Jaa-a. Kun tässä ketjussa on 15 sivua vikalistaa, niin olisin (tässä vaiheessa tosin melko lyhyellä mönkijäkokemuksella) taipuvainen sanomaan, että kenties nämä kiinalaiset ja ns. merkkivehkeet eivät kuitenkaan ole teknisesti kovinkaan samanlaisia.RAJU kirjoitti:
Edelleen uskomatonta miten CF/Goes on halvempi kuin ns. merkkivehkeet, kun vertaa tieliikennepelien hintoja ja teknisesti pelit hyvin samanlaisia. Vielä kun poistin sen tapin kaasarista (mikä lie), niin voimaa on kyllä perstuntumalla vähintään samanverran kuin muissakin 500 cc kaasaripeleissä!
CF-Moto vikalista
-
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 18 Tammi 2008 19:48
- jusa
- 6WD
- Viestit: 347
- Liittynyt: 19 Helmi 2007 18:46
- Mönkijä:: CF-Moto 500
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Sunnuntaiajelun jälkeen kotopihassa ihmettelin että kuka piru pottuja penkin alla keittää .Ei mutta akkukuhan se siellä kiehui!
Eikun mittari käteen ja..No nyt riittää virta Motossa, 18:ta volttia lataa.
Mahtaako tuo lataussäädin olla kallis aparaatti?
Näkyy olevan kulutustavaraa ceffissä.
Eikun mittari käteen ja..No nyt riittää virta Motossa, 18:ta volttia lataa.
Mahtaako tuo lataussäädin olla kallis aparaatti?
Näkyy olevan kulutustavaraa ceffissä.
Turhake--HAH--Kateellisten panettelua
no sitten seuraava vika, jalkajarru sano ittesä irti, poljin painuu pohjaan ja jarrutusteho melkein nolla nestettä on säiliös ja oon yrittän ilmata mut se vaan ei tee painetta, kuuluisko sen jalkajarrun vaikuttaa nähtäväst kaikkiin pyöriin? kun eteenkin menee letkut.
yritin sieltä myös ilmata mut ei tuu painettaonko mahollisest vika siinä "jalkapääsylinterissä"?
yritin sieltä myös ilmata mut ei tuu painettaonko mahollisest vika siinä "jalkapääsylinterissä"?
honda trx250r/500 cc
-
- Tracks
- Viestit: 1534
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
- Paikkakunta: Kivitaipale City
Re: moto
Kuuluisi mennä. Jos anturissa on valmistusvika, vika ei silloin ole käyttäjässä vaikka ec niin väittäisikin...ossi22 kirjoitti:Nopeusmittari kesti 200km, ilmeisesti anturi vika, ei uutta takuuseen EC ltä.
Re: moto
Kuuluisi ja kuuluisi.Eiköhän jokainen joka lukee näitä palstoja jo tiedä että EC:n maahantuomia koneita ei kannata ostaa,koska takuu asiat on suolesta!Skygo kirjoitti:Kuuluisi mennä. Jos anturissa on valmistusvika, vika ei silloin ole käyttäjässä vaikka ec niin väittäisikin...ossi22 kirjoitti:Nopeusmittari kesti 200km, ilmeisesti anturi vika, ei uutta takuuseen EC ltä.
Niitä ei vaan kiinnosta hyvien asiakas suhteiden ylläpito.
Catti-äijä , (exCf-äijä)
Hiace 4wd,VW 1600 TL,Suzuki 1300 GXSR,
Artic Cat
http://Cf-aija.kuvablogi.com
Hiace 4wd,VW 1600 TL,Suzuki 1300 GXSR,
Artic Cat
http://Cf-aija.kuvablogi.com
Re: moto
No mutta kun EI,ne kun nyt on semmosta sakkia siellä EC ssä että niillä hihna luistaa ja pahasti. Turha sinne on soitella. Tai sitten niillä ei kertakaikkiaan ole varaa. Tarttis saada parempi maahantuoja.Skygo kirjoitti:Kuuluisi mennä. Jos anturissa on valmistusvika, vika ei silloin ole käyttäjässä vaikka ec niin väittäisikin...ossi22 kirjoitti:Nopeusmittari kesti 200km, ilmeisesti anturi vika, ei uutta takuuseen EC ltä.
Re: moto
"Kuuluisi mennä. Jos anturissa on valmistusvika, vika ei silloin ole käyttäjässä vaikka ec niin väittäisikin...No mutta kun EI,ne kun nyt on semmosta sakkia siellä EC ssä että niillä hihna luistaa ja pahasti. Turha sinne on soitella. Tai sitten niillä ei kertakaikkiaan ole varaa. Tarttis saada parempi maahantuoja."
_______________
Jotenkin muistuu mieleen, että tällä samalla palstalla on hampaat irvessä puolustettu EC:n yksinoikeutta.
Olihan niitä muutamia maahantuojia jossain vaiheessa, valmiina hoitamaan takuut asiallisesti. Mutta EC ja kinuskit on tehneet sopparin, ettei Suomeen saa myydä muille.
Sitä saa mitä tilaa
_______________
Jotenkin muistuu mieleen, että tällä samalla palstalla on hampaat irvessä puolustettu EC:n yksinoikeutta.


Sitä saa mitä tilaa

Kilisee
Moto piti sellaista kilinää, että joku on irti tai löysällä. Etsin vikaa jo pari kertaa aiemmin huonolla menestyksellä.
Nyt sitten syvennyin asiaan paremmin.
Moottorin yläkiinnike oli irronnut hitsauksesta. Se kiinnike on bensatankin alla sellaisessa paikassa, että katkeamista ei helposti huomaa.
3600 km on jo pelillä ajeltu.
Nyt sitten syvennyin asiaan paremmin.
Moottorin yläkiinnike oli irronnut hitsauksesta. Se kiinnike on bensatankin alla sellaisessa paikassa, että katkeamista ei helposti huomaa.
3600 km on jo pelillä ajeltu.