CFMOTO C FORCE 850XC EFI EPS
Lähetetty: 06 Loka 2018 09:29
En omista kyseistä laitetta, enkä ole laittamassa tätä, mutta ihan mielenkiinnosta kaikkia mönkijöitä kohtaan laitan uuden aiheen kyseisestä mönkijästä. Tänne sitten kaikenlaista kyseiseen laitteeseen liittyen.
Sen verran mainittakoon tuosta mönkijästä, että kävin eilen koeajotilaisuudessa koeajamassa tämän. Pakkohan se oli käydä ns. kiinanmönkkäriä testaamassa, kun tilaisuus tuli, että millainen se on. Kiinanmönkkärit vs. merkkimönkkärit kun herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan. Tämä on ensimmäinen kiinanmönkijä, jota olen ajanut. Oma mielikuva näistä ns. halpismönkijöistä on, että cfmoto on paras näistä. Halpismönkijöihin miellän mm. trapper, cfmoto, tgb ym.
Lyhyen koeajon perusteella on kyllä sanottava, että oli positiivinen kokemus. Hyvä ajoasento, hiljainen voimansiirto (ei volise kuten canoissa) ja voimaakin tuntui olevan. Lyhyt puoli oli todella lyhyt. Ja kytkin otti tosi pehmeästi kiinni. Ja vaihteetkin meni paremmin päälle kuin canoissa. Ainut mikä itseä ihmetytti ja häiritsi oli lyhyen puolen "rajoitin", joka alkoi pätkimään n. 40 km/h tietämissä. Ja tämä oli 60 km/h malli. Myyjä ei osannut tähän kertoa mitään, kun asiaa tiedustelin.
Kestävyys ja toimintavarmuus on sitten oma lukunsa. Siitä ei liene kenelläkään vielä kokemuksia, kun uusi malli kyseessä. Mielenkiintoista olisikin nähdä ja kuulla, miten tällainen selviää kovassa seurassa raajärven haastavissa lutakoissa varustettuna 30" karkeilla renkailla..
Sen verran mainittakoon tuosta mönkijästä, että kävin eilen koeajotilaisuudessa koeajamassa tämän. Pakkohan se oli käydä ns. kiinanmönkkäriä testaamassa, kun tilaisuus tuli, että millainen se on. Kiinanmönkkärit vs. merkkimönkkärit kun herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan. Tämä on ensimmäinen kiinanmönkijä, jota olen ajanut. Oma mielikuva näistä ns. halpismönkijöistä on, että cfmoto on paras näistä. Halpismönkijöihin miellän mm. trapper, cfmoto, tgb ym.
Lyhyen koeajon perusteella on kyllä sanottava, että oli positiivinen kokemus. Hyvä ajoasento, hiljainen voimansiirto (ei volise kuten canoissa) ja voimaakin tuntui olevan. Lyhyt puoli oli todella lyhyt. Ja kytkin otti tosi pehmeästi kiinni. Ja vaihteetkin meni paremmin päälle kuin canoissa. Ainut mikä itseä ihmetytti ja häiritsi oli lyhyen puolen "rajoitin", joka alkoi pätkimään n. 40 km/h tietämissä. Ja tämä oli 60 km/h malli. Myyjä ei osannut tähän kertoa mitään, kun asiaa tiedustelin.
Kestävyys ja toimintavarmuus on sitten oma lukunsa. Siitä ei liene kenelläkään vielä kokemuksia, kun uusi malli kyseessä. Mielenkiintoista olisikin nähdä ja kuulla, miten tällainen selviää kovassa seurassa raajärven haastavissa lutakoissa varustettuna 30" karkeilla renkailla..