-n.2200km -07. Ei mitään merkittäviä vikoja. Jotain muttereita on saatu kiristää. Käsijarru vähän jumittaa (ei vapauta) välillä. Niin taitaa käydä kaikille värkeille jos liian vähällä käytöllä. Paljonko muiden motot kuluttaa öljyä?
Nyt kesällä huomasin, että jonkun verran kuluttaa öljyä matka-ajossa, kun pari kertaa päästelin mökille. Minkälaista matkavauhtia ootte pitänyt? Mulla näyttää olevan vähän päälle 70km, niin vari&kierrokset osuu järkevälle kohdalle (eip ulvo&tätistä...)
Lisäys: nyt kun muistelin, niin syylärissa on kennossa valuvika uudesta pitäen. Kuten yllä, niin vaihdettiin Motopowerissa ensimmäisessä huollossa sujuvasti uuteen. Luin tossa aikaisempia kommentteja, että moto on kuin Lada, kaikki kehuu, muuta kulman takana ropaa. Jutussa on totta ainakin toinen puoli. Hinnasta pitäisi pystyä päätellä jotain. Sitten pohtia, vastaako hinta/laatu omaa käyttöä&käsittelyä? Mulla tää on ainakin osunut kohdalle. Ite on ole ehtinyt ropata, vaikka välillä ois ehkä mieli tehnytkin. Hyvin en oo pitänyt, On kuitenkin toiminut ja määrävälein oon vienyt huoltoon.