Pakki rajoitin

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

sundgren kirjoitti:eikös ohjekirjassa lue että pakki rajoittimen saa pois kun on tasauspyörästön lukot kytketty ja painetaan sitä valokatkaisimen päällä olevaa nappia...

Näin ainakin mulla tänään toimi kun joutui isoa kärriä peruuttamaan... jos ei ole lukkoja päällä niin rajoittaa....
Älä perskules. Toi täytyy koittaa ku ens kerran alkaa rajoitin ränkyttää.Mä kun en oikee jaksais alkaa noit piuhoi pätkii..
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Avatar
J.O.B
Tracks
Viestit: 953
Liittynyt: 30 Tammi 2006 10:55
Paikkakunta: Kirkkonummi. CFmoto Ku-Ra Racing edition.

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

Juu en tiedä mitä ohjekirja sanoo kun en oo semmosta saanu.
Mulla on sitten vissiin tuo rajoitin rikki, koska se ei pätki.
No, se vika ei mua haittaa :wink:
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
Avatar
vaughan
Tracks
Viestit: 4759
Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

Eilen kun käytiin rymyämässä taas mettässä ni huomasin kans et lukot päällä pakittaa hienosti.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Avatar
Pikkarainen
4WD
Viestit: 231
Liittynyt: 13 Helmi 2007 21:25
Mönkijä:: TGB Blade 525
Paikkakunta: I-U

Rajoittimesta vielä

Viesti Kirjoittaja Pikkarainen »

Löytyi vähän dokumenttia aiheeseen, mutta ei malliin CF-Moto... Mutta periaate on sama, täältä löytyy
pessimistin näkemys: optimistille ei koskaan tule iloisia yllätyksiä

TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/

Uudenmaan Mönkijät ry
Leipuri
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 22 Helmi 2007 14:06
Paikkakunta: Tuusniemi

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

Meikä yritti pakittaa varovaisella kaasulla ja sitten lisätä vähitellen niinkuin on neuvottu, mutta ei se perkules lähe liikkeelle vaikka kuinka suostuttelisi... taas joutui käyttämään sitä lukon nappia että sai rajoittimen pois päältä...

Oisko kellään apuja tähän ongelmaan?
Jos joku neuvoisi mitkä johdot menevät rajoittimelle niin voisin laittaa lisä napin jolla ohittaa rajoittimen pakittassa? tai poistaa kokonaan...

"Minun" ohje etuperän särkymisen estämiseksi: vältä keltaisen napin käyttöä koska se saattaa jättää etuperänlukon päälle ja siitä ei hyvää seuraa... eli lukon hampaat kuluvat tai koko etuperä halkeaa... kokemusta on...
Jos joutuu käyttämään niin lukko tulee poistaa päältä moton paikallaan ollessa ja ei saa olla ollenkaan veto päällä...
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Hae Moton kytkentäkaavio: linkki tässä.
Avatar
Levin357
4WD
Viestit: 158
Liittynyt: 18 Maalis 2007 21:25
Mönkijä:: rene 07 800 optio
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Levin357 »

mä laitoin siihe sini-valkoisee johtoo 5 voltin relen ja parit vastukset
relestä tulee heräte 12 volltin relelle joka laittaa pakkivalot päälle ps jos sen piuhan katkasee tulee näyttöön R ja pysyy eikä muuto auta siihe rajoittajaa mitenkää
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Levin357 kirjoitti:mä laitoin siihe sini-valkoisee johtoo 5 voltin relen ja parit vastukset
relestä tulee heräte 12 volltin relelle joka laittaa pakkivalot päälle ps jos sen piuhan katkasee tulee näyttöön R ja pysyy eikä muuto auta siihe rajoittajaa mitenkää
:roll: Mitä helv...ä tuossa lukee?

Laitanpa sinulle pussillisen pilkkuja ja pisteitä tulemaan, niin voit käyttää niitä kirjoituksiisi.

