Terveiset "luontoharrastajalle", joka on ruopinut mönkijällä rauhallista uimarantaa ja sinne johtavaa metsäpolkua; jätä mönkijä kotiin ja lähde ensi kerralla kävellen luontoon.
Kävelijä
Valitettavasti lehdellä ei ole nettiversiota joten joutui naputtaa merkki kerrallaan.
Kyllä niitä älyatleetteja piisaa alalla kuin alalla. Joku saamarin latva-B veti tuossa meidän nurkalla Yamaha R6:lla iltapäivällä kuin mikäkin rossi. Ensin se meni napapiirin suuntaan ja hetken päästä tuli sieltä takaisin. Perkules, jätkä meni minusta ohi mutkassa, jonka takana on suojatie. Minulla oli vauhtia lain sallimat 50 km/h ja tuolla Lapin Ghostriderilla reippaasti enemmän.
Perkeles kun joidenkin päähän ei sovi, että sitä vetomiehen mainetta ei hankita kaahaamalla taajamassa lähellä lasten leikki- ja uimapaikkoja. Kyseisen kaverin olisi ehkä syytä mennä treenaamaan asvalttiradalla sitä polven laahaamista, sillä sen verran amatöörimäisen näköistä oli kaverin syöttäminen. Siis suoraan sanoen säälittävältä näytti puikottaminen, mutta kaasua piti vääntää reteesti.
Saunan takana on tilaa tuollekin paskiaiselle, toteaa edes hieman vastuuntuntoisempi motoristimönkkäristimoottorikelkkailija, jonka mielestä pieni kaasun avaaminen aika ajoin ei ole kuolemansynti, jos sen tekee jossakin, missä siitä ei aiheudu vaaraa lapsille ja muille tiellä liikkujille.
Velhonkin väite on totta, en kiellä. Mutta tuo,
mistä itse valitin, oli silkkaa idiotismia! Minä en ole enkeli näissä asioissa, mutta prrrkele soikoon, minä en vaaranna tempuillani lapsia, naisia, enkä ketään muitakaan itseni lisäksi.
Tuo R6-kuski saa mielestäni painua Lapin syvimpään jänkään. Ja ei pidä luulla, että minulla olisi jotakin ärkuutosia vastaan!!!
joni kirjoitti:Velhonkin väite on totta, en kiellä. Mutta tuo,
mistä itse valitin, oli silkkaa idiotismia! Minä en ole enkeli näissä asioissa, mutta prrrkele soikoon, minä en vaaranna tempuillani lapsia, naisia, enkä ketään muitakaan itseni lisäksi.
Tuo R6-kuski saa mielestäni painua Lapin syvimpään jänkään. Ja ei pidä luulla, että minulla olisi jotakin ärkuutosia vastaan!!!
joni kirjoitti:...toteaa edes hieman vastuuntuntoisempi motoristimönkkäristimoottorikelkkailija, jonka mielestä pieni kaasun avaaminen aika ajoin ei ole kuolemansynti, jos sen tekee jossakin, missä siitä ei aiheudu vaaraa lapsille ja muille tiellä liikkujille...