CF-Moto vikalista

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Leipuri kirjoitti:
vaughan kirjoitti:V'ttu mitä bullshittiä! mulla on nyt vähän päälle 1800 kilsaa takana ja on jonkun verran murheita ollu, mut ei nyt mitään ranteet auki fiiliksiä. Ihan turha mussuttaa jos oma kampe on ollu sonta että kaikki olis.Ei se niin mene. :finga:
Aivan turha v tekstiä minulle kirjoittaa.

Pitkää paskanne mulle ihan sama, mutta yritän puhua järkeä jotka haaveilevat motosta harkitkaa kahdesti ennen osto päätöstä!!

Tiedän että en ole ainut jolla laite on ollut sonta...
Elämyscentterin asenne on aivan hanurista vikojen korjauksessa takuu asioissa mutta kyllä uutta myydään hymyssä... :wink:
Sori, ei ole tarkoitus v'ttuilla. Ihmettelen vaan kun mulla on sujunut asiat ihan hyvin ec:n kanssa.Niin takuu, kuin muissakin asioissa.
Ja tosiaan reilut 1800 kilsaa takana loistavaa möngintää.Saattaa olla että JOSSAIN tapauksissa onkin käyttäjä sonta eikä kampe :roll: :shock:
Eikä ole mun moto sääliä saanut, tosin järjen kanssa pelailu välillä auttaa.

Ette päin. :arrow:
Viimeksi muokannut vaughan, 27 Touko 2007 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Leipuri
2WD

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

vaughan kirjoitti: Sori, ei ole tarkoitus v'ttuilla. Ihmettelen vaan kun mulla on sujunut asiat ihan hyvin ec:n kanssa.Niin takuu, kuin muissakin asioissa.
Ja tosiaan reilut 1800 kilsaa takana loistavaa möngintää.Saattaa olla että JOSSAIN tapauksissa onkin käyttäjä sonta eikä kampe :roll: :shock:

Eikun onnea ja menestystä motojen kanssa... :lol:
J.O.B
Tracks

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

vaughan kirjoitti:
Leipuri kirjoitti:
vaughan kirjoitti:V'ttu mitä bullshittiä! mulla on nyt vähän päälle 1800 kilsaa takana ja on jonkun verran murheita ollu, mut ei nyt mitään ranteet auki fiiliksiä. Ihan turha mussuttaa jos oma kampe on ollu sonta että kaikki olis.Ei se niin mene. :finga:
Aivan turha v tekstiä minulle kirjoittaa.

Pitkää paskanne mulle ihan sama, mutta yritän puhua järkeä jotka haaveilevat motosta harkitkaa kahdesti ennen osto päätöstä!!

Tiedän että en ole ainut jolla laite on ollut sonta...
Elämyscentterin asenne on aivan hanurista vikojen korjauksessa takuu asioissa mutta kyllä uutta myydään hymyssä... :wink:
Sori, ei ole tarkoitus v'ttuilla. Ihmettelen vaan kun mulla on sujunut asiat ihan hyvin ec:n kanssa.Niin takuu, kuin muissakin asioissa.
No, hyvä juttu jos leipuri on on saanut ns.merkkilaitteen allensa ja päässyt eroon motosta, tuntuu olevan niin tuon moton kohdalla että kun sattuu se "maanantai kappale" niin se on on todella huono ja paljon vikaa.
Itsellä nyt n.700km takana ja 95% siitä on ajettu metsässä.
Etu perä on vaihdettu mutta muutoin on toiminut täysin, eikä ole ollut valittamista takuu asioiden hoidoissa.
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Coen
3WD

Viesti Kirjoittaja Coen »

Jatketaankos sitä väittelyä muualla ja laitetaan tähän topikkiin ne viat ja jos on jokin korjaus patentti, niin lyhyesti "parannus" perään?

Eli ei varsinaisesti vika, enemmänkin ominaisuus: Ceffin omat "panssaroinnit" ovat aika heppoiset, jos liikut vähänkin vaativammassa maastossa niin kyllä ne sieltä rapisee pois.

Eli suoraan panssarointi kuntoon, niin pirun asiallinen kömpimislaite se on!
Viimeksi muokannut Coen, 27 Touko 2007 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
J.O.B
Tracks

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

:prayer:

Oletko Coen nähny jonkun laitteen missä olisi panssaroinnit kunnossa jo vakiona :wink:
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Coen
3WD

Viesti Kirjoittaja Coen »

En, ihan noviisi olen näissä kuvioissa, ajattelin vaan laittaa esille jos joku toinen yhtä noviisi vaikka ottaisi vinkistä onkeensa, niin ei tarvitsisi niitä muovinpaloja sinne reitille jättää.
Levin357
4WD
Mönkijä:: rene 07 800 optio
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Levin357 »

mulle riitti cf päivät. ostin arctic catin kauppa cf ästä peruttiin maahantojan vaatimuksesta (mustaa valkosella) löytyy jossa rahat palautetaan satapros,- 80 eeroo jalka kaukalo. tuli päivä jolloin rahat tuli ni niistä puuttu 612 euroo kun olivat vaihtaneet osia jotka oli rikki ja ois kuulunu takuusee.helv... et ottaa kupolii toi ec touhu.täytyy vissii viedä juttu oikeutee. otin selvää tuomarilta ja sano,et kun on myyjäliikeen omistajan allekirjoitus kaupan purku lapussa ni rahat kuuluu tulla kokonaisuudessaan. tulin kyl senverran vastaan et 300 voivat ottaa.mut ei oo mitää kuulunu.toivon et ei tartte enää ikinä asioida ec kanssa.pavelu on per....
Levin357
4WD
Mönkijä:: rene 07 800 optio
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Levin357 »

täytyy vaa toivoo et cf:äni uus omistaja lukee tätä palstaa ni tietää minkä osti :lol: (hyvä peli on) :lol: :lol:
Jupe-K
3WD

Viesti Kirjoittaja Jupe-K »

onko moton ominaisuus että kun jarrutta oikeen nopeesti pysähyksii ni sit liikkelle lähties vähä niiku ahistaa ja vinkasee vähä :?:
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

En tiedä onko ominaisuus mutta jos noin käy niin jarruissa joku jumittaa. Jarrut auki ja tarkasta/puhdista/herkistä kaikki liukupinnat.
Kylätason mönkijäkuski
Oops
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oops »

Jupe-K kirjoitti:onko moton ominaisuus että kun jarrutta oikeen nopeesti pysähyksii ni sit liikkelle lähties vähä niiku ahistaa ja vinkasee vähä :?:
Jos oli kuitenkin variaattorin ahdistuksesta ja ääntelystä kyse niin tässä yksi analyysi
Niksutin@ kirjoitti:Hihnan vinkaisu ei ole vika vaan ominaisuus/käyttövirhe. Motossa on ns.kiinteävariaattori, kuten esikuvassaan Yamahassa. eli variaattori ei avaudu vapaalle, kuten esim,Polariksessa vaan kampuran ja variaattorin välissä on märkä keskipakokytkin.
Vinkaisu ilmenee yleensä silloin kun on esim liukkaalla pysähdytty lukkojarrutuksella, jolloin variaattori jää siihen välitysasentoon kun se oli painettaessa jarrut lukkoon.. pitää muistaa antaa moton rullata muutama metri ennen pysäyttämistä että variaattori kerkeää palautua pienimmälle välitykselle, tai jos esim joudut paksussa lumessa pysäyttämään kovemmasta vauhdista, niin käytä vaihde vapaalla ja anna vähän kierroksia ,ennenkuin lähdet liikkeelle,niin vinkumista ei tapahdu :wink:
.....
On se semmosta...
http://kuvablogi.com/blog/4603/ päivitetty 24.5.08
Tomppa500
2WD

Viesti Kirjoittaja Tomppa500 »

Onko muilla käyttäjillä kuulunut moottorin suunnalta outoa kitinää joillakin kierrosalueilla? Ihan kun jokin resonoisi pienillä kierroksilla. en oo vielä löytäny irtonaisia osia...

1000 km takana ja muuten pelittäää mukavasti.
-Cfmoto500A tl-
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Tomppa500 kirjoitti:Onko muilla käyttäjillä kuulunut moottorin suunnalta outoa kitinää joillakin kierrosalueilla? Ihan kun jokin resonoisi pienillä kierroksilla. en oo vielä löytäny irtonaisia osia...

Mä huomasin yhdessä vaiheessa kanssa ihme kilinää pikkukierroksilla.
Helpotti kyllä nopsaan kun huomasin etä kilinä ja resonointi lähtikin vinssin rullista... :roll:
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Tomppa500
2WD

Viesti Kirjoittaja Tomppa500 »

pittää kurkata variaattorikoppaan.
Ja kysympä vielä et, kuinka "lämpimänä" muilla on variaattorin koppa??? Meinaa nilkka kärvähtää läpökkäät jalassa
-Cfmoto500A tl-
sundgren
3WD

Viesti Kirjoittaja sundgren »

vaughan kirjoitti:
Tomppa500 kirjoitti:Onko muilla käyttäjillä kuulunut moottorin suunnalta outoa kitinää joillakin kierrosalueilla? Ihan kun jokin resonoisi pienillä kierroksilla. en oo vielä löytäny irtonaisia osia...

Mä huomasin yhdessä vaiheessa kanssa ihme kilinää pikkukierroksilla.
Helpotti kyllä nopsaan kun huomasin etä kilinä ja resonointi lähtikin vinssin rullista... :roll:

huomasin saman, ihmettelin kilinää, ja kun laittoi paksua vaseliinia rullien väliin, kitinä loppui.
Vastaa Viestiin