Tästä olen samaa mieltä, olis ihan hyvä kuulla kiinalaisista koneista lisää myös muilta joilla ne pelaa hienosti, meinaan uskoisin ettei ne kaikki niin kuraa ole mitä annetaan ymmärtää, eihän niitä muuten niin kauheesti myytäisi jos olis ihan kelvottomia pelejä. Väitän että kiinalainen hankinta voi olla jolle kulle jopa parempi vaihtoehto kuin joku kalliimpi merkkilaite. Ei nämä merkkilaitteetkaan ihan viattomia ole, täältä on saanut lukea ihan jokaisella laatumerkilläkin olleista vioista ja "ominaisuuksista". Itse ajattelen että kiinalaisen tuotteen on ihan pakko kehittyä siinä missä muidenkin, vaikkakin ne tulis hieman jälkijunassa, mutta onko välttämättä mitään eroa jos ostat uuden kiinalaisen tai 5 vuotta vanhan merkkivehkeen ja hinta on suht sama ja luulisin että tekniikkakin, eli kiinalaiset lienevät nykyvehkeillään ainakin 5 vuotiaan merkkikamppeen tasolla ja niissä kiinalaisissa on vielä se uuden takuu plussana mitä vanhassa merkkivehkeessä ei ole.eda kirjoitti:Toivottavasti noita kiinalaiskokemuksia karttuu, vaikka ihan merkkiuskovaisten kiusaksikin. Asiatieto on kyllä parempaa kuin tyhjä turinointi.
Itsekin voisin periaatteessa ostaa myös kiinalaisen mönkijän seuraavaksi, mutta ilmeisesti minä myös olen niin aivopesty ja peloteltu etten taida uskaltaa vaan joudun tyytymään helppoon ratkaisuun ja hankkimaan sen kalliimman merkkilaitteen kuitenkin...
Pojallani on kiinalainen pikkumönkkäri (70 kuutioinen) ja se pelaa edelleen 3 vuoden jälkeen hyvin vaikka sitä ei ole säälitty ollenkaan ja käyttö on ollut usein aika rajua.