Sutisen MOTO TERRALANDER projektia

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
poke
Tracks

Re: Sutisen moto TERRALANDER 800(X8)

Viesti Kirjoittaja poke »

http://www.youtube.com/watch?v=urIWWvLf06o

Hiukan karkailee taas jutut, rauhoteltasko vähän?
Viimeksi muokannut poke, 03 Helmi 2013 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
SETMA
Tracks
Mönkijä:: ?

Viesti Kirjoittaja SETMA »

Ettei vaan ollu moton.... :badgrin:Niin noi suorituskyky mittaukset
Haminan seudun mönkijät ry
NorthState
2WD
Mönkijä:: Cf Moto 500

Viesti Kirjoittaja NorthState »

Sori, mutta mä en vaan ymmärrä noita kiihtyvyysjuttuja.
Terralanderi ei mun mielestä ole millään muotoa sovelias ajoneuvo kiihdytyshommiin, mönkijä on mönkijä.
Pumppis
6WD

Viesti Kirjoittaja Pumppis »

Keularautojen hitsausten kestävyyteen en luottaisi. Saumat näyttää sellaiselle että hitsipuikkoa on sulatettu saumattavien liitosten päälle.
Noviisi
Yamaha Grizzly 450 "Pikkukikotin"
ToniR81

Viesti Kirjoittaja ToniR81 »

Eikö tälle ketjulle tosiaan saa jotain tolkkua? Voisiko sutisen kirjoittelut tähän ketjuun kieltää? Asia periaatteessa voisi jopa kiinnostaa, mutta eihän tässä ole mitään järkeä. Ihme trolli sotkee vähäistäkin asiaa jota kiina koneesta koitetaan saada irti? Mies kehuu että konetta pitää virittää että se kulkee riittävästi ja nyt se on kuitenkin lumikone(jonka hitsaukset näyttää olevan joko kännissä tai muuten päin persettä vedetty).

Eli saisiko sellaista asiallista keskustelua laitteesta ja sen käypäsyydestä mihinkään ajamiseen vakiona. Virittelylle voisi avata oman topikin jos ko laitetta virittelee joku muu kuin sutinen? Tämän voisi kai siirtää suorana offi puolelle tai vaikka poistaa? Eikä tuo toinenkaan ketju aivan sutiselta ole säästynyt.

Eiköhän jokainen ole jo nähnyt mitä se sutinen saa aikaan ja mitä ei, puhuu yhtä, ei tee toista, mutta sotkee sen kolmannenkin. Eli voisiko trollille antaa vaikka pienen jäähyn? Jos ei muulla perusteella niin vaikkapa tuolla uhkailullaan, lienen ensimmäinen joka sai "uhkauksen" ja taisipa tuossa jokunen sivu sitten tulla suht selkeä vihje toisestakin... Eli kun ihminen ei enää verbaalisesti pärjää niin sitten huudellaan sieltä savon perukoilta kuin miehet, tai taitaa olla kasa kavereita huutamassa että saavat äänensä kuulumaan...

Toki tietenkin voi olla lukematta sutisen juttuja, mutta foorumilla ei taida olla nappia jolla voi hävittää tietyn henkilön viestit näkyvistä? Ja tietysti voisi vain lukea jutut(jos vaikka laitteesta puhuttaisiin ihan asiaakin), mutta tuo sutinen kyllä kääntää kaikki asiat juuri niin mutkalle kuin olla voi. Tai mitäs mä valitan, oikeastaan voisin ratkaista ongelman poistamalla omat tunnukseni, eihän mulla ole enää mönkijääkään... Eli, joku mode jos ei sutiselle saa jotain aisaa niin poistaa ainakin mun tunnukset, eipähän tule vahingossa lauottua jotain mitä saattaisi vielä joskus katua.
pommipoika
Tracks
Mönkijä:: Can-am 500 max T3

Viesti Kirjoittaja pommipoika »

viitsisikö joku ottaa screenshotin tuosta sutisen vastauksesta noihin kiihtyvyysmittauksiin, ettei pääse sanomisiaan poistamaan. Itse en pysty kun kännykällä kirjoittelen...
Mutta asiaan: Arvon Sutinen, nuo on ihan tuon terralander 800 kiihtyvyysarvot. Voin huomanne listailla sinulle 800 canan vastaavat.
Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
"Well there's your problem" -Adam Savage
ToniR81

Viesti Kirjoittaja ToniR81 »

Sutinen kirjoitti:
pommipoika kirjoitti:Mönkijä-lehden testeistä:
0-40kmh 2,21sec
0-60kmh 4,19sek.
0-80kmh 7,52sek.
huippunopeus: 102kmh
Mittaukset tehty kuivalla asfaltilla.
Onko noi kanan maksi mallin suoritus kyky ja kuivalla, ei miteenkään vakuutavat mutta
hyvä lähtö kohta, missä se 6,5 sekuntia sataseen oli :lol:
Eikö se satasta kuljekaan kun sitä ei tuosta ilmi käynyt, toi 102 pudotettiinko sekin venäläisestä
rahti koneesta kuten Moto Terranlanderi että kiihtyy paremmin :mrgreen:
Siis tämä pätkä ylös?
atv mies
Tracks

Viesti Kirjoittaja atv mies »

ToniR81 kirjoitti: vaikka poistaa?
No ei todellakaan! Tämähän on sitä parasta viihdettä koko foorumilla. Muutenhan täällä olisi hiljaista kuin huopatossu tehtaalla :lol:

otin screenshotin pommille tosta vastauksesta....

Terralanderi vaikuttaa hmm... Mielenkiintoiselta laitteelta, vaikkakin vaikuttaa hieman omasta mielestäni ylihinnoitetulta. No kunhan itse omistaja on tyytyväinen ostokseen ja laatuun. Oli se sitten muiden mielestä hyvä tai huono, pääasia on että itse on tyytyväinen. Tosin rajansa kaikella kehumisella...
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Mää näin unta että koheltaja anto sutinalle makupalan.
Kuvassa lienee kuitenkin joku mannekiini, ei sutina.
Kuva
stequ78
Tracks
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

atv mies kirjoitti: Terralanderi vaikuttaa hmm... Mielenkiintoiselta laitteelta, vaikkakin vaikuttaa hieman omasta mielestäni ylihinnoitetulta. No kunhan itse omistaja on tyytyväinen ostokseen ja laatuun. Oli se sitten muiden mielestä hyvä tai huono, pääasia on että itse on tyytyväinen. Tosin rajansa kaikella kehumisella...
Tuskin ketään olis koskaan alkanut vääntää tästä asiasta josko sutismaan olis pitäny alkuun vähän pienempää meteliä eikä koko ajan paukuttanut että nyt on tullu pihaan mönkkäreistä raivoisin, taisin itse olla ensimmäisiä jolla keitti yli tuo jatkuva moton ylistäminen ja se että miks jotkut voi olla niin tyhmiä et hassaa rahansa johonkin Can-am merkkilaitteisiin kun puolet halvemmalla pääsee kuuhun, tosiaan niinkuin monet muutkin kirjoittaneet jo että tuon mantran hokemista voi kutsua itsepetokseksi.

PS se merkki on Suzuki hayabusa .
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
kokki
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kokki »

Kyllähä oli taas aamukahville sopivan huvittavaa luettavaa. Lisää tätä!

Eipäs-joopa-kiihtyy-ei-kiihdy!
kane67
6WD

Viesti Kirjoittaja kane67 »

kokki kirjoitti:Kyllähä oli taas aamukahville sopivan huvittavaa luettavaa. Lisää tätä!

