CF-Moto vikalista

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
Levin357
4WD
Mönkijä:: rene 07 800 optio
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Levin357 »

ostan minkä haluun vi..u :D :D :D :D :D
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Koheltaja kirjoitti:
Levin357 kirjoitti:soitin vaarille joka ilmotti et ei mee takuuseen kun koneeseen on tehty muutoksii,käski kysyä vakuutusyhtiöstä... clip clip .....niin ja se muutoshan on et laitoin 500cc kavan takapöntön :D :D :D
Jos sä et ruuvannut sitä Kawan takapönttöä tukivarteen kiinni niin kyllä tukivarsi vian kuuluu mennä takuuseen. Miten voi takapöntön vaihtaminen vaikuttaa tukivarren pulttien irtoamiseen, varsinkin jos huolto on laiminlyönyt niiden kireyden tarkistuksen? :shock:

Kuulostaa aina vaan koomisemmilta noi CF:än takuuasiat ja niiden hoito :lol: :lol: :lol:
Just. Käsittääkseni se menee nykyään niin että huollot/korjaukset/modifikaatiot saa tehdä muuallakin kuin merkkiliikkeessä ja jos ongelmia tulee niin takuunantajan on pystyttävä todistamaan että vika johtuu juuri tuosta virheellisestä huollosta/korjauksesta.
Varsinkin jos merkkiliikkeen huollon laatukin on mitä on...
Levin357
4WD
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

ei tää waarin vika oo. mulle nyt vaa on tullu sonta moto
harju
2WD
Mönkijä:: CF 500A TL

Nelivedon kytkin

Viesti Kirjoittaja harju »

Nelivedon kytkin hajos. Siis se punainen nappi ei pysy pohjassa. Takuu juttu. :)
Levin357
4WD
Viesti:

no onse tostaki rikki :D
velho
6WD

Viesti Kirjoittaja velho »

Tää nyt ei oo varsinainen vika, enempi ominaisuus mut on toi vanteen keskittäminen ihan suolest!

Kun ei oo keskittävää keskiöö ja mutterit on niin pehmeit et hampaillakin saa palasen pois! Ja toisekseen ei se vanne ota vanteen vastalevyyn kiinni kun siitä "pokkauksesta" tai urasta eli kitka pintaa on jotain 0,00002mm2.

Kyllä ne keskelle saa mut vaatii vähän kikkailuu!

Onks joku vaihtanu muttereit kovempiin??
Mookku ja Vaakku ATV
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
Leipuri
2WD

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

Huomasin että raudan laatu vaihtelee joka mutterissa ja pultissa niin paljon että katsoin paremmaksi vaihtaa koko mönkiän RAHAKSI!! "Suosittelen"
Kane
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Kane »

Mulla käyny vissiin tuuri kun ei ole vielä mitään HAJONNUT ja ajettu 1000km.Oli vaan pakko ilmoittaa :lol: :lol:
Leipuri
2WD

Tässä on pitänyt elää hiljas eloa mutta nyt voi vähän avata sanaista arkkuaan. Kirjoitan vähitellen näistä ongelmista mitä koin ja näin cf kanssa...

Ootko ajanut maastossa miten paljon?
J.O.B
Tracks

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

No leipuri avaa sanainen arkkusi vaan, on hyvä tietää mitä itsellä odotettavissa.
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Leipuri
2WD

No niin. Monesta voi kullostaa että nämä on pikku oireita mutta kun ne haittaa harrastusta alkaa keljuttaa.

