4wd hukassa
4wd hukassa
No tänään tuli uusi 4wd kytkin motoon ,mutta eipä tee 4wd moottori yhtään mitään
,sulakkeet ja releet ok. vanhalla kytkimellä lopetti kanssa moottori toimintansa loppuvaiheessa (kytkin oli jo itse sillon rikki ei pysynyt pohjassa muutakuin sen lukon slipareen avulla), voisiko nyt olla että moottori itse on päästänyt käyttösavunsa pihalle ?

KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
samma
Moottorista savut pihalla. Mulla kytkin rikki myös ja moottori. Laittovat waarin tallilla hienosti kondikseen ja sanovat, että menee yleensä aina molemmat ensin kytkin niin meikälläkin oli juuri samanlailla rikki. Läpällä ajelin noin 1 viikon ( läppä 4veto ), joka edessä keltasen.

kotona on kivaa
Ei oo neliveto hukassa, mutta lukot ei toimi??? Liekö joku paikka jäässä vai mikä. Eikä pysy se lukkojen nappi pohjassa. Pitääkö viedä seppään koko kone?
Se on siinä meikällä alkoi samanlailalla. Noin viikko niin meni moottori. Huollossa laittoivat asian kuntoon ja siitä asti toiminnut kaikki aina tarvittaessa. Keltainen pelastus vaan pitää muistaa laittaa ennenkuin on jo kyljellään ojan pohjalla. ( yleensä ei mahdollista tai muista ). ELI TAKUUSEEN KUNTOON VAAN
Se on siinä meikällä alkoi samanlailalla. Noin viikko niin meni moottori. Huollossa laittoivat asian kuntoon ja siitä asti toiminnut kaikki aina tarvittaessa. Keltainen pelastus vaan pitää muistaa laittaa ennenkuin on jo kyljellään ojan pohjalla. ( yleensä ei mahdollista tai muista ). ELI TAKUUSEEN KUNTOON VAAN
kotona on kivaa