Uusi peli cf-motolta mukaan big bore laitteiden tehotaistoon. 800 kuutioinen motti joka puskee eteenpäin 62 hevosen voimin ja koneen ulkonäöstä päätellen cf-moto on sirtynyt tekemään yhteistyötä erään itävaltalaisen moottorinvalmistajan kanssa Joka tapauksessa kilpailu isokuutioisten laitteiden kesken kovenee tämän uutukaisen myötä.
No niin, tämä on jo luokkaa "now we are talking". Katselin tuossa juutuubista X8 ajovideoita ja oli vaikuttava laite. Tuollaiseen voisin todellakin vaihtaa nykyisen CF-500 TL:ni. Ruotsissa ja Virossa, sekä Venäjällä näkyy olevan myynnissä, mutta en ole nähnyt kenenkään sitä mainostavan täällä Härmässä. Onks kellään tietoa, koska ja kuka sitä täällä Härmässä kauppaa? Olis kiva tietää mihin hintaan se irtoo. Ruåtsissa näkyy olevan hintalapussa 84.000 kr.
Niin kauan, kun ilmassa on pyöriä, moottori, katteita ym. tavaraa on myös toivoa.
Viime vuoden lopulla oli Tampereen Motorpowerin V.Keskisen kanssa puhetta ko. laitteesta. Sieltä voisi tiedustella.
Ennenkuin alatte näkemään märkiä unia kannattaa muistaa seuraavaa :
- laitteen paino metsäkäyttöä ajatellen (metsäkäyttö = huvi ja työ metsässä)
-onko siinä ohjaustehostin ?
-synnytystuskia on Keskisen mukaan ollut ? Mitä tämä tarkoittaa voi sitten kysyä Veliltä itseltään. Ehkäpä niitä lämpöongelmia kuristusten ja päästöjen seurauksena...
Muutenhan laite näyttää kehittyneen oikeaan suuntaan. Minä en kuitenkaan uskaltanut odottaa vaan ostin Can-Amin. Enkä ole katunut.
ex Cf-Moto 525
ex Hyosung 400 (WORK 400)
koskaan ei saa luovuttaa - pitää vaan välillä antaa vähän periksi...
eipä ollut pöllömpi vekotin ollenkaan toki vieläkin kiinasta(hieman siisteyttä hitsauksiin),mutta alusta on hyvä ja melko asiallinen noin muutenkin ja säätöjä riittää.hinta jos on kohdallaan varmaan alkaa mennä kaupaksi.kone kävi hyvin ja ovat tainneet ton variaattorinkin kopioida kun on yhtä herkkäkin kuin kanassa.Ei ohjaustehostinta ja edessä lukko napilla.samanlainen kuin trapperissä ja taisi olla sama etuperäkin.kaiken kaikkiaan jäi hyvä kuva värkistä
Huom! Moottori ja voimansiirto hyvin samankaltainen kuin esim. Can-Am 800 4x4 Efi V-Twin - mönkijässä!
Hinta rekisterissä nopeimmille 8990 Eur + autovero n. 2900 eur +luovutushuolto 200 eur, eli yhteensä 12090 eur ja ilman rekisteröintiä 8990 Eur + luovutushuolto 200 eur eli yhteensä 9190 eur. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Alkaa Kiinalainen olemaan sellaisissa hinnoissa, ettei todellakaan kiinnosta. Vaikka hyvän näköinen peli - kuten kopiosta voi odottaakin.
Mitenkähän jälleenmyyntiarvo esim. vuoden päästä... ehkä puolet hankintahinnasta.
Miten tuota uutta moton 800 mallia onko teillä siitä millaisia kokemuksia.
Toi pata kiinnostaisi viritys aihioksi. Testi tuloksen luin lehdestä ja siinä haukkuvat
lähinnä kääntö sädettä.
En tiedä kannattaako sit lähteä vaihtamaan tallia vai ajelenko
vielä entisellä mönkijällä
Talli on vaihdetttu nyt ajellaan jo Motolla.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää
Onko näistä käytössä kertynyt minkälaisia kokemuksia? Tietääkseni ollut tämän vuoden Suomessa myynnissä joten kai niitä muutama on saatu kaupaksi.
Olen tässä vakavasti harkinnut ko. laitteen hommaamista, toisena vaihtoehtona on ollut TGB 550 blade pitkänä versiona.
Onkos tämän mottori vähän niinkuin kopioitu Canasesta??
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
En tiedä näyttääkö kanan koneelta. Mutta jos sanotaan
että rotaksin kone tai aika tarkka kopio siitä mitä kuviin
olen sitä verrannut ja moottoria motosta vähän nähnyt. Oikean motin ovat mönkijään kiinalaiset
älynneet laittaa.Tuo on aika yleinen kone monessa vehkeessä mitä
netistä katselin rotaksin koneesta tietoja.
V 2 alla laulaa .....sointi tää, aina miehen mieleen jää