Tässä listaa kahdesta cf motosta.
-Etuperä 12km kohdalla halki. 4 viikkoo seisontaa lisäksi uudelleen sähkö asennusta omasta piikistä "Mummo liitoksilla kytketty johdot Elämyscenterillä".
- Latauksen säädin. 3 viikkon odotus ja kerkesin myydä ennen kuin ois saapunut uusi.
-Takakartaanin ristikkon tappi poikki. 3 viikkoo tallissa syy väärien osien toimituksia "Huolimatonta toimintaa jälleenmyyjän osalta" ensimmäisenä kun vastataan puhelimeen sanotaan että ootte särkeneet laitteenne tahallaan minusta paskamaista käytöstä myyjältä ja lupaillaan että huomenna osat siellä eipä näkynyt... tais vierähtää viikko...
- Koko takuu ajan pitäis ajaa rajoittimet päällä tai takuu raukeaa semmoista tekstiä tuli puhelimessassa myyjän osalta jäi semmoinen kysymys ilmaan että mites ne maastomallit että ajetaanko niilläkin rajoittimet päällä kok ajan?
- kartaanin- ,tukivarsien- ja pyöränpultit ja mutterit on tehty jostain sonta raudasta kun kiristää niin korkkaa kierteet helposti.
-+ muutut pikkumurheet.
- Myynnin yhteydessä tuli loputkin selville elämyscentteristä kun ostaja ehdokas soitti ja kertoi että takuu ei oo voimassa 3 osapuolelle tämmöisiä satuja olivat sanoneet ec:llä. Onko tämä tosissaan tälläistä toimintaa kaikille?

"vain yksi reissu yhtä matkaa safaarilla 3 kuukauteen"

Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen laite jonka ostan jossa on elämyscentteri tai kiinan pojat osallisena....
Kyllä semmoinen kylmä hiki vierähti otsalta kun sai myytyä laitteen pois...
Jos kuvittelet että nämä on paskapuhetta niin kokeile itse...
romppasi
Noppeli

Viesti Kirjoittaja romppasi »

Näin sivusta seuranneena Bomba-miehenä Leipuri puhuu vähän mutta asiaa! Jos oikeasti haluaa harrastaa muutakin kun remonttia tai hampaitten kiristelyä niin itse ainakin pysyisin mahdollisimman kaukana kyseisistä vehkeistä.. (toisin sanoen jos esim. haluaa peruuttaa ojasta pois, niin ei kai hihnan tarvitse huutaa hoosiaannaa kyseisessä tilanteessa???) No, jokaiselle jotakin, ja jokainen valitkoon itse sen minkä haluaa!
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

V'ttu mitä bullshittiä! mulla on nyt vähän päälle 1800 kilsaa takana ja on jonkun verran murheita ollu, mut ei nyt mitään ranteet auki fiiliksiä. Ihan turha mussuttaa jos oma kampe on ollu sonta että kaikki olis.Ei se niin mene. :finga:
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

vaughan kirjoitti:V'ttu mitä bullshittiä! mulla on nyt vähän päälle 1800 kilsaa takana ja on jonkun verran murheita ollu, mut ei nyt mitään ranteet auki fiiliksiä. Ihan turha mussuttaa jos oma kampe on ollu sonta että kaikki olis.Ei se niin mene. :finga:
ja minä kun just variaattorin tyhjennystauolla vähän katselin cf-motoa niin totesin että varmaan laadukkain kiinalainen mitä on.se mitä reissuilla nyt mennyt on ihan muoviosia ja niitä nyt lähtee joka merkistä...

ja pari bombamiestä kun tunnen niin ei nekään nyt ihan ilman hoosiannaa pärjää....
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Leipuri
2WD

vaughan kirjoitti:V'ttu mitä bullshittiä! mulla on nyt vähän päälle 1800 kilsaa takana ja on jonkun verran murheita ollu, mut ei nyt mitään ranteet auki fiiliksiä. Ihan turha mussuttaa jos oma kampe on ollu sonta että kaikki olis.Ei se niin mene. :finga:
Aivan turha v tekstiä minulle kirjoittaa.

Pitkää paskanne mulle ihan sama, mutta yritän puhua järkeä jotka haaveilevat motosta harkitkaa kahdesti ennen osto päätöstä!!

Tiedän että en ole ainut jolla laite on ollut sonta...
Elämyscentterin asenne on aivan hanurista vikojen korjauksessa takuu asioissa mutta kyllä uutta myydään hymyssä... :wink:
Vastaa Viestiin