris Scarmbler GNCC
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

joni kirjoitti:...toteaa edes hieman vastuuntuntoisempi motoristimönkkäristimoottorikelkkailija, jonka mielestä pieni kaasun avaaminen aika ajoin ei ole kuolemansynti, jos sen tekee jossakin, missä siitä ei aiheudu vaaraa lapsille ja muille tiellä liikkujille...
Aamen. Täältä tulee komppi tuohon lauluun.
l Kipu on vain tunne l
Vastaa Viestiin