Ei kait ne sitte tarvii todisteita, eli huolletaan ite vehkeet ja säästetään rahat

Niin tais muuten mullekki sanoo että 300 kohal eka ja sit 1000, mut sehä ei me yhtää ohjekirjan mukaaTompa 79 kirjoitti:Mulle sanottiin että eka öljyn vaihto (ei suodattimen vaihtoa)??? 300km. Sit seuraava huolto 1000km. Tuli just itelle 300km vaihdoin ite öljyt ja SUODATTIMEN ja myös perien öljyt.
Vähän sinne päin hommat maahantuojalla. Itsellä takuut takusivat ja jos jostain valitti niin ei ollut aikaa kuunnella kun kuulemma asiakkaat soittelivat. Minä kai en ollut asiakas kun takuuseen hommia kinusin.GT-555 kirjoitti:Niin tais muuten mullekki sanoo että 300 kohal eka ja sit 1000, mut sehä ei me yhtää ohjekirjan mukaaTompa 79 kirjoitti:Mulle sanottiin että eka öljyn vaihto (ei suodattimen vaihtoa)??? 300km. Sit seuraava huolto 1000km. Tuli just itelle 300km vaihdoin ite öljyt ja SUODATTIMEN ja myös perien öljyt.Juu nii mäki vaihoin just öljyt ja suodattimen ite ja nyt suunnittelen niit perä öljyjen vaihtoo...