Waarintalli Oy mönkijähuolto/korjaamo
Waari varmaankin kertoo asioiden laidan, mutta mun käsitys on että "Waarintalli" on Laitratechin Mr. Laitalan ja "Suurmoguli" Mr. Parman (EC, Lännen, AVS, ym, ym..) yhteisyritys. Voin olla väärässäkin mutta tämä on mun veikkaus. Waari on siellä ilm. sopparilla töissä jonka sisällön hän tietää itse.
Se miksi Waari ei välttämättä tykkää Waarintallin rinnastamisesta Waariin, voisi olla esimerkiksi se että silloin henkilö joutuu tilille Firman möhläilyistä, vice versa Firma kärsii, jos joku ei Waarista henkilönä pidä.
Näähän on ihan arvailuja, mutta onhan se hienoa spekuloida!
P.S. Ei tehdä tästä isompaa numeroa, vaan annetaan Waarille työrauha tehdä
sitä hyvää asiakaspalvelua mitä häneltä on totuttu odottamaan...
P.P.S. Waarin tittelihän on (?) korjaamopäällikkö...
Se miksi Waari ei välttämättä tykkää Waarintallin rinnastamisesta Waariin, voisi olla esimerkiksi se että silloin henkilö joutuu tilille Firman möhläilyistä, vice versa Firma kärsii, jos joku ei Waarista henkilönä pidä.
Näähän on ihan arvailuja, mutta onhan se hienoa spekuloida!
P.S. Ei tehdä tästä isompaa numeroa, vaan annetaan Waarille työrauha tehdä
sitä hyvää asiakaspalvelua mitä häneltä on totuttu odottamaan...
P.P.S. Waarin tittelihän on (?) korjaamopäällikkö...
Mennäänkö nyt kaikki ihan vaan sillä tietoa että etelä-espoossa toimii yritys nimeltään : WAARINTALLI Oy.
Ja kyseiseessä paikassa toimii mönkijä, ym pienkone huolto / korjaamo.
Siellä voi siis käsittääkseni huollattaa : mönkijöitä, kelkkoja, skoottereita, mopoja, moottoripyöriä, perämoottoreita, ruohonleikkureita, ym pienkoneita...

Ja kyseiseessä paikassa toimii mönkijä, ym pienkone huolto / korjaamo.

Siellä voi siis käsittääkseni huollattaa : mönkijöitä, kelkkoja, skoottereita, mopoja, moottoripyöriä, perämoottoreita, ruohonleikkureita, ym pienkoneita...

Viimeksi muokannut Jugi, 03 Joulu 2007 08:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- pekka ukkonen
- 2WD
- Viesti:
- waari
- 6WD
- Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg
diipadaapa lallallaa ja sensellasta.
Toivottavasti joskus voin toimia taas mönkijöitten kanssa mutta tällä hetkellä se on mahdotonta. kiitos. elämyscenterin omistajan ja laitalan pulju se on. ja mä en ole siellä vaikka joku joskus muuta saattaa puhelimessa sanoakin.
Toivottavasti joskus voin toimia taas mönkijöitten kanssa mutta tällä hetkellä se on mahdotonta. kiitos. elämyscenterin omistajan ja laitalan pulju se on. ja mä en ole siellä vaikka joku joskus muuta saattaa puhelimessa sanoakin.
Viimeksi muokannut waari, 18 Heinä 2008 07:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
No höh. Mihis mä ny tän kilkottimen sit ens kerralla kiikutan... 

