jänkhä kirjoitti:Kohtuullisen hinnakas on tuo MRP:n kytkin setti 612$
pieni hinta tuosta jopa 40% tehonlisäyksestä josta videossa kerrottiin.
jänkhä kirjoitti:Kohtuullisen hinnakas on tuo MRP:n kytkin setti 612$
Vähän on samanlaista ongelmaa, että ei kytkin "irroita" laitan vaihteen eteen tai taakse päin niin moto nytkähtää, eli ihan kuin veto olis kokoajan päällä? Varsinkin suunnan vaihtaminen on tuskaa (siis L -> H -> N -> P) pitää nytkyttää ja nykiä mönkijää että saa kepin liikkumaan. Tasaisella lattialla tallissa niin moto "hiipii" eteenpäin/taaksepäin (riippuen L vai R päällä) vapaakäynnillä. Öljyinä normi Mobil 5-50 täys synt. ja tähän päivään asti toiminut kuin unelmaMetsuari kirjoitti:Terve, mikä vialla kun kytkin/remmi ei "vapauta" pidemmän ajomatkan jälkeen. Ilmenee jarruttaessa/pysähtyessä vähän samaan tapaan kuin yrittäisi pysäyttää autoa vaihde päällä. (automaattimiehelle joskus ajatuksissa voi käydä näin ajettaessa vaihteeksi manuaalilla...) Vähän röpöttää, nykii ennenkuin vapauttaa vedon. Mietin sitä tossa, että josko tyhjäkäynti nousee himppasen, kun on lämminnyt. Vaiko hihna/kytkin? Mitä tutkia tai säätää?