Halpa ja hyvä ?

Mönkijä aiheiset media keskustelut
Avatar
6x4x2
3WD
Viestit: 100
Liittynyt: 12 Syys 2005 14:00
Paikkakunta: seinäjoki Mönkijä: Panther 150

Viesti Kirjoittaja 6x4x2 »

jonkunlaista valitusta neloselle, kun eikös kuluttajavirasto juuri tarkoittanut näitä halpoja mönkijöitä, eikä kaikkia mönkkäreitä... lukiko sielä jutussa vielä että lähde: kuluttajavirasto?
Kuva
juhalaspalmas

Viesti Kirjoittaja juhalaspalmas »

Voi vitsi kun joku ulkopuolinen lukisi näitä juttuja täältä. Kyllä sen ihmisen mentaliteetti muuttuis. Kun miettii niin onhan palolaitoksellakin mönkijöitä käytössä ja voi arvailla miten tärkeässä osassa ne ovat esim. etsinnnöissä ja muissa pelastustehtävissä. Ei sinne metsään ajeta 14tonnisella kuormurilla sammuttamaan mummojen mökkejä. :roll:
Korkkis
Noppeli
Viestit: 24
Liittynyt: 12 Maalis 2006 09:43
Paikkakunta: EePee/Ylistaro

Viesti Kirjoittaja Korkkis »

juhalaspalmas kirjoitti:Voi vitsi kun joku ulkopuolinen lukisi näitä juttuja täältä. Kyllä sen ihmisen mentaliteetti muuttuis. Kun miettii niin onhan palolaitoksellakin mönkijöitä käytössä ja voi arvailla miten tärkeässä osassa ne ovat esim. etsinnnöissä ja muissa pelastustehtävissä. Ei sinne metsään ajeta 14tonnisella kuormurilla sammuttamaan mummojen mökkejä. :roll:
Totta! Mä oon ilmoittanut paikalliselle pelastuslaitokselle, että mun mönkkä on käytettävissä kun tarvitaan, toki olen itsekin palomiesyhdityksessä (vpk) mukana.Nopealla tutkimisella löytyi muutama mönkkärikuva pelastuslaitoksilta. Varman pelin ovat valinneet ainakin Evijärveläiset :D http://www.fireimages.net/gallery/displ ... 794&pos=20
juhalaspalmas

Viesti Kirjoittaja juhalaspalmas »

Tuo on kyllä hienoa että viitsit auttaa mönkijälläsi palokunnassa jos on tarve!
Vastaa Viestiin