Älä perskules. Toi täytyy koittaa ku ens kerran alkaa rajoitin ränkyttää.Mä kun en oikee jaksais alkaa noit piuhoi pätkii..sundgren kirjoitti:eikös ohjekirjassa lue että pakki rajoittimen saa pois kun on tasauspyörästön lukot kytketty ja painetaan sitä valokatkaisimen päällä olevaa nappia...
Näin ainakin mulla tänään toimi kun joutui isoa kärriä peruuttamaan... jos ei ole lukkoja päällä niin rajoittaa....
Pakki rajoitin
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Eilen kun käytiin rymyämässä taas mettässä ni huomasin kans et lukot päällä pakittaa hienosti.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- Pikkarainen
- 4WD
- Viestit: 231
- Liittynyt: 13 Helmi 2007 21:25
- Mönkijä:: TGB Blade 525
- Paikkakunta: I-U
Rajoittimesta vielä
Löytyi vähän dokumenttia aiheeseen, mutta ei malliin CF-Moto... Mutta periaate on sama, täältä löytyy
pessimistin näkemys: optimistille ei koskaan tule iloisia yllätyksiä
TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/
Uudenmaan Mönkijät ry
TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/
Uudenmaan Mönkijät ry
Meikä yritti pakittaa varovaisella kaasulla ja sitten lisätä vähitellen niinkuin on neuvottu, mutta ei se perkules lähe liikkeelle vaikka kuinka suostuttelisi... taas joutui käyttämään sitä lukon nappia että sai rajoittimen pois päältä...
Oisko kellään apuja tähän ongelmaan?
Jos joku neuvoisi mitkä johdot menevät rajoittimelle niin voisin laittaa lisä napin jolla ohittaa rajoittimen pakittassa? tai poistaa kokonaan...
"Minun" ohje etuperän särkymisen estämiseksi: vältä keltaisen napin käyttöä koska se saattaa jättää etuperänlukon päälle ja siitä ei hyvää seuraa... eli lukon hampaat kuluvat tai koko etuperä halkeaa... kokemusta on...
Jos joutuu käyttämään niin lukko tulee poistaa päältä moton paikallaan ollessa ja ei saa olla ollenkaan veto päällä...
Oisko kellään apuja tähän ongelmaan?
Jos joku neuvoisi mitkä johdot menevät rajoittimelle niin voisin laittaa lisä napin jolla ohittaa rajoittimen pakittassa? tai poistaa kokonaan...
"Minun" ohje etuperän särkymisen estämiseksi: vältä keltaisen napin käyttöä koska se saattaa jättää etuperänlukon päälle ja siitä ei hyvää seuraa... eli lukon hampaat kuluvat tai koko etuperä halkeaa... kokemusta on...
Jos joutuu käyttämään niin lukko tulee poistaa päältä moton paikallaan ollessa ja ei saa olla ollenkaan veto päällä...
Levin357 kirjoitti:mä laitoin siihe sini-valkoisee johtoo 5 voltin relen ja parit vastukset
relestä tulee heräte 12 volltin relelle joka laittaa pakkivalot päälle ps jos sen piuhan katkasee tulee näyttöön R ja pysyy eikä muuto auta siihe rajoittajaa mitenkää

Laitanpa sinulle pussillisen pilkkuja ja pisteitä tulemaan, niin voit käyttää niitä kirjoituksiisi.
Kannattaa käyttää "esikatselu" ominaisuutta, ennen kuin päästää kirjoituksen eetteriin

