Waarintalli Oy mönkijähuolto/korjaamo

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
Coen
3WD

Viesti Kirjoittaja Coen »

Waari varmaankin kertoo asioiden laidan, mutta mun käsitys on että "Waarintalli" on Laitratechin Mr. Laitalan ja "Suurmoguli" Mr. Parman (EC, Lännen, AVS, ym, ym..) yhteisyritys. Voin olla väärässäkin mutta tämä on mun veikkaus. Waari on siellä ilm. sopparilla töissä jonka sisällön hän tietää itse.

Se miksi Waari ei välttämättä tykkää Waarintallin rinnastamisesta Waariin, voisi olla esimerkiksi se että silloin henkilö joutuu tilille Firman möhläilyistä, vice versa Firma kärsii, jos joku ei Waarista henkilönä pidä.

Näähän on ihan arvailuja, mutta onhan se hienoa spekuloida!

P.S. Ei tehdä tästä isompaa numeroa, vaan annetaan Waarille työrauha tehdä
sitä hyvää asiakaspalvelua mitä häneltä on totuttu odottamaan...

P.P.S. Waarin tittelihän on (?) korjaamopäällikkö...
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

coen taitaa olla mustalaiseukko?????
lainaatko kristallipalloos lottoa varten :lol: :lol: :lol:
Coen
3WD

Ei tarvi kristallipalloa, internetillä ja loogisella päättelykyvyllä pääsee aika pitkälle, paitsi ehkä lotossa :wink: .
Jugi
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Mennäänkö nyt kaikki ihan vaan sillä tietoa että etelä-espoossa toimii yritys nimeltään : WAARINTALLI Oy.

Ja kyseiseessä paikassa toimii mönkijä, ym pienkone huolto / korjaamo. :D

Siellä voi siis käsittääkseni huollattaa : mönkijöitä, kelkkoja, skoottereita, mopoja, moottoripyöriä, perämoottoreita, ruohonleikkureita, ym pienkoneita...
:wink: :wink: :wink: :D
Viimeksi muokannut Jugi, 03 Joulu 2007 08:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Muokkasin hieman aiheen otsikkoa koska kyse on yrityksestä eikä nimimerkki waarin omasta, kotona olevasta tallista :wink:
Kylätason mönkijäkuski
pekka ukkonen
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekka ukkonen »

Tere ja kiitos oikaisusta ,nytt sen varmaan tajuaa kaikki mistä on kyse että ei tule väärinkäsityksiä !!!! :supz:
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

diipadaapa lallallaa ja sensellasta.

Toivottavasti joskus voin toimia taas mönkijöitten kanssa mutta tällä hetkellä se on mahdotonta. kiitos. elämyscenterin omistajan ja laitalan pulju se on. ja mä en ole siellä vaikka joku joskus muuta saattaa puhelimessa sanoakin.
Viimeksi muokannut waari, 18 Heinä 2008 07:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

No höh. Mihis mä ny tän kilkottimen sit ens kerralla kiikutan... #-o
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Pikkarainen
4WD
Mönkijä:: TGB Blade 525

Viesti Kirjoittaja Pikkarainen »

No voihan kerpele. :-s
pessimistin näkemys: optimistille ei koskaan tule iloisia yllätyksiä

TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/

Uudenmaan Mönkijät ry
Jugi
Noppeli

vaughan kirjoitti:No höh. Mihis mä ny tän kilkottimen sit ens kerralla kiikutan... #-o
No eihän se Waarintalli Oy sieltä mihinkään katoa :wink:
Viimeksi muokannut Jugi, 11 Helmi 2008 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Coen
3WD

Älkää sitten ottako sinne sitä asennetta sieltä seinän toiselta puolelta, voi muuten alkaa olemaan aika hiljasta muissa kuin takuu huolloissa...

Tää Suomi on siitä ihmeellinen maa, että asiakaspalvelu ja takuuasioiden hoito mielletää kuluna, joka on pidettävä minimissä.

Oikeasti se on markkinointi investointi joka tuottaa a) pitkäaikaisia asiakassuhteita b) GoodWilliä eli parasta positiivista markkinointia, jota ei periaatteessa voi edes rahalla ostaa.

Omassa yrityksessäni olen kaikki takuu/korvaus asiat hoitanut ns. ylihyvin ja olen sitä mieltä että se kannattaa!

Esimerkiksi Työntekijäni J kolhaisi pakettiautollamme asiakkaamme volvoa. J soittaa minulle, minä paikalle, tilanne arvio ja tapahtuu seuraavaa:

Käymme samantien hakemassa autovuokraamosta auton, ajanvaraus Biliaan puskurinvaihtoa varten, SITTEN etsin asiakkaamme käsiini, kerroin: "Meille sattui tavarantoimituksessa vahinko, kolhaisimme autoasi
ja puskuri otti kipeää" No, tietenkin alkoi se normaali Voi V*ttu! Sehän pitää pajalle viedä ja millä mä sitten liikun!?
"Kaikki on hoidettu, tässä on sinulle auto siksi aikaa, Biliassa on aika varattuna, arvio noutopäivästä on se ja se. Kaikki luonnollisesti maksetaan joten tyhjennätkö auton niin saadaan se pajalle".

Voin kertoa etta tuo tötöily tuli maksamaan pitkän pennin, mutta tämän tapauksen jälkeen olimme hänen kirjoissaan niin ylhäällä kuin mahdollista! Emme pakoilleet vastuuta, teimme asian hänelle niin helpoksi kuin mahdollista, lisäksi ylitimme odotukset (autoon tehtiin lisäksi sisäpesu,pesu ja vahaus). Eli lopputuloksena oli se että olimme parempi yhteistyökumppani kuin ennen hänen autonsa kolhaisua, sitä ennen olimme vain alihankkija muiden joukossa.

Tämä tarina on muuten ihan tosi.
vaski
6WD

Viesti Kirjoittaja vaski »

Mallikasta toimintaa Coen, sopii ottaa mallia muittenkin= niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Coen, missäs päin teitin autokuski keikkailee? Voisin tuoda oman pelin parkkiin sopivaan paikkaan, auto kaipailee vahausta ja sisäpesua... :wink: :D

Erittäin mallikkaasti hoidettu äksedentti, näin sitä pitää =D>
Kylätason mönkijäkuski
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Noinhan sen homman kuuluisi pelata asiansa osaavassa yrityksessä :prayer:
Tahtovat monesti olla vaan aika harvinaisia tällaiset tapaukset asiakaspalvelussa.
Back in business
Jugi
Noppeli

"coen" tod asiallista yritystoimintaa, aivan mallikasta mitä kuuluu ollakkin =D> =D> =D>
Viimeksi muokannut Jugi, 21 Tammi 2008 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin