Cf-moto 525:n etuiskarit

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
jpm123
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Loka 2009 10:20

Cf-moto 525:n etuiskarit

Viesti Kirjoittaja jpm123 »

Onko kukaan tehnyt mitään virityksiä cf:n etupäälle itselläni vähän yli 1000 km ajettu 525: n jonka etupää on tosi löysä (jarrutuksissa niiaa tosi alas) iskarit on tiukimmissa säädöissä.
Lähinnä kiinnostaa että onko kukaan itse viritellyt tiukemmaksi niitä kun uudet iskarit ei ole ihan halpoja ja mitä olen uusia cf:iä kokeillut niin ei kovin tiukkoja ole niidenkään etupäät.....
Tomppa500
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 14 Helmi 2007 20:29
Paikkakunta: kiuruvesi

Re: Cf-moto 525:n etuiskarit

Viesti Kirjoittaja Tomppa500 »

Pätkät rautakankee tilalle... :twisted:
Mutta ei oo väljän voittanutta.
-Cfmoto500A tl-
Avatar
prkl007
6WD
Viestit: 622
Liittynyt: 20 Heinä 2006 22:18
Mönkijä:: Kawasaki BruteForce 750EPS -19
Paikkakunta: Pori

Re: Cf-moto 525:n etuiskarit

Viesti Kirjoittaja prkl007 »

Puristat kahdella pienellä liinalla jousta (paikallaan) kasaan muutaman sentin ja alle iskarin rakenteen sallimaan sopivaan kohtaa jotain alle - vaikka paksu U-pultti, jossa sellainen pyöreä vastakappale. Tälläinen on ainakin todettu jossain iskarimallissa toimivaksi...ja halpa on.
varjani
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Syys 2009 21:59

Re: Cf-moto 525:n etuiskarit

Viesti Kirjoittaja varjani »

juu todella löysät on, itellä kans kyseinen laite tl-mallina ja tiellä todellinen vaappuja ja maastossa paukkuu iskarit pohjaan jos vauhtia vähänkään liikaa. Oon kattonu broncon kaasuiskareita jousilla (vähän alle 100 kpl) jotka olis 660 tai 700 grizzlyyn sopivia mutta ei tiedä sopiiko suoraan vai vaatiiko rakentelua, eikä löydy ks. iskareista muutenkaan hirveesti tietoa. Onko jollakin kokemusta, toivatko eli ovatko paremmat kinukkien tekemät...( no siihen ei varmaankaan paljoa vaadita :wink: )
No sitten vielä joku sanoi et vaihda itte jäykemmät öljyt alkuperäisiin poraamalla pieni reikä iskarin persiiseen ja sitten hitsaa reiän umpeen tai pultilla.Mutta toimiiks tää vai meneekö sit ainakin iskarien ostoksi :roll:
miksa
2WD
Viestit: 42
Liittynyt: 09 Joulu 2008 11:59
Paikkakunta: Kiiminki

Re: Cf-moto 525:n etuiskarit

Viesti Kirjoittaja miksa »

Mulla on nyt semmonen mikstuura Moton iskareissa,että edessä on 700Grizzlyn orkkispumput jousineen(passaa suoran paikalleen) ja takana on jonkin keveän kelkan suksi-iskarit varustettuna moton orkkis takajousilla.Tämä viritys on kyllä mielestäni paljon parempi kuin alkuperäisillä osilla.Takapää oikein miellyttävä,etupää ehkä vähän jäykähkö.
Can-Am Outlander 1000Max Pro T3 2016,ex-CFMoto 500 keltainen, tieliikenne
TomppaV70
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 17 Helmi 2007 20:42
Paikkakunta: Virolahti

Re: Cf-moto 525:n etuiskarit

Viesti Kirjoittaja TomppaV70 »

varjani kirjoitti:juu todella löysät on, itellä kans kyseinen laite tl-mallina ja tiellä todellinen vaappuja ja maastossa paukkuu iskarit pohjaan jos vauhtia vähänkään liikaa. Oon kattonu broncon kaasuiskareita jousilla (vähän alle 100 kpl) jotka olis 660 tai 700 grizzlyyn sopivia mutta ei tiedä sopiiko suoraan vai vaatiiko rakentelua, eikä löydy ks. iskareista muutenkaan hirveesti tietoa. Onko jollakin kokemusta, toivatko eli ovatko paremmat kinukkien tekemät...( no siihen ei varmaankaan paljoa vaadita :wink: )
No sitten vielä joku sanoi et vaihda itte jäykemmät öljyt alkuperäisiin poraamalla pieni reikä iskarin persiiseen ja sitten hitsaa reiän umpeen tai pultilla.Mutta toimiiks tää vai meneekö sit ainakin iskarien ostoksi :roll:
Sopii nuo Broncon iskarit Motoon, eteen sekä taakse. Ja paranee kuulemma niillä. Ei ole omaa kokemusta, mutta näin ovat isot pojat kertoneet :D
Vastaa Viestiin