siitä pakkirajoittimesta vielä että onko sähkökuvissa pakkirajoitin se "odometer sensor" vai onko joku muu rekkula
alkaa pikkuhiljaa toi rajoitin käymään hermoille ja jotain toimenpiteitä se vaatii, onko kukaan saanut ohitettua sitä rekkulaa
sähköpuolen pikkuvikoja on vähän ollunna mm starttirele alkaa joskun "napsuttaa" startatessa aika kovalla tahdilla kun akkua on rasitettu vinssillä / motoa ei ole ajettu vähään aikaan
akun varauskapasiteetti myös arveluttaa talvikäytössä mikäli niitä pakkaskelejä tänne härmälandiaan vielä tulee
mulla halpavillen varashäly ebaystä hankittu toimii muuten hyvin mutta kun ei vähään aikaan ajele/moto ollut käynnistämättä pariin päivään niin tallista kuuluu hälyn varoitussirkutukset muutaman kerran , ihan kuin reagoisi akkujännitteen pienenemiseen
voipi olla että talveksi tarvii hankkia jonkin sortin hyytelöakku jos se vaikuttaisi asiaan
alkaa pikkuhiljaa toi rajoitin käymään hermoille ja jotain toimenpiteitä se vaatii, onko kukaan saanut ohitettua sitä rekkulaa
sähköpuolen pikkuvikoja on vähän ollunna mm starttirele alkaa joskun "napsuttaa" startatessa aika kovalla tahdilla kun akkua on rasitettu vinssillä / motoa ei ole ajettu vähään aikaan
akun varauskapasiteetti myös arveluttaa talvikäytössä mikäli niitä pakkaskelejä tänne härmälandiaan vielä tulee
mulla halpavillen varashäly ebaystä hankittu toimii muuten hyvin mutta kun ei vähään aikaan ajele/moto ollut käynnistämättä pariin päivään niin tallista kuuluu hälyn varoitussirkutukset muutaman kerran , ihan kuin reagoisi akkujännitteen pienenemiseen
voipi olla että talveksi tarvii hankkia jonkin sortin hyytelöakku jos se vaikuttaisi asiaan
- jusa
- 6WD
- Viestit: 347
- Liittynyt: 19 Helmi 2007 18:46
- Mönkijä:: CF-Moto 500
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Tämä toimii: Boxin sini/val piuha poikki ja maihinhanska kirjoitti:Sille cdi boxille tuleva vaaleansininen/valkoraitainen piuha on ilmeisesti pakkirajoittimelle, vannomaan en voi mennä mutta sähkökaavojen mukaan se on peruutuksen tunnistimelta tuleva johto..ja cdi boxi rajoittaa kierrokset ku pakki kytketään.
Turhake--HAH--Kateellisten panettelua
Juuri niinkun Jusa sanoin "konepelti"vaan auki ja sieltä ohjausboksin sin/val johto vaan maihin niin eipä enää rajotin häiritse,
ja jos haluaa niin laittaa vielä vaihtokytkimen siihen niin voi valita onko rajotin pois kokoajan vai normaalisti toiminnassa.
(muistaakseni se johto oli sen Liittimen vasemmassa alareunassa)
kannattaa olla sitten "varovainen" ekalla peruutuksella ettei lennä stogan yli
ja jos haluaa niin laittaa vielä vaihtokytkimen siihen niin voi valita onko rajotin pois kokoajan vai normaalisti toiminnassa.
(muistaakseni se johto oli sen Liittimen vasemmassa alareunassa)
kannattaa olla sitten "varovainen" ekalla peruutuksella ettei lennä stogan yli

KOTKOT outlanteri 800 äks äks see
- migu250
- Tracks
- Viestit: 1270
- Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
- Paikkakunta: Pohjois-Espoo
- Viesti:
Eli sama kuin lootan päällä oleva piuha, kunhan muistaa että esim. pakkivaloa ei mittarissa silloin enää loista, mutta jos tietää missä on pakki (kepin asento) ei hätiä, lisäksi ei pidä lähteä urku auki liikkeelle jospiunohtanut et pakki vaihteella voipi tulla pien ylläpi kun lähössä etiä päin.jusa kirjoitti:Tämä toimii: Boxin sini/val piuha poikki ja maihinhanska kirjoitti:Sille cdi boxille tuleva vaaleansininen/valkoraitainen piuha on ilmeisesti pakkirajoittimelle, vannomaan en voi mennä mutta sähkökaavojen mukaan se on peruutuksen tunnistimelta tuleva johto..ja cdi boxi rajoittaa kierrokset ku pakki kytketään.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA