Mönkijä-lehti

Mönkijä aiheiset media keskustelut
-P-
6WD
Mönkijä:: Polle Sportsman 500 HO

Re: Mönkkäri lehti?

Viesti Kirjoittaja -P- »

Oisko kellään toiseksi uusinta lehteä ylimääräisenä? Meni mulla pikkasen pitkäksi sen osto ja sit oli loppunu kaupasta. Toivottavasti kerkeen ostaa nyt uusimman, kunhan se vaan kauppaan saapuu :)

-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
-mehtäratio-
2WD
Mönkijä:: -

Viesti Kirjoittaja -mehtäratio- »

-P- kirjoitti:Oisko kellään toiseksi uusinta lehteä ylimääräisenä? Meni mulla pikkasen pitkäksi sen osto ja sit oli loppunu kaupasta. Toivottavasti kerkeen ostaa nyt uusimman, kunhan se vaan kauppaan saapuu :)

-P-
Minulta taitaa löytyä, kun on tullut luettua kannesta kanteen. Voisin kokeilla siirtää halutut sivut PDF formaatissa, toki lehden voi tietysti lähettää....
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Ei se uusin lehti ollut vielä tullut kaikkiin kauppoihin, tulee varmaan tänään tai huomenna.
Kylätason mönkijäkuski
jänkhä
Tracks
Mönkijä:: Can-Am

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

-mehtäratio- kirjoitti: Voisin kokeilla siirtää halutut sivut PDF formaatissa, toki lehden voi tietysti lähettää....
Suosittelen sitä lähettämistä ;)
Tepy
6WD
Mönkijä:: Polleheppa

Viesti Kirjoittaja Tepy »

Koheltaja kirjoitti:Ei se uusin lehti ollut vielä tullut kaikkiin kauppoihin, tulee varmaan tänään tai huomenna.
Niinpä, tuli tänään pyörähdettyä Sellon prismassa ja supermakertetassa - eipä näkynyt. No, illalla täytyy "kotiprisman" lehtihylly käydä tarkastamassa 8)
Jos kirjoittamani juttu meni päin metsiä, niin ei tuo mittään, sillä niin menee mönkimisenikin.

Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia.
joni
4WD

Viesti Kirjoittaja joni »

-P- kirjoitti:Oisko kellään toiseksi uusinta lehteä ylimääräisenä? Meni mulla pikkasen pitkäksi sen osto ja sit oli loppunu kaupasta. Toivottavasti kerkeen ostaa nyt uusimman, kunhan se vaan kauppaan saapuu :)

-P-
Niitä kyllä löytyy ihan uutenakin.
Jos haluat ostaa lehden, niin laita viestiä minulle osoitteeseen toimitus@monkija-lehti.fi
All-Terrain Vehicle
Tracks

Viesti Kirjoittaja All-Terrain Vehicle »

Nii eikös se oo niin, että se tulee tilaajille joku 2-3 päivää ennen kuin tulee kauppoihin. Että ei oo vielä välttis kaupoissa, ku viikonloppukin tässä välissä :roll: .
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Emil
Tracks

Viesti Kirjoittaja Emil »

Määkin olen lehteä kaupoista etsinyt. Varmaankin on niin, että tilaajille lehti tulee ensin, ja vasta sitten kauppoihin. Ja niinhän sen pitää ollakin. Pitää vissiin alkaa kestotilaajaksi, niin saa lehden aina mahdollisimman nopeasti. :wink:
-P-
6WD
Mönkijä:: Polle Sportsman 500 HO

Viesti Kirjoittaja -P- »

Mailia pistin...

-P-
joni kirjoitti:

-P-
Jos haluat ostaa lehden, niin laita viestiä minulle osoitteeseen toimitus@monkija-lehti.fi
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.
Jonska
6WD
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

-P- kirjoitti:Mailia pistin...

-P-
joni kirjoitti:

-P-

Ja kannattaa laittaa tilaukseen sitte kanssa. Hyvä lehti ja edullinen vuosikertatilaushinta. Eipähän tarvii muistella sitte, eikä ettiä kioskeista.
Onks pakko jos ei taho :o ?

http://picasaweb.google.com/JLyyra
-mehtäratio-
2WD
Mönkijä:: -

Viesti Kirjoittaja -mehtäratio- »

Ja kannattaa laittaa tilaukseen sitte kanssa. Hyvä lehti ja edullinen vuosikertatilaushinta. Eipähän tarvii muistella sitte, eikä ettiä kioskeista.
Tilasin kanssa ja hyvältä vaikuttaa. Myyvään ilmeeseen, suurin kuvin on panostettu, koska iso osa kömpijäharrastajista on nuorempaa väkeä.
Emil
Tracks

Juu tänään löytyi lehti jo ainakin Kouvolasta R-kioskista.

Mukavaa luettavaa. Nelisatasten testissä ihmetytti Polariksen puuttuminen. Varsinkin, kun Gamax:in viimeistelyä kyseenalaistettiin, ja Polariksessa taitaa olla vähän samoja "ongelmia", ainakin viissasatasissa perusmalleissa. :wink:
007
2WD

Viesti Kirjoittaja 007 »

:( Minulle ei ole vieläkään tullut vaikka olen tulaaja :evil:
Jostakin se mönkiminen on aloitettava.
USA Rally 250 TL
joni
4WD

Viesti Kirjoittaja joni »

Polarista ei ollut, kun niillä ei ole oikein sopivaa laitetta testattuun luokkaan.
Lehti tuli postissa eilen Rovaniemelle, joten eiköhän sen hiljalleen pitäisi olla kaikilla muillakin. Kaikki lehdet ovat lähteneet postitettavaksi viime tiistaina, joten niiden olisi pitänyt olla isolla osalla jo loppuviikosta ja viimeistään alkuviikosta.
Emil
Tracks

Olikohan Polaris 400 loppu maasta sitten? En ole semmoisia tosiaan kaupoissakaan nähnyt.
Vastaa Viestiin