CF-Moto Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
Levin357
4WD
Mönkijä:: rene 07 800 optio
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Levin357 »

mulla on ceffillä ajettu 800 km ja etu lukko porsis ny ollu korjattavana ec llä jo koht kuukauden mut waari lupas hoitaa homman kotii
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Noniin, sulaliitin ongelmaan löytyi ongelman aiheuttaja: alimitoitetut johtimet.

Eli ei välttämättä lataussäädin ole viallinen, jota aikaisemmin kirjoitin ja huutelin viaksi.

Valmistaja päässä reagoitu ongelmaan ja ratkaisuja on tulossa.

-M-
Leipuri
2WD

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

Meikän cf keitti akkuaan lauantaina... Ajoin ilman valoja noin 3 tuntia päivän aikana sit kun jäin pohjasta kiinni niin siinä nujutessa cf herkesi käymästä pörpötti vain ja sammui taas käynnistin ja eikun tupsahti sammua... perkules tuli sanottua jonkun kerran...
kaveri lähti hakemaan työkaluja....
Niin rupesin kuntelemaan että mikä ruplattaa penkin alla akkuhan se oli, äkkiä otin akun johdot irti ja soitin Waarille...
Siinä yhteisen mietinnän tuloksena päätin kokeilla että otin sen lataus säätimeltä tulevan (3 valkoista) johtoliittimen irti ja kokeilin käynnistää koneen, jopas rupesi käymään ja pääsin jatkamaan matkaani kotia kohti...

Eli minustan joku säädin on kyllä rikki koska 3 käynistys kerran ja 5 km ajon jälkeen akun virta määrä oli 12,5v ilman latausta...
Kun kytkettiin johdot kiinni työnti akkuun 14,3v joka on oikea lukema, mutta jotain syystä se ei katkaise latausta vaan tyrkyttää koko ajan 14,3v jos ajaa koko ajan ilman valoja niin akku ainakin minun cf kiehuu... ja ehkä ne johdotkin joskus sulaisi...
Levin357
4WD
Paikkakunta: Wahto TEAM Vetelän Marttyyrit ex cf mopo ex AC 500 ex Arctic Cat 650 V2
Viesti:

nonii ja tarina jatkuu.eli ensin porsi lukko jota korjattiin kuukausi. hain koneen kotiin 21.3 ja ajoin 27 km jonka jälkeen porsi kone. 23.3 kone takasin Pesän ec:lle. nyt 18.4 eikä vieläkään kunnossa. enisin yrittivät laittaa mun syyksi et hajos kun ei ollut vaihdettu öljyn suodatinta 500km huollossa,jonka teki laitratek. eivät voineet vaihtaa suodatinta kun ei siellä Pesän ec:llä ollut niitä.nyt ec yrittää laittaa mun koneeseen KÄYTETTYJÄ osia,joka on mun mielestä hanurista. onnex laitratek tuli väliin ja ilmotti, että tähän koneeseen ei käytettyjä laiteta.ja nyt viimenen tikki minkä Pesän ec teki on et hoonasivat lämpöleikanneen pytyn ylikokoon johon niillä paskoilla ei oo ees mäntää.nyt ne on tilannu lentorahtina uuden pytyn. mut viimex ku tilasivat lentorahtina mun uuden perän ni kesti pesä 2 vk. eli en ikinä tuu asioimaan tän Pesän ec:n kanssa.
niin eikä oo tiedossa koska kone tulee mut toivon HARTAASTI et ees ennen ens talvee :axe: :axe: :axe: :axe:
undis-73
6WD
Mönkijä:: Myyty...

voi taivas sentään

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

Tuntuu ihan uskomattomalta jutulta.Ei voi käsittää että maahantuoja liike voi toimia tolla lailla,ota nyt ihmeessä yhteyttä johonki isompaan tahoon(kuluttajasuoja)ja kysy mitä korvauksia sulla on mahdollista vaatia.Ei muuta kun jaksamista sulle ja tsemppiä ton kys. liikkeen kanssa :Hangman: noin niille pitäis tehdä...
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
Levin357
4WD
Viesti:

ja ei ko jatkoo. ajoin tänään turusta vartavasten espoosee, et pääsin huutaa sille lego ukolle :badgrin: :badgrin: sinne VIT.N ec:riin ja kullä teki hyvää. koko pulju oli hiljaa ku auoin totuuksii.
nii ja hätäpäissään lupas sen kotii vielä tällä viikolla (jännä nähä )
koko se sakki siellä on joko opiskellu tai luonnostaa dumb f u c k´s
velho
6WD

