Kysymys onnellisille omistajille..

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
Dinli
Noppeli

Re: Kysymys onnellisille omistajille..

Viesti Kirjoittaja Dinli »

No onneksi sillä on vuoden takuu :)
Eiköhän se tule vuodenpäästä vaihdettua, oli se prätkä tai mönkkäri ni aina on tullu pidetty korkeintaan vuosi..
Dinli 450 904
garrett
Noppeli
Mönkijä:: LM 550

Viesti Kirjoittaja garrett »

Cooleri kirjoitti:Kertooko se tuotteen laadusta ja käyttäjien tyytyväisyydestä mönkijää kohtaan että tässäkin viestiketjussa olevilla ei taida olla kuin yhdellä enään CF-moto ?Aikaa mennyt vuosi ensimmäisestä viestistä.. ](*,)
Niin ne mielipiteet muuttuu kun kokemuksia kertyy... :roll:
Minä olen ollut ihan tyytyväinen oman moton toimintaan kahden vuoden/ 2000 km aikana, jonka laite on minulla ollut. Rempat olleet vetarin suojakumin vaihtoja, jarrujen herkistelyä ja metsässä osumaa saaneiden muovien fiksailua, eli ei mitään ylitse pääsemätöntä. Hauskaa on ollut koko rahan edestä :P . Ja tarkoitus olisi vielä jatkaa muutama vuosi motolla eteenpäin.

Itsellä mönkijä ollut harrastekäytössä, ja onpa se joskus joutunut puukuormaakin metsässä kiskomaan. Ja aina on ajamalla pois tultu. Öljyt vaihdettu heti uutena länsimaisiin tuotteisiin ja sen jälkeen huolto-ohjelman mukaisesti. Ja koska itse olen mönkijäni maksanut, niin maltan odotella muutaman minuutin koneen lämpenemistä, ennen kuin lähden urku auki liikenteeseen :twisted: .

Varmasti Moto häviää mukavuudessa ja joidenkin yksityiskohtien toteutuksessa Japanilaisille ja Amerikkalaisille kilpailijoilleen, mutta on kyllä hintakin tieliikenne rekisteröitynä ihan eri luokkaa. Minulle on aivan sama missä maassa se on tehty, kunhan vain toimii.

Coolerilla on ilmeisesti sattunut olemaan hieman huonompia kokemuksia kiinalaisten kanssa, ainakin asenne tuntuu olevan hieman "nihkeä" ko. maasta tulevia laitteita kohtaan. Mutta kukin ajakoot hyväksi havaitsemallaan mönkijällä, olkoot se sitten Moto, Honda, Polle tai vaikka sitten se Kymco :wink:
CFMoto 500 tl -07
Metsuari
3WD

Viesti Kirjoittaja Metsuari »

Vuosi ollut. Vähällä käytöllä n.1000km mittarissa. Hyvin on pelannut ja lähtenyt käyntiin vaikka seisoo aina noin 4 viikkoa kylmillään. Jotain muttereita on löystynyt revitellessä. Takuuseen napsahti jäähdytin jossa oli valuvika uutena. Jämy (Motorpower) hoiti silloin asian kiitettävästi. Hintansa väärti ollut tällä käytöllä.
jusa
6WD
Mönkijä:: CF-Moto 500
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jusa »

Pari vuotta takana ja n.3000km. Pikkuvikoja (lataussäädin ja kurkku) ollut ja tulee olemaan.
Eikä kaduta että Moto tuli ostettua. Järkevällä käytöllä oiva peli.
Turhake--HAH--Kateellisten panettelua
GT-555
4WD
Mönkijä:: 800cc Renegade

Viesti Kirjoittaja GT-555 »

reilu 600km mittarissa ja Ainakin vielä nfm on hyvin pelittäny. vinkiks vois sanoo että leikatkaa suosiolla astinlautojen se lokari osa pois, ei ne kestä. Ite leikkasin ne pois ja laitoin kumista siihen uudet, eipä tarvii enää pelleillä niiden kanssa :lol:
Panssarivaunut on out!
marko450R
Noppeli
Mönkijä:: 420 fe

Viesti Kirjoittaja marko450R »

Mulle tuli iso vika mun motoon. Taitaa olla isoin vika mitä siin on ollu.. Siitä hajos valojen rele :cry: Taitaa johtuu siitä kun on KIINALAINEN.. :lol:
xedson
6WD
Mönkijä:: Cf-Moto 500 & Honda CR-V
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xedson »

Kyllä moto on rahansa edestä toiminut minun käytössä, ei ole valitellut töistä eikä mennyt lakkoon kuin kerran kun polttoaineletkun kiristin ei pitänyt vaan valuttin löpöä tankista. Bensaahan siinä meni yönaikana 10litraa mutta kun vaihtoi sen ja muutkin glemmarit niin on moto toiminut.

Kannattava ostos ja minun kohdallani EC:n toiminta ei ole ollut niin huonoa tosin perustuu vain siihen kertaan kun kävin tilaamassa ja noutamassa motoni Espoosta. Ei takuu vikoja toistaiseksi, onneks...

