No en tiedä teistä, mutta itsellä henkilökohtaisesti on erilainen käsitys ns. maanantaimallivioista. Otetaanpa pari esimerkkiä mitä oli edellisessä pelissä :
vaihdelaatikon suunnanvaihtajan hajoaminen
- vaihtaja lukitaan n. 10mm leveällä ja 1mm paksulla metalliklipsulla, joka taipuu joka kerta kun suuntaa vaihdetaan. Kestää tietyn määrän taivutuksia jonka jälkeen katkeaa. Kokeilkaapa vaikka taivuttaa peltiä samasta kohdasta niin ei se montaa kertaa kestä. Tuossa tosin on käytetty tod.näk. jousiterästä mutta idea on sama.
Kaasuttimen imukaulan letku
- materiaali ei yksinkertaisesti kestä lämpöä jota syntyy tyhjäkäynnillä, vaan muuttaa muotoaan ja plopsahtaa irti tai alkaa vuotamaan ja imee ilmaa väärästä paikasta. Homma toimii niin kauan kun ajaa vauhdilla. Jos pyörittelet metässä kärryn kanssa niin alkaa ongelmat heti sen jälkeen.
Takajarrusylinteri
- Ei ole suunniteltu talvea varten vaan jäätyy ja jumittuu pakkasella. Aivan liian avonainen ratkaisu, liukupintoja joita myöten satulan pitäisi liikkua ei ole suojattu mitenkään. Sinnikäs rasvaaminen voisi auttaa tietysti asiaan.
Etutukivarsien puslat ja raidetangon päät ym. kumiosat
- esim. pakoputken letkuksi laitettu materiaalia, joka ei edes teoriassa kestä tuollaista lämpöä. Samaten puslat on yksinkertaisesti mitoitettu liian heppoisiksi ja ohuesta muovista tehty.
Varaosien saanti
Eivät onnistuneet BOMBARDIERILTÄ
11 viikossa 
saamaan selville toimitusaikaa takajarrusylinterille vaan ajoin viallisilla jarruilla tuon ajan kunnes vaihdoin kokonaan toiseen merkkiin.
Tuossa siis vain osa edellisen pelin vioista.
Vikoja kun alkoi ilmetä niin surffasin netissä ja jo v.2003 oli ainakin osa noista vioista tiedossa USA:n markkinoillakin.
Jos nuo on ns.maanantaipäivän vikoja niin hohhhoijaa
