jarrujen raksutus

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
cfmoto500
2WD

jarrujen raksutus

Viesti Kirjoittaja cfmoto500 »

nyt kaivattais apua sellasessa et kun ajaa hiukka lujempaa motolla ja jarruttaa jalka jarrulla,kuuluu perästä erikoinen raksutus ja kolina.liikkeessä myyjä sanoi että vastaava kopse käy uudessa kuin vahassakin jalka jarrua käyttäessä.en muista kuinka tuon asian selitti ku tuntu olevan niin kaikki tietävä remontti mies mutta onko muilla tällaista esiintynt?
xedson
6WD
Mönkijä:: Cf-Moto 500 & Honda CR-V
Viesti:

Re: jarrujen raksutus

Viesti Kirjoittaja xedson »

cfmoto500 kirjoitti:nyt kaivattais apua sellasessa et kun ajaa hiukka lujempaa motolla ja jarruttaa jalka jarrulla,kuuluu perästä erikoinen raksutus ja kolina.liikkeessä myyjä sanoi että vastaava kopse käy uudessa kuin vahassakin jalka jarrua käyttäessä.en muista kuinka tuon asian selitti ku tuntu olevan niin kaikki tietävä remontti mies mutta onko muilla tällaista esiintynt?
Jos oikein ymmärsin niin mulla ainakin alkaa koliseen jos vauhdista (eiks se sitä varten oo?) painaa jalkajarrua. Kauhee kolina, ite oon mielessäni laittanu kardaanille mutta tuskin on, sillä saan vaan mielenrauhan. mutta joo ikävä ääni, mutta joko peltorit tai kypärä ja siellä kuulokeet niin enhän ees sitä kuule :D
CF-Moto 500 4x4 Camo (kilvetön) http://kuvablogi.com/blog/16020/
Tompa 79
3WD
Mönkijä:: NFM 500S

Re: jarrujen raksutus

Viesti Kirjoittaja Tompa 79 »

Mulla kolisi jarruttaessa ku oli takaperä löysällä. Mut paukkui myös liikkeelle lähtiessä.
Vastaa Viestiin