Eiköhän se tule vuodenpäästä vaihdettua, oli se prätkä tai mönkkäri ni aina on tullu pidetty korkeintaan vuosi..
Minä olen ollut ihan tyytyväinen oman moton toimintaan kahden vuoden/ 2000 km aikana, jonka laite on minulla ollut. Rempat olleet vetarin suojakumin vaihtoja, jarrujen herkistelyä ja metsässä osumaa saaneiden muovien fiksailua, eli ei mitään ylitse pääsemätöntä. Hauskaa on ollut koko rahan edestäCooleri kirjoitti:Kertooko se tuotteen laadusta ja käyttäjien tyytyväisyydestä mönkijää kohtaan että tässäkin viestiketjussa olevilla ei taida olla kuin yhdellä enään CF-moto ?Aikaa mennyt vuosi ensimmäisestä viestistä..![]()
Niin ne mielipiteet muuttuu kun kokemuksia kertyy...
Niin no,toi 2000km vastaa omassa käytössä n.2kk ajoa. Kyllähän mönkkäri merkistä riippumatta kestää jos sillä ei ajeta.Toisaalta ymmärrän hyvin senkin että jos käyttö on todella noin vähäistä niin ei ole mitään järkeä maksaa merkkipelistä tuhansia euroja enemmän.Minä olen ollut ihan tyytyväinen oman moton toimintaan kahden vuoden/ 2000 km aikana, jonka laite on minulla ollut.
Aika rohkeasti sanottuDinli kirjoitti: ja moni on jopa vaihtanut merkkikoneesta motoon..
Cooleri kirjoitti:Kertooko se tuotteen laadusta ja käyttäjien tyytyväisyydestä mönkijää kohtaan että tässäkin viestiketjussa olevilla ei taida olla kuin yhdellä enään CF-moto ?Aikaa mennyt vuosi ensimmäisestä viestistä..![]()
Niin ne mielipiteet muuttuu kun kokemuksia kertyy...
Olet ajanut tämän jälkeen ilmeisesti aika paljon kun myynti-ilmoituksessa luettelet vähän enemmän vaihdettuja osia, mm. moottori, laakereita jne...marko450R kirjoitti:Mulle tuli iso vika mun motoon. Taitaa olla isoin vika mitä siin on ollu.. Siitä hajos valojen releTaitaa johtuu siitä kun on KIINALAINEN..