Viesti Kirjoittaja velho »

tuollaista oisin tiedustellut kun hiljaa ajettaessa kytkimestä kuuluu sellainen viik,viik,viik ääni ääni tulee jokaisella kytkimen kierroksella ei siis koneen kierrokslla.
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
kytkin ottaa kiinnii pätkimällä varsinkin pakilla pieneen mäkeen kun koitin!?
tuntuu kuin kytkin rumpu olis soikia vai onks ihan uuden karheutta?
koneella on kruisailtu 350km
Mookku ja Vaakku ATV
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
Niksutin@
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

Oletko jauhattanu jossain suossa kunnolla kiinni ja polttanu hihnan. Vaikuttais hieman siltä että hihnaan on palanu kolo . Tai ainakin se on yks vaihtoehto.
velho
6WD

ajo on ollut kyllä varsin sisä siistiä ei oo revitty eikä jauhettu missään paikassa. se on koko ajan pitäny sitä ääntä mut tänään huomasin että se on koventunu huomattavasti! täytyy ottaa se varin koppa auki ja kattella misä kunnossa se hihna on!
Kiitos vinkistä!
Mookku ja Vaakku ATV
MikaR

Etulukko/ veto reistailee?

Nappi ja sähkö moottori toimii (ja indikaattori valot myös), mutta mitään ei tapahdu nelivedon kytkeytymisen/ irroituksen/ lukon toiminnassa?

Syy: laitteen liian suuri nopeus nappia painaessa. Särkee liuske hammastuksen siirtäjä haarukasta.

Korjaus: Lakki kouraan ja korjaamoon :)

Ei mene takuuseen :(

-M-
MikaR

velho kirjoitti:tuollaista oisin tiedustellut kun hiljaa ajettaessa kytkimestä kuuluu sellainen viik,viik,viik ääni ääni tulee jokaisella kytkimen kierroksella ei siis koneen kierrokslla.
Luulisin, että overdrive etsii paikkaansa. Minullakin moinen ääni kuului, mutta nyt enemmän ajettuna, lopetti.

Ei se kytkin siellä pätki, pakin "ryntäyksen rajoitin" kylläkin.

On ominaisuus, ettei kuski lennä tangon yli: "vaihde pakilla, vaikka olin menossa eteenpäin" :)

-M-
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaughan »

meura kirjoitti:

On ominaisuus, ettei kuski lennä tangon yli: "vaihde pakilla, vaikka olin menossa eteenpäin" :)

-M-
Tutun kuulosta toi "vaihde pakilla vaikka olin menossa eteenpäin" mulle kävi niin viime ajoreissulla ja törmäsin sit yhteen hondaan... :oops:
Vauriona kirjattiin särkynyt taka heijastin.Hondasta ei tietty hajonnu mitään.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
velho
6WD

meura kirjoitti:
velho kirjoitti:tuollaista oisin tiedustellut kun hiljaa ajettaessa kytkimestä kuuluu sellainen viik,viik,viik ääni ääni tulee jokaisella kytkimen kierroksella ei siis koneen kierrokslla.
Luulisin, että overdrive etsii paikkaansa. Minullakin moinen ääni kuului, mutta nyt enemmän ajettuna, lopetti.

-M-

Juu ei se pakki rajotin oo, kun nyt lähtee vaikka valoista ni rupee aluks vehkeet hyppimään ja lähtö on "räjähtävä" ja kaikkee muuta kun hallitun näköinen!
Sitä et mikä siellä nytkyttää en tiiä mut on aika ärsyttävä vika, vaikka muuten toimii vehkeet hyvin. Ajettu n.800km
Mookku ja Vaakku ATV
MikaR

velho kirjoitti: nyt lähtee vaikka valoista ni rupee aluks vehkeet hyppimään ja lähtö on "räjähtävä" ja kaikkee muuta kun hallitun näköinen!
Ihmetten vain, josko seuraava liikennevalo kiihdytys menisi sinulla pintakaasulla? Jos on kovin häiritsevää tuo eturenkaitten nosto :)

Ja moto tulee tekemään sitä" räjähtävää" lähtöä aina :D

On nimittäin ominaisuus, ei vika :)

-M-
vaughan
Tracks
Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
Viesti:

Re: :

Viesti Kirjoittaja vaughan »

SAR kirjoitti:Juu, kannattaa letkut ja liittimet tarkistaa. Minulla kävi niin 2 päivää siten että 2 kk vanha Linhai paloi lunastuskuntoon. Arvo on tällä hetkellä 10€
Tais lipsahtaa väärään paikkaan sun juttus kun ei mulle ainakaan aukene että
miten toi liittyy cf-moton ongelmiin ja niiden ratkaisuihin. :roll:
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Vastaa Viestiin