Edit: Kesällä hajos etuperä mutta meni takuuseen =D>
Viimeksi muokannut xedson, 18 Joulu 2009 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CF-Moto 500 4x4 Camo (kilvetön) http://kuvablogi.com/blog/16020/
Cooleri
Tracks

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

Minä olen ollut ihan tyytyväinen oman moton toimintaan kahden vuoden/ 2000 km aikana, jonka laite on minulla ollut.
Niin no,toi 2000km vastaa omassa käytössä n.2kk ajoa. Kyllähän mönkkäri merkistä riippumatta kestää jos sillä ei ajeta.Toisaalta ymmärrän hyvin senkin että jos käyttö on todella noin vähäistä niin ei ole mitään järkeä maksaa merkkipelistä tuhansia euroja enemmän.
Back in business
ramppu
2WD

Viesti Kirjoittaja ramppu »

kohta tulee 2 vuotta täyteen ja ihan mukavasti on mennyt
5000 km ja 200 tuntia
huoltoja oon tehnyt lähinnä noista kilometreistä johtuen
etu/takaperän öljyt 1000 km välein(aika nopea toimenpide)
moottoriöljyt + suodatin 2000-2500 kom
suzuki vinsoniin sopiva variaattori remmi vaihdettu nyt 2. kerran
alkoi pitämään "kolinaa" variaattorista ,ensin epäiltiin 2.variaattorin niittauksien kuntoa mutta
tiukasti oli niittaukset kunnossa,remmi oli vähän murtuneen oloinen ja
varsinaisen äänen piti 1.variaattorin rullien "jämähtäminen" eli puhdistettiin rullat ja voideltiin ne kunnolla
ja taas toimii hyvin
niin mulla on se big wheel kit by suzuki vinson ja hyvin toimii
venttiilit voisi säädättää/säätää kun on jo "sisäänajo" kohta tehty eli 5000 km
sora/metsäteitä kolottu pääasiallisesti
mutta aina välillä myös yritetty mönkiä kiimiksellä porissa
ensi kesänä takapihan terassitöissä "pikkutraktorin" virkaa motolla pitäisi hoitaa
eli peräkärrykuormia mursketta jne pitäisi motolla ajella
eli työkäyttöä luvassa
onpa kova kone sanoi mummo hohtimista
Dinli
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Dinli »

Muutamia kuukausia jo takana ja hyvin pelaa ;) Ekat huollot takana ainut miinus että joku luultavasti hiiri tms oli järsinut ilmanputsariin reijän. Vielä ainakin tyytyväinen kiinalaiseen hyäkkäysvaunuun ja mitä olen nyt jututtanut naamatusten kavereita jotka ajelee kilpaa rasteja "merkkivehkeillä" kehuu Motoa kovasti, kaikki mainitsevat vain miinukseksi suuren koon ja ison kääntösäteen muuten kulemma yhtä laadukkaan oloinen kun merkkivehkeet vaikka kaikki olivat alkuun epäilleet kiinalasta mutta nyt on kulemma yleistynyt harrastuksenparissa ja moni on jopa vaihtanut merkkikoneesta motoon..
Dinli 450 904
pitzpie
2WD
Mönkijä:: AC 366 4x4

Viesti Kirjoittaja pitzpie »

No jos se elamyscenter on nii sonta ostakaa motorpowerist :lol:
HoHa
6WD

Viesti Kirjoittaja HoHa »

Dinli kirjoitti: ja moni on jopa vaihtanut merkkikoneesta motoon..
Aika rohkeasti sanottu :) Jostain pienestä merkkikoneesta ehkä mutta kyllä se virta taitaa olla juurikin päinvastoin. Jos vilkasee CF-moto ketjua ja katsoo avataria niin aika monen alla lukee jo jotain muuta kun CF-moto. :wink: Mutta eihän sitä tiedä jos vaikka ottaisi toisen ihan rypemiseen ja siihen käyttöön Cheffi vois olla soiva peli. Vielä kun tulee vähän tehokkaampaa mallia ja voitan lotossa että on vara harrastaa :wink:
- Matkustaja jo toisessa polvessa.
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
Tompa 79
3WD
Mönkijä:: NFM 500S

Viesti Kirjoittaja Tompa 79 »

Cooleri kirjoitti:Kertooko se tuotteen laadusta ja käyttäjien tyytyväisyydestä mönkijää kohtaan että tässäkin viestiketjussa olevilla ei taida olla kuin yhdellä enään CF-moto ?Aikaa mennyt vuosi ensimmäisestä viestistä.. ](*,)
Niin ne mielipiteet muuttuu kun kokemuksia kertyy... :roll:

VAI oisko käyny niin että, vaihettu MOTO ns. merkki laitteeseen ja ruvennu kaduttaa :mrgreen:
pehtoori
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pehtoori »

no on ryvetty pitkin kairoja, ajettu teitä,vejetty hirviä.uitu jokia yli.aurattu lumia n6000 km ja eiku toimii .tankin mittari ja iskarit on vaihettu eikä muuta.empä tiiä vältää mulle
Catiska
6WD
Mönkijä:: Polaris Ranger 570 ESP 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Catiska »

marko450R kirjoitti:Mulle tuli iso vika mun motoon. Taitaa olla isoin vika mitä siin on ollu.. Siitä hajos valojen rele :cry: Taitaa johtuu siitä kun on KIINALAINEN.. :lol:
Olet ajanut tämän jälkeen ilmeisesti aika paljon kun myynti-ilmoituksessa luettelet vähän enemmän vaihdettuja osia, mm. moottori, laakereita jne...
Vastaa Viestiin