Kannattaa käyttää "esikatselu" ominaisuutta, ennen kuin päästää kirjoituksen eetteriin :)
Avatar
Levin357
4WD
Viestit: 158
Liittynyt: 18 Maalis 2007 21:25
Mönkijä:: rene 07 800 optio
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Levin357 »

,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,..,..,
no siinä niitä.
ramppu
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Maalis 2007 09:23
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja ramppu »

siitä pakkirajoittimesta vielä että onko sähkökuvissa pakkirajoitin se "odometer sensor" vai onko joku muu rekkula
alkaa pikkuhiljaa toi rajoitin käymään hermoille ja jotain toimenpiteitä se vaatii, onko kukaan saanut ohitettua sitä rekkulaa
sähköpuolen pikkuvikoja on vähän ollunna mm starttirele alkaa joskun "napsuttaa" startatessa aika kovalla tahdilla kun akkua on rasitettu vinssillä / motoa ei ole ajettu vähään aikaan
akun varauskapasiteetti myös arveluttaa talvikäytössä mikäli niitä pakkaskelejä tänne härmälandiaan vielä tulee
mulla halpavillen varashäly ebaystä hankittu toimii muuten hyvin mutta kun ei vähään aikaan ajele/moto ollut käynnistämättä pariin päivään niin tallista kuuluu hälyn varoitussirkutukset muutaman kerran , ihan kuin reagoisi akkujännitteen pienenemiseen
voipi olla että talveksi tarvii hankkia jonkin sortin hyytelöakku jos se vaikuttaisi asiaan
Avatar
Vee-äM
R.I.P
Viestit: 2460
Liittynyt: 20 Loka 2005 08:20
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Odometer sensor on matkamittarin anturi,overall distance jotain sensori.

Hatusta vedetty suomennos :shock:
Kuva
Avatar
jusa
6WD
Viestit: 347
Liittynyt: 19 Helmi 2007 18:46
Mönkijä:: CF-Moto 500
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jusa »

hanska kirjoitti:Sille cdi boxille tuleva vaaleansininen/valkoraitainen piuha on ilmeisesti pakkirajoittimelle, vannomaan en voi mennä mutta sähkökaavojen mukaan se on peruutuksen tunnistimelta tuleva johto..ja cdi boxi rajoittaa kierrokset ku pakki kytketään.
Tämä toimii: Boxin sini/val piuha poikki ja maihin
Turhake--HAH--Kateellisten panettelua
mmc-tero
6WD
Viestit: 361
Liittynyt: 27 Touko 2007 09:51

Viesti Kirjoittaja mmc-tero »

Juuri niinkun Jusa sanoin "konepelti"vaan auki ja sieltä ohjausboksin sin/val johto vaan maihin niin eipä enää rajotin häiritse,
ja jos haluaa niin laittaa vielä vaihtokytkimen siihen niin voi valita onko rajotin pois kokoajan vai normaalisti toiminnassa.

(muistaakseni se johto oli sen Liittimen vasemmassa alareunassa)

kannattaa olla sitten "varovainen" ekalla peruutuksella ettei lennä stogan yli ;-)
KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
Avatar
migu250
Tracks
Viestit: 1270
Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Paikkakunta: Pohjois-Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

jusa kirjoitti:
hanska kirjoitti:Sille cdi boxille tuleva vaaleansininen/valkoraitainen piuha on ilmeisesti pakkirajoittimelle, vannomaan en voi mennä mutta sähkökaavojen mukaan se on peruutuksen tunnistimelta tuleva johto..ja cdi boxi rajoittaa kierrokset ku pakki kytketään.
Tämä toimii: Boxin sini/val piuha poikki ja maihin
Eli sama kuin lootan päällä oleva piuha, kunhan muistaa että esim. pakkivaloa ei mittarissa silloin enää loista, mutta jos tietää missä on pakki (kepin asento) ei hätiä, lisäksi ei pidä lähteä urku auki liikkeelle jospiunohtanut et pakki vaihteella voipi tulla pien ylläpi kun lähössä etiä päin.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
mmc-tero
6WD
Viestit: 361
Liittynyt: 27 Touko 2007 09:51

Viesti Kirjoittaja mmc-tero »

Kun katkasee sieltä boksilta niin kaikki toimii edelleen normaalisti,myös pakin merkkivalo näytössä.
KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
Vastaa Viestiin