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- Pikkarainen
- 4WD
- Mönkijä:: TGB Blade 525
No voihan kerpele. 

pessimistin näkemys: optimistille ei koskaan tule iloisia yllätyksiä
TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/
Uudenmaan Mönkijät ry
TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/
Uudenmaan Mönkijät ry
Älkää sitten ottako sinne sitä asennetta sieltä seinän toiselta puolelta, voi muuten alkaa olemaan aika hiljasta muissa kuin takuu huolloissa...
Tää Suomi on siitä ihmeellinen maa, että asiakaspalvelu ja takuuasioiden hoito mielletää kuluna, joka on pidettävä minimissä.
Oikeasti se on markkinointi investointi joka tuottaa a) pitkäaikaisia asiakassuhteita b) GoodWilliä eli parasta positiivista markkinointia, jota ei periaatteessa voi edes rahalla ostaa.
Omassa yrityksessäni olen kaikki takuu/korvaus asiat hoitanut ns. ylihyvin ja olen sitä mieltä että se kannattaa!
Esimerkiksi Työntekijäni J kolhaisi pakettiautollamme asiakkaamme volvoa. J soittaa minulle, minä paikalle, tilanne arvio ja tapahtuu seuraavaa:
Käymme samantien hakemassa autovuokraamosta auton, ajanvaraus Biliaan puskurinvaihtoa varten, SITTEN etsin asiakkaamme käsiini, kerroin: "Meille sattui tavarantoimituksessa vahinko, kolhaisimme autoasi
ja puskuri otti kipeää" No, tietenkin alkoi se normaali Voi V*ttu! Sehän pitää pajalle viedä ja millä mä sitten liikun!?
"Kaikki on hoidettu, tässä on sinulle auto siksi aikaa, Biliassa on aika varattuna, arvio noutopäivästä on se ja se. Kaikki luonnollisesti maksetaan joten tyhjennätkö auton niin saadaan se pajalle".
Voin kertoa etta tuo tötöily tuli maksamaan pitkän pennin, mutta tämän tapauksen jälkeen olimme hänen kirjoissaan niin ylhäällä kuin mahdollista! Emme pakoilleet vastuuta, teimme asian hänelle niin helpoksi kuin mahdollista, lisäksi ylitimme odotukset (autoon tehtiin lisäksi sisäpesu,pesu ja vahaus). Eli lopputuloksena oli se että olimme parempi yhteistyökumppani kuin ennen hänen autonsa kolhaisua, sitä ennen olimme vain alihankkija muiden joukossa.
Tämä tarina on muuten ihan tosi.
Tää Suomi on siitä ihmeellinen maa, että asiakaspalvelu ja takuuasioiden hoito mielletää kuluna, joka on pidettävä minimissä.
Oikeasti se on markkinointi investointi joka tuottaa a) pitkäaikaisia asiakassuhteita b) GoodWilliä eli parasta positiivista markkinointia, jota ei periaatteessa voi edes rahalla ostaa.
Omassa yrityksessäni olen kaikki takuu/korvaus asiat hoitanut ns. ylihyvin ja olen sitä mieltä että se kannattaa!
Esimerkiksi Työntekijäni J kolhaisi pakettiautollamme asiakkaamme volvoa. J soittaa minulle, minä paikalle, tilanne arvio ja tapahtuu seuraavaa:
Käymme samantien hakemassa autovuokraamosta auton, ajanvaraus Biliaan puskurinvaihtoa varten, SITTEN etsin asiakkaamme käsiini, kerroin: "Meille sattui tavarantoimituksessa vahinko, kolhaisimme autoasi
ja puskuri otti kipeää" No, tietenkin alkoi se normaali Voi V*ttu! Sehän pitää pajalle viedä ja millä mä sitten liikun!?
"Kaikki on hoidettu, tässä on sinulle auto siksi aikaa, Biliassa on aika varattuna, arvio noutopäivästä on se ja se. Kaikki luonnollisesti maksetaan joten tyhjennätkö auton niin saadaan se pajalle".
Voin kertoa etta tuo tötöily tuli maksamaan pitkän pennin, mutta tämän tapauksen jälkeen olimme hänen kirjoissaan niin ylhäällä kuin mahdollista! Emme pakoilleet vastuuta, teimme asian hänelle niin helpoksi kuin mahdollista, lisäksi ylitimme odotukset (autoon tehtiin lisäksi sisäpesu,pesu ja vahaus). Eli lopputuloksena oli se että olimme parempi yhteistyökumppani kuin ennen hänen autonsa kolhaisua, sitä ennen olimme vain alihankkija muiden joukossa.
Tämä tarina on muuten ihan tosi.