Eipäs-joopa-kiihtyy-ei-kiihdy!
Sama täällä aamukaffella hupia luettavaa... :D
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Sutinenkin tykkää banaanista toi apina on
kyllä komeemma näköinen kun meikäläinen.
Nyt on kiihdytelty ja Moto voitti ainakin liukkaalla ja
painovoiman tähden venäläisestä koneesta pudotus ajan.
Huomenta vaan kaikille kiihdyttelijöille vai pitäskö
sanoa että kiihtyjille :-)
Aiheet loppuu kohta.. motossa on paremmat
sähköt ja releet, akku on myös paremmassa paikassa.
Sit on kaasu jouset vakiona ja ajovalot.
Niin ja ilmastointi kelin mukaan.
Eiköhän nuilla taas saada aamu käyntiin.

Joku mainitsi kehumisesta, uhallani olen Terralanderia kehunut, ehkä välillä hiven liikaa ja osittain tahallaan
siksi että saadaan kommennteja tulemaan. Eikös se niin ole että hulluja ei tartte
yllyttää kun juttu lentää...vai lentääkö se muutenkin.
Sitä kun ei ole tuppi suu, suu vaahdossa ja sama välittyy pc kauttakin nettiin.
No ei Moto maailman paras varmaan ole, kaikki kai sen tietää, mutta mullle passeli peli
kadulle kun pikkasen sitä kutittelen... Pitäs tuota alustan säätö kokeilla hivenen takapäästä
saisko sekunnin pois kiihtyvyysestä ei tosi tuo ajettavuuteen vaikuttasko.
Mielestäni hyvä ajettava ja hallittava tiellä ja luisussa ( eikä ollut sit kehu ) niin ei tartte tosta väitellä.
Ajettavuus kun ei netin kautta välity se pitää itse testata ja kokea.
Nauratti eilen kun äijä ulkoiluttu koiraa että mikä kahjo se mönkijätä huudatta ja taas sama äijä
paahtaa hullun lailla takas, eli yleisöökin oli eilen paikalla :roll:
Itse jos näkis vastaavaa niin kieroon varmasti kattelisin.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Sutinen
Tracks
Mönkijä:: CF Moto 800 cc V2 vm 2013

Viesti Kirjoittaja Sutinen »

Barossa kirjoitti:Mää näin unta että koheltaja anto sutinalle makupalan.
Kuvassa lienee kuitenkin joku mannekiini, ei sutina.
Kuva
=D> tää oli hyvä tästä mie tykkäsin... :mrgreen: Kateeksi käy toi mannekiini
kun on paljon komeempi kuin meikäläinen ikinä.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää :-)
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

ToniR81 kirjoitti:Eikö tälle ketjulle tosiaan saa jotain tolkkua? Voisiko sutisen kirjoittelut tähän ketjuun kieltää?
Ei saa tolkkua, eikä Sutiselle tule kirjoituskieltoa tähän ketjuun. Itseasiassa tässä ketjussa lopetetaan moderointi kokonaan joten sana ja säännöt on jatkossa Sutisen päätettävissä. Näin on parempi kaikille, myös meillä Modeilla on paljon muutakin tehtävää kun opettaa yhtä foorumilaista käyttämään Muokkaa-toimintoa, näyttää sen käyttö olevan kovin vaikeaa. Tässä topicissa hän saa jatkossa kirjoittaa ihan niin monta viestiä oman viestin perään kun haluaa. Muissa topiceissa peräkkäin kirjoitetut viestit joko poistetaan, tai annetaan virallinen varoitus jotka tulee johtamaan sanktioihin.

Tuolla voi sitten käydä asiapitoista keskustelua Terralanderista ja siellä Moderaattorit puuttuu offtopicciin ja peräkkäisiin viesteihin selkeästi herkemmin kun tässä Sutisen omassa Terra keskustelussa. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 45&t=30780

Case closed, Koheraattori kiittää-kumartaa ja poistuu moderoimasta tätä Sutisen topiccia.
Kylätason mönkijäkuski
Lukittu