1500km taulussa ja öljyhuolto sekä muita tarkistuksia tehty. Edellisestä 1000km (heinäkuu) huollon välillä jotui taas vaihtamaan pakoputken tiivisterenkaan, mutta nyt niitä ei enää pitäisi mennä.
Ei muita vikoja tuolla viimeisellä 500km välillä, vaikka nyt on "uutuudenviehätyksen" kadottua vedetty välillä ihan kunnon kyytiäkin konetta sen suuremmin säälimättä. (Joku tolkku tietenkin ja etuperälle annettu aina hyvin aikaa kytkeytyä päälle/pois ym.)
Molemmat peräöljyt oli kuin juuri pullosta laitettu (1000km ajettuna).
Öljynsuodattimen leikkasin auki, eikä sieltäkään löytynyt oikein mitään. Ei edes suodattimen magneettiin ollut tarttunut yhtään mitään mujua. (SIMOTA LONGLIFE Motonet nro: 15-9901)
Huiput on GPS:llä mitattuna noussut 102km/h lukemaan tasaisella mutta mittari näyttää vaan 99

Variaattori tuli myös avattua tarkistusta varten, mutta ei sielläkään mitään havaittavaa kulumaa. Mitä nyt vetolautasen kiillottumista päätellen, sieltä voisi saada "vingulla" vielä pari km/h lisää kulkua, koska remmi ei näemmä nouse ihan reunalle asti ja rullilla olisi vielä vähän matkaa jäljellä.
Nyt ei pysty kyllä oikein mitään negatiivista keksimään tähän lähtöön. Voimaa saisi tietysti olla enemmänkin, mutta ei "mopolla mahottomia".
EDIT: jos jotain on pakko keksiä, niin välityksiä olisivat voineet suunnittelussa miettiä niin, että pitkä olisi pidempi, lyhyt lyhyempi ja pakki aina lyhyt. Kevyt 750kg (1000kg) peräkärryn peruuttelu ylämäkeen on vähän tuskasen tuntuista kytkimelle kun tuo pakki on liian pitkällä välityksellä.
