Surffaa tuonne:Solaris kirjoitti:ei löydä myllyojan r:ltä vielä, onko tieto mistä löytyisi oulusta?
www.lehtipiste.fi
Laita hakuun Mönkijä. Sieltä näkee mistä lehti on saatavilla.
Surffaa tuonne:Solaris kirjoitti:ei löydä myllyojan r:ltä vielä, onko tieto mistä löytyisi oulusta?
On tuo puhuja tainnut vain ajaa mökkiteitä 20km/h. Itse olen joskus junnuna todennut että jopa RR-mopolla joutuu joskus nousemaan tapeille seisomaan että pystyy selviämään tilanteesta. Tuli silloin vastaa niin iso routavaurio ettei muuten olisi kuin varma kaatuminen, nyt selvittiin hypyllä. Kyllä se nopeuden tai mäkien kasvaessa on laitteen päällä liikuttava ihan eri malliin.joni kirjoitti:Niin, mikä ATV-laji sitten oli mielessä puhujalla, joka sanoi, että seisaaltaan ei ajeta KOSKAAN.
Mitä tarkoitat tuolla kokemukseen viittamisella? Mielestäni oikeat otteet on syytä opetella alusta asti.
Itse kun ajan puita (tänäkin keväänä lähes 100m3) niin eipä ollut oikea potta päässä. Kaikessa muussa ajossa kyllä potta löytää suosiolla tiensä kupoliin, mutta puun ajo on kyllä semmonen lysti ettei siihen oikein kypärä sovellu. Ainakaan kun puut mätetään käsipelissä kyytiin, jos olisi kuormain niin sillon varmaan löytys koko haarniska.Marco71 kirjoitti:Ja sitten seuraavalla sivulla Yamahan mainos jossa metsuri ajaa mönkkärillä puita pelkällä muovikypärällä.joni kirjoitti:Niin, mikä ATV-laji sitten oli mielessä puhujalla, joka sanoi, että seisaaltaan ei ajeta KOSKAAN.
Mitä tarkoitat tuolla kokemukseen viittamisella? Mielestäni oikeat otteet on syytä opetella alusta asti.
Mikä on käytäntö... luottaako metsämiehet tosiaan pelkkään muovikypärään, joka lentää pois päästä kovinkin helposti, vai vaihdetaanko se oikea kypärä päähän kun niitä puita aletaan oikeasti kuljettamaan